Jan De bruin

Wij hebben ook een pvc vloer gekocht bij Floorsite, wij kregen een goed advies en instructies van de verkoper en de prijs was ook goed voor een mooie kwaliteit vloer
Wij zijn er ook heel...

Darryl Candiff

Jasper van Floorsite heeft mij uitstekend geholpen met het leveren van massief eiken vloerdelen vlak voor de feestdagen. Wij zijn zeer tevreden met de diensten en adviezen van Floorsite.

Lucy

Geslaagd bij Floorsite. Voor onze beneden en bovenverdieping hebben wij een klik pvc vloer aangeschaft en zelf gelegd. Wij kregen wat handige tips voor het leggen en waren binnen 2 dagen klaar....

Helvoort

Nogmaals bedankt Jasper voor de service. De nieuwe tafel en cognac stoelen staan erg stoer. Wij sturen je snel een foto. Groeten van Helvoort

Familie Clarijs

Via de buurman bij Floorsite terecht gekomen omdat wij een nieuwe vloer voor woonkamer zochten. Vorige week is de vloer gelegd en niets anders dan lof! Van het begin tot het eind goed geholpen.

Aysel B

Wij kwamen hier met redelijk wat vragen over vloerverwarming en een pvc vloer. In de winkel werden wij deskundig geadviseerd naar de mogelijkheden van een pvc vloer. Ook waren wij verrast dat de...

Annelous

Snel geholpen en geleverd!

Winkelaar

Na een tijdje zoeken naar een strakke lichte laminaatvloer voor ons appartement in Rotterdam uiteindelijk hier naar toe gereden en gelijk geslaagd, Puik werk mannen, ga zo door!

Kika

Een grenen vloer voor op zolder hier gekocht. Handige legwijzers en wij hadden de vloer snel in huis

Hoedemakers

Wij zochten een vloer voor op onze nieuwe vloerverwarming. Via het internet in Terschuur terecht gekomen. Wij werden goed geholpen door een vriendelijke jongeman. Een positieve ervaring dus