Lotte

Kwamen binnen, vriendelijk ontvangen. Netjes geholpen, personeel denkt goed mee met de ideeën. Mooie ruime keuze aan vloeren inclusief bijbehoren.

Adrie en Willie Henkes

Tijdens onze voorbereidingen goede adviesen van de beide Jaspers verkregen. Na het tweede gesprek, keuze gemaakt voor PVC gelijmd in de woonkamer en voor de gehele boven etage PVC laminaat.... Tijdens onze voorbereidingen goede adviesen van de beide Jaspers verkregen. Na het tweede gesprek, keuze gemaakt voor PVC gelijmd in de woonkamer en voor de gehele boven etage PVC laminaat. Complimenten voor Henk voor het strak plakken van plinten en de vloer gelegd door Thomas, chapeau hoe de trap er uitziet, nogmaals dank. Bedankt voor de prettige begeleiding en advisering en jullie flexibiliteit. Wij ervaarde dat de klant koning is! Willie en Adrie

Gerrit

Prima. Leuke prijs. Goede service.

Anne Feenstra

Prachtige vloer

Kamp

De pvc vloer van floorsite in Terschuur ligt nu een jaar in onze kamer en de kwaliteit is erg goed! Leggen was een eitje en de service was/is top. Was een vloer op voorraad dus gelijk meenemen was... De pvc vloer van floorsite in Terschuur ligt nu een jaar in onze kamer en de kwaliteit is erg goed! Leggen was een eitje en de service was/is top. Was een vloer op voorraad dus gelijk meenemen was geen probleem. Wij bevelen Floorsite aan.

Robin

Erg goede ervaring gehad met Floorsite. Na lang zoeken waren zij duidelijk de goedkoopste aanbieder voor een laminaatvloer. Naast de goede prijs, erg klantvriendelijk over zowel de telefoon als het... Erg goede ervaring gehad met Floorsite. Na lang zoeken waren zij duidelijk de goedkoopste aanbieder voor een laminaatvloer. Naast de goede prijs, erg klantvriendelijk over zowel de telefoon als het personeel in de zaak! Zeker een aanrader!

A.klaassen

Hier wordt je nog echt geholpen als klant.Dit bedrijf is een echte aanrader ?

Martens

Top bedrijf. Alles heel snel en fijn geregeld. Zelfs omruilen van ondervloer is geen probleem.

Kristine

Kwam net 2 planken te kort. Na telefonische contact met Jasper mocht ik langs komen en kreeg meer planken Incl plinten zomaar mee! Wat een geweldig service. Top bedrijf!

Marco van Veldhuizen

Wij waren op hele korte termijn op zoek naar een nieuwe laminaatvloer. We zijn erg slagvaardig en prettig geholpen door Jasper. Het was snel schakelen en we zijn uitermate tevreden!