Xaviera

Deel van mijn vloer moest vervangen worden (ivm lekkage), maar deze kleur was dus helemaal nergens meer verkrijgbaar. Na een hele lange zoektocht kwam ik terecht bij Floorsite. Wat was ik blij zeg,... Deel van mijn vloer moest vervangen worden (ivm lekkage), maar deze kleur was dus helemaal nergens meer verkrijgbaar. Na een hele lange zoektocht kwam ik terecht bij Floorsite. Wat was ik blij zeg, want dan kan het lelijke stuk in de hal nu eindelijk eens vervangen worden. Ik ben er direct naartoe gereden en kreeg daar echt een hartelijke ontvangst. Iets wat ik al een hele lange tijd niet meer zo heb mogen ervaren in een zaak. Zowel de zaak als het uitgebreide assortiment, beiden top en voor ieder wel wat wils. Daarnaast waren de heren ook erg vriendelijk, grappig & behulpzaam! Liepen zelfs nog met mij mee naar de auto om te helpen met het inladen. Ik kom hier binnenkort zeker nog terug wanneer mijn beneden etage aan de beurt is met verbouwen en misschien nog wel eens tussendoor, aangezien de koffie & koekjes ook echt overheerlijk waren!😋 Bedankt heren & tot gauw!

Peter

Buitengewoon vriendelijk en zeer snel geleverd

A. vd Brink

We hebben hier al 2x na tevredenheid een klik-pvc vloer gekocht. De adviezen zijn erg vriendelijk & goed. Het leggen van de vloer heb ik zelf gedaan maar ze hebben me wel deskundige adviezen en tips... We hebben hier al 2x na tevredenheid een klik-pvc vloer gekocht. De adviezen zijn erg vriendelijk & goed. Het leggen van de vloer heb ik zelf gedaan maar ze hebben me wel deskundige adviezen en tips gegeven om het goed te doen.

Aipassa

Fijne service en goed advies. Maar bovenal een prachtige pvc vloer u liggen.

Jos Zegers

Prima geregeld: van bestelling online tot ophalen in de shop.
Zo zou je het vaker willen zien!
Pakken laminaat lagen netjes klaar op een pallet, kon ze zo inladen.
Vloer ligt...
Prima geregeld: van bestelling online tot ophalen in de shop.
Zo zou je het vaker willen zien!
Pakken laminaat lagen netjes klaar op een pallet, kon ze zo inladen.
Vloer ligt ondertussen en ziet er pico bello uit met de geadviseerde plinten.

Daymar

101% Super service!

Annemarie Dorhout

Zeer fijn bedrijf. Super contact, advies en begeleiding gehad van Jasper via de app. Duidelijke mails met informatie en afspraken.
PVC is zeer netjes gelegd door Parketmann, keurig afgewerkt....
PVC is zeer netjes gelegd door Parketmann, keurig afgewerkt. Al met al een dikke 10!!!! Toppers.

Dayenna

Goed geholpen mee denkend :)

Eelco

Heel fijn en ontspannen geholpen. Snel tot een overeenkomst gekomen omdat er een heel nette aanbieding werd gedaan.
Zeer prettige vloer om te leggen en ziet er erg strak uit. Goede kwaliteit....
Zeer prettige vloer om te leggen en ziet er erg strak uit. Goede kwaliteit. Kortom een fijn bedrijf met goede producten.

F&D

Wij hebben een goede ervaring bij Floorsite in Barneveld.
Wij hebben daar een pvc gekocht met, prijs technisch prima en kwalitatief.
Zowel de eigenaar Jasper, en de verkoper Marc zijn heel...
Wij hebben een goede ervaring bij Floorsite in Barneveld.
Wij hebben daar een pvc gekocht met, prijs technisch prima en kwalitatief.
Zowel de eigenaar Jasper, en de verkoper Marc zijn heel vriendelijk, en luisteren goed wat de wensen van de klant zijn, en adviseren daar heel goed in. De voorinspectie is erg fijn en alles wordt goed uitgelegd.
Ook de mensen waar Floorsite mee samenwerkt zijn fijne mensen en secuur in hun werk
Floorsite is zeker een aanrader