Arnoud

Voor beneden hadden wij gekozen voor een houten vloer en voor boven een laminaatvloer. De vloeren waren binnen een week geleverd. Super service, wij komen graag terug. Maar voorlopig nog niet, haha

Jorit

Onlangs hebben wij een pvc gekocht in terschuur, bedankt Jasper, ga zo door!

E van Elten

Wij waren op zoek naar een goede PVC vloer voor onze keuken. Kwamen hier bij Floorsite via een tip van een vakman die ons er op attendeerde. Hier aangekomen kregen wij deskundig advies van Jasper...

fam. Cummings

Veel keuze in vloeren , super klantenservice ! ( ook al was het in de buurt , Jasper kwam zelf het resultaat van het leggen nog even bekijken ) en voor de leggers Ferry en Patrick ….. het ligt er...

Grol

Behulpzaam en goede zaak voor goed advies.

Raja R

Vrolijke medewerkers en we zijn goed geholpen met het uitkiezen van onze nieuwe parket vloer.

Familie Teulings

Prettig geholpen in de winkel kregen van de jongeman deskundig advies.

Bootsma

Wij waren op met spoed zoek naar eiken vloer, gelukkig kon Floorsite erg snel leveren. Bedankt

Jan De bruin

Wij hebben ook een pvc vloer gekocht bij Floorsite, wij kregen een goed advies en instructies van de verkoper en de prijs was ook goed voor een mooie kwaliteit vloer
Wij zijn er ook heel...

Darryl Candiff

Jasper van Floorsite heeft mij uitstekend geholpen met het leveren van massief eiken vloerdelen vlak voor de feestdagen. Wij zijn zeer tevreden met de diensten en adviezen van Floorsite.