Winkelaar

Na een tijdje zoeken naar een strakke lichte laminaatvloer voor ons appartement in Rotterdam uiteindelijk hier naar toe gereden en gelijk geslaagd, Puik werk mannen, ga zo door!

Kika

Een grenen vloer voor op zolder hier gekocht. Handige legwijzers en wij hadden de vloer snel in huis

Hoedemakers

Wij zochten een vloer voor op onze nieuwe vloerverwarming. Via het internet in Terschuur terecht gekomen. Wij werden goed geholpen door een vriendelijke jongeman. Een positieve ervaring dus

Net een laminaatvloer gekocht, service is goed en ongedwongen. Geen gladde verkoop. What you see is what you get.

Margot

Al enige tijd konden wij niet de houten vloer vinden die wij nodig hadden voor onze uitbouw. Gelukkig kwamen wij Floorsite tegen die ons de juiste vloer kon leveren. Bedankt voor de snelle service

B Bijvoet

Wij hebben onze pvc vloer bij Floorsite aangeschaft en laten leggen. Wij hadden gekozen voor de visgraat met een rand en wij zijn hier heel erg blij mee! Dank jullie wel! deze review hebben jullie...

W Blommers

Na een tip te hebben gekregen van een buurman, zijn wij vorige week langs Floorsite gereden. Onze eerste indruk was uitstekend en de vloer wordt morgen bezorgd. Tot nu toe zijn wij erg te spreken...

Anne

Via het internet een vloer besteld. De grenen vloer werd snel geleverd. Erg snelle service en de medewerkers zijn goed bereikbaar

R Dijkema

Zeer tevreden met het eindresultaat. De vloer is goed gelegd door een vriendelijke jongeman.

Carlijn

In de winkel werden wij heel vriendelijk en goed geholpen, gaf gelijk een goed gevoel toen wij binnen waren. Het was jammer dat de winkel nog niet helemaal was, maar wij konden er goed doorheen...