Esuals

Yasmin

Super leuke items! Ik heb vaker besteld en heb het snel in huis. Soms mis ik bij items het gehele plaatje, zoals een foto ook van de achterkant van het kledingstuk.

Hi Yasmin,
Hi Yasmin,
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Ik zie dat je onze Ellen skort hebt besteld waarbij de achterkant ontbreekt. Hier gaan wij dan ook direct wat mee doen, echter is dit dan ook echt het enige item zonder een achterkant foto jammer genoeg en hebben wij bij alle andere items alle foto's duidelijk vermeld staan om het voor jullie makkelijker te maken bij het maken van een keus! Happy day! <3

Kim

Snelle levering, mooie kleding!

Hi Kim,
Wauw, 5 gouden sterren. Dit maakt ons gelukkig. Super fijn dat je tevreden bent over de kleding en Esuals. Wij wensen jou ontzettend veel plezier van jouw bestelling. :)
Liefs,...
Hi Kim,

Cindy van den Hooven

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, makkelijk te bereiken. Goede kwaliteit van producten. Kom altijd graag in de winkel maar bestel ook regelmatig online. Top zaak!

Hi Cindy,
Hi Cindy,
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Wat super leuk om deze review te lezen en dat je zo tevreden bent over het bestellen bij Esuals. Hier zijn wij enorm blij om. Wij wensen jou ontzettend veel plezier van alle Esuals items en zien je graag weer een keer terug. Hele fijne dag gewenst! :)

Sharon

Snelle verzending

Hi Sharon,
Wauw 5 gouden sterren, happy team Esuals.
Wij wensen jou een heel fijn weekend. :)

Gwen Van den eertwegh

Erg goede ervaring, hele snelle klantenservice! En hele mooie kleding

Hi Gwen,
Goed om te horen dat je tevreden bent over Esuals en onze klantenservice. Hier zijn wij enorm blij om! Happy weekend babe. <3

Diana

Heerlijk zittende broek met veel stretch en eindelijk een goede lengtemaat voor mijn 1.75 tevens een snelle levering !

Hi Diana,
Leuk om te horen dat je zo tevreden bent over onze tall broeken. Speciaal voor de langere meiden onder ons. Wij wensen jou een heel fijn weekend. <3

PAM

Duidelijke website. De broek die ik heb gekocht is echt een aanrader; ik heb er nog een besteld.

Hi Pam,
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Leuk om te horen! Happy weekend. <3

Debby

Goede & snelle service

Hi Debby,
Goed om te horen dat je zo tevreden bent over onze service. Hier zijn wij blij om.
Wij wensen jou een hele fijne dag! :)

isis

Snelle bezorging en die broek is fantastisch! Ik ben 1,63 en heb de broek oor Tall besteld, hij valt zo mooi over mn sneakers met hoge zool!

Hi Isis,
Leuk om te horen dat je een bestelling hebt geplaatst bij Esuals en blij bent met het item. Wij wensen jou een hele fijne dag! :)

Femke

Riley pantalon gekocht, was bang dat deze te groot zou zijn maar past echt perfect en sluit mooi aan

Hi Femke,
Wat leuk om te horen dat je onze Riley pantalon hebt besteld, dit is echt een toppertje. Ik weet zeker dat je deze met enorm veel plezier zal gaan dragen. Happy day! <3
Liefs,...
Hi Femke,