Esuals

Isabelle Meijer

Geweldig goed! Ik heb hier een jumpsuit besteld. De pasmaat is perfect, kwaliteit hoog en mijn pakket was snel geleverd. Meer dan tevreden.

Hi Isabelle,
Wat een super leuke review om te lezen! Hier worden wij enorm blij van. :)

Tamara

Super!

Hi Tamara,
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. :)

Mandy

Een geweldig bedrijf we veel leuke kleding en een snelle verzending.

Hi Mandy,
Wat leuk om deze recensie te lezen. Ons maak je enorm blij met zo'n positieve recensie als deze!
Hi Mandy,
Super om te horen dat je onze collecties zo leuk vindt en de snelle verzending fijn vindt. Op werkdagen voor 17:00 besteld is dezelfde werkdag nog verzonden. Vaak kun jij jouw Esuals outfit de volgende dag al dragen! Happy monday. <3

Iris

Top service, en hele mooie kwaliteit voor een betaalbare prijs.
En ze doen het ook nog is super leuk.

Hi Iris,
Wauw, 5 gouden sterren. Happy team Esuals.
Goed om te horen dat je zo tevreden bent over Esuals en de kwaliteit van onze kleding, dit doet ons enorm goed! Happy monday babe. <3...
Hi Iris,
Wauw, 5 gouden sterren. Happy team Esuals.

Reny van Wieren

Snelle levering! Ik had een paar dagen voor mijn verjaardag een leuk jurkje bij jullie besteld. Ik had graag gezien dat ook de korting die ik kon krijgen voor de verjaardag iets eerder verstuurd... Snelle levering! Ik had een paar dagen voor mijn verjaardag een leuk jurkje bij jullie besteld. Ik had graag gezien dat ook de korting die ik kon krijgen voor de verjaardag iets eerder verstuurd was, zodat ik hem met korting nog kon kopen.. verder super tevreden!

Hi Reny,
Hi Reny,
Goed om te horen dat je tevreden bent! De code voor de verjaardagskorting wanneer je bijna jarig bent wordt 1 maand van te voren verzonden. Daarna ontvang je ook nog is een reminder om jouw cadeautje niet te vergeten. Wellicht dat deze mail in je spam- of reclamebox terecht is gekomen. Happy monday! <3

Saskia Brombacher

Het kledingstuk zat supper en het was snel geleverd

Hi Saskia,
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Super om te horen dat je zo blij bent met de bestelling. Wij wensen jou heel veel plezier van de bestelde items. Happy monday! :)
Liefs,...
Hi Saskia,

Valerie

Levering is altijd snel en heel netjes!!
Levering is altijd snel en heel netjes!!
Ik heb normaal maatje 36 maar bij esuals een 34. ☺️ daardoor al broeken opnieuw moeten bestellen. Retour is voor mij te ingewikkeld dus laat ik de te grote broeken in me kast liggen of geef ik ze weg 😅😅
Kijk al uit naar nieuwe collectie

Hi Valerie,
Hi Valerie,
Bedankt voor het schrijven van jouw review. Leuk om te horen dat je tevreden bent over de levering en jouw bestelling. Op het moment een item toch niet naar wens is en je wilt deze retourneren bieden wij via onze site een eenvoudig retourproces aan. Op onze retourpagina is hier alles over terug te lezen. Daarnaast zijn wij zowel telefonisch als via de mail razendsnel te bereiken om jouw te helpen bij het retourneren van artikelen. Wij wensen jou alsnog veel plezier van de broeken. :)

B.

2 artikelen besteld waarvan er 1 niet op voorraad was. Je krijgt maar 1 artikel per post opgestuurd met een handgeschreven brief dat het andere artikel niet op voorraad is. Geen mailtje of iets met... 2 artikelen besteld waarvan er 1 niet op voorraad was. Je krijgt maar 1 artikel per post opgestuurd met een handgeschreven brief dat het andere artikel niet op voorraad is. Geen mailtje of iets met de vraag of je de rest van de bestelling uberhaupt zou willen.. Bestelling duurde langer dan verwacht met bezorging

Hi B,
Hi B,
Wij hebben na het lezen van deze review jouw benadert, echter krijgen wij geen gehoor. Helaas door een breuk in onze voorraad was er 1 item niet voorradig. Helaas was dit een sale item wat inhoudt dat deze niet meer aangevuld werd waardoor wij jou geen andere maat of kleur konden aanbieden. Vandaar dat het bedrag is gecrediteerd, dit heb ik ook geformuleerd in onze mail na jou. Wij hebben dit bedrag gecrediteerd om onze service snel te houden zodat jij jouw bestelling alsnog snel ontvangt, echter kan het voorkomen door vertragingen bij de post dat de bestelling helaas iets langer onderweg was. Ik zie dat dit bij jou helaas het geval is geweest, dit ligt helaas buiten onze macht. Wij wensen jou desondanks een hele fijne dag! Hopelijk heb je het andere jurkje uit jouw bestelling al met plezier kunnen dragen. :)

Marije

Snelle en betrouwbare levering en de producten zijn van fijne kwaliteit

Hi Marije,
Bedankt voor het delen van jouw ervaring bij Esuals. Super om te horen! Happy weekend babe! :)

Jolijn

De broeken zijn mooi en van goede kwaliteit, maar XS valt alsnog wijd voor smalle/kleine meiden (1,60m) zoals ik. Jammer dat er geen XXS maten zijn. Dan zou ik deze zeker hebben besteld. Ik moest... De broeken zijn mooi en van goede kwaliteit, maar XS valt alsnog wijd voor smalle/kleine meiden (1,60m) zoals ik. Jammer dat er geen XXS maten zijn. Dan zou ik deze zeker hebben besteld. Ik moest zowel voor de verzending als retour betalen en dat koste me een hoop geld. Dat is jammer en houd je tegen om nog eens iets te bestellen met het risico dat het weer niet past. Ik ben achteraf door een medewerker geholpen om uit te vinden welke broek beter bij mij zou passen. Fijn dat ze hier aandacht aan besteden.

Hi Jolijn,
Hi Jolijn,
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Jammer om te horen dat het item net te groot voor je was! Wist je dat je de verzendkosten gecrediteerd krijgt op het moment je de gehele bestelling retourneert? Ik zie dat jij enkel de broek hebt besteld die geretourneerd is, hiervoor ontvang je dan ook de verzendkosten gecrediteerd. Helaas hebben wij op het moment geen XXS maten van broeken, wie weet in de toekomst. :) Wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent over de service. Wij kijken altijd graag met de klant mee om te helpen. Happy day! <3