Simone

Klantvriendelijke medewerkers die meedenken. Erg blij met de nieuwe vloer.

Alex van Rooijen

Vriendelijke mensen, administratief niet sterk

Boxman

Deskundig, meedenkend, eerlijk!

Veronique sijrier

Floorsite heeft een uitstekend advies gegeven. Zeer deskundig en uiterst vriendelijk. Afgelopen week is bij ons de pvc vloer gelegd, en ook dat is heel mooi gedaan. Wij zijn dus heel erg tevreden.

Niels

Top! Mooie vloer opgeleverd.

Joost Doppenberg

Goed en eerlijk advies over de materiaal keuze en erg behulpzaam met het leveren van proefstukken om thuis te kijken.

Johan

Vriendelijk aan de telefoon, via internet een vloer besteld. Duidelijk communicatie en snelle levering

Jurgen

Wij zijn goed geholpen bij de keuze voor de vloer. Ook snelle levering omdat de vloer op voorraad was. Wel jammer dat wij de ongeopende pakken die te veel waren, niet mochten retourneren. Dat voelde... Wij zijn goed geholpen bij de keuze voor de vloer. Ook snelle levering omdat de vloer op voorraad was. Wel jammer dat wij de ongeopende pakken die te veel waren, niet mochten retourneren. Dat voelde voor ons als een 'addertje onder het gras'. Bij meeste bedrijven kun je wel retourneren, tenzij er sprake is van maatwerk

Reactie Floorsite:

Beste Rutger, wij betreuren deze negatieve ervaring met Floorsite. Jullie hebben destijds bij ons een restpartij klik pvc gekocht waarbij wij zowel mondeling tijdens de aankoop en schriftelijk... Beste Rutger, wij betreuren deze negatieve ervaring met Floorsite. Jullie hebben destijds bij ons een restpartij klik pvc gekocht waarbij wij zowel mondeling tijdens de aankoop en schriftelijk meerdere keren na aankoop hebben gemeld dat wij restanten niet retour kunnen nemen. Dit ‘addertje’ zat dus niet onder het gras!

S. Castermans

Werd vriendelijk geholpen. Had 3 plakplintjes nodig. Kreeg ze zo mee. Dat is nog eens service. Top winkel.