Robin

Erg goede ervaring gehad met Floorsite. Na lang zoeken waren zij duidelijk de goedkoopste aanbieder voor een laminaatvloer. Naast de goede prijs, erg klantvriendelijk over zowel de telefoon als het... Erg goede ervaring gehad met Floorsite. Na lang zoeken waren zij duidelijk de goedkoopste aanbieder voor een laminaatvloer. Naast de goede prijs, erg klantvriendelijk over zowel de telefoon als het personeel in de zaak! Zeker een aanrader!

A.klaassen

Hier wordt je nog echt geholpen als klant.Dit bedrijf is een echte aanrader ?

Martens

Top bedrijf. Alles heel snel en fijn geregeld. Zelfs omruilen van ondervloer is geen probleem.

Kristine

Kwam net 2 planken te kort. Na telefonische contact met Jasper mocht ik langs komen en kreeg meer planken Incl plinten zomaar mee! Wat een geweldig service. Top bedrijf!

Marco van Veldhuizen

Wij waren op hele korte termijn op zoek naar een nieuwe laminaatvloer. We zijn erg slagvaardig en prettig geholpen door Jasper. Het was snel schakelen en we zijn uitermate tevreden!

J vermeer

Floorsite bevalt mij uitstekend qua levering/leggen van de vloer en de rest van de afhandeling !!!echt top van a tot z klopt alles!!

Wim

Plezierige mensen om zaken mee te doen en plaatselijke ondernemers steunen geeft ook een goed gevoel!

E

Prettig in communicatie en denken mee

Roland

Kennis, kunde en vriendelijkheid komen samen bij Floorsite.
Top bedrijf. Met veel plezier er een stuk voor omgereden.