Esuals

Diana

Heerlijk zittende broek met veel stretch en eindelijk een goede lengtemaat voor mijn 1.75 tevens een snelle levering !

Hi Diana,
Leuk om te horen dat je zo tevreden bent over onze tall broeken. Speciaal voor de langere meiden onder ons. Wij wensen jou een heel fijn weekend. <3

PAM

Duidelijke website. De broek die ik heb gekocht is echt een aanrader; ik heb er nog een besteld.

Hi Pam,
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Leuk om te horen! Happy weekend. <3

Debby

Goede & snelle service

Hi Debby,
Goed om te horen dat je zo tevreden bent over onze service. Hier zijn wij blij om.
Wij wensen jou een hele fijne dag! :)

isis

Snelle bezorging en die broek is fantastisch! Ik ben 1,63 en heb de broek oor Tall besteld, hij valt zo mooi over mn sneakers met hoge zool!

Hi Isis,
Leuk om te horen dat je een bestelling hebt geplaatst bij Esuals en blij bent met het item. Wij wensen jou een hele fijne dag! :)

Femke

Riley pantalon gekocht, was bang dat deze te groot zou zijn maar past echt perfect en sluit mooi aan

Hi Femke,
Wat leuk om te horen dat je onze Riley pantalon hebt besteld, dit is echt een toppertje. Ik weet zeker dat je deze met enorm veel plezier zal gaan dragen. Happy day! <3
Liefs,...
Hi Femke,

Karina van den Burg

Fijne broek, snelle levering, makkelijk een bestelling te plaatsen.

Hi Karina,
Hi Karina,
Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over deze punten. Wij proberen alles zo duidelijk en makkelijk mogelijk te maken voor de klanten op webshop. Goed om te horen dat je dit zo positief hebt ervaren. :)

A.

Artikel was snel geleverd, mooie kwaliteit ook.

Hi A,
Goed om te horen dat je zo tevreden bent over jouw Esuals bestelling. Wij wensen jou heel veel plezier van de bestelling. :)

Sandra

Snelle verzending

Hi Sandra,
Fijn om te horen dat je jouw bestelling zo snel hebt ontvangen, hier zijn wij blij om. Wij wensen jou veel plezier van de bestelling en een fijne dag! :)

Ruby

Super goed geholpen

Hi Ruby,
Wij zijn blij om te horen dat je je goed geholpen voelt. Wij wensen jou ontzettend veel plezier van de bestelling en een hele fijne dag! :)

Demi

Ik heb hier twee broeken besteld in de maat xs. Helaas kreeg ik van één broek een maat s opgestuurd. Ik heb hier een mailtje over geschreven en kreeg al snel antwoord terug met een super service.... Ik heb hier twee broeken besteld in de maat xs. Helaas kreeg ik van één broek een maat s opgestuurd. Ik heb hier een mailtje over geschreven en kreeg al snel antwoord terug met een super service. Kreeg een retourlabel via de mail en kon het product terugsturen en ze zouden gelijk een xs opsturen. Super goede kwaliteit en de broeken zitten echt fijn!

Hi Demi,
Hi Demi,
Wat jammer om te horen dat je de verkeerde maat hebt ontvangen! Wij adviseren de klant dan ook ons direct te contacteren en zorgen ervoor dat dit direct voor je wordt opgelost. Goed om te horen dat je hier zo tevreden over bent, hier doen wij het voor! Wij wensen jou een hele fijne dag! :)