Esuals

Jolijn

De broeken zijn mooi en van goede kwaliteit, maar XS valt alsnog wijd voor smalle/kleine meiden (1,60m) zoals ik. Jammer dat er geen XXS maten zijn. Dan zou ik deze zeker hebben besteld. Ik moest zowel voor de verzending als retour betalen en dat koste me een hoop geld. Dat is jammer en houd je tegen om nog eens iets te bestellen met het risico dat het weer niet past. Ik ben achteraf door een medewerker geholpen om uit te vinden welke broek beter bij mij zou passen. Fijn dat ze hier aandacht aan besteden.

Reactie Esuals:

Hi Jolijn,
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Jammer om te horen dat het item net te groot voor je was! Wist je dat je de verzendkosten gecrediteerd krijgt op het moment je de gehele bestelling retourneert? Ik zie dat jij enkel de broek hebt besteld die geretourneerd is, hiervoor ontvang je dan ook de verzendkosten gecrediteerd. Helaas hebben wij op het moment geen XXS maten van broeken, wie weet in de toekomst. :) Wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent over de service. Wij kijken altijd graag met de klant mee om te helpen. Happy day! <3
Liefs, Quinty team Esuals

Score voor Esuals: 3/5