Esuals

Anita

Mooie broek, maat valt echt zoals hij is. Super snelle service. Ik ben blij!

Hi Anita,
Hi Anita,
Wat leuk om te zien dat je onze best Selling broek hebt besteld de Semmie. Deze broek zit echt als gegoten door de vele stretch. Wij wensen jou ontzettend veel plezier van deze prachtige broek! Happy monday. <3

Nvdl

Nadat ik het item een dag aan had, bleek deze een productiefout te hebben. Quinty van de klantenservice heeft mij goed geholpen en een passende oplossing geboden!

Hi Nvdl,
Hi Nvdl,
Wat super om deze review te lezen! Wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze geboden oplossing. Bij vragen of klachten mag de klant ons altijd contacteren. Wij kijken altijd graag met de klant mee voor advies of een oplossing. Wij wensen jou een hele fijne dag! :)

Soe

Perfect voor langere dames boven de 1.75

Hi Soe,
Hi Soe,
Wat leuk om te zien dat je onze Maddy jeans hebt besteld en wat fijn dat de broek zo goed zit voor je! Dit is één van onze tall jeans en zijn daardoor inderdaad super te dragen voor de langere meiden onder ons. Happy weekend. <3

Amy

Er werd snel, netjes en duidelijk op mijn mail gereageerd en het item dat ik wilde ruilen voor een andere maat had ik een week later al binnen. Ook zijn ze snel met het terugstorten van het geld van... Er werd snel, netjes en duidelijk op mijn mail gereageerd en het item dat ik wilde ruilen voor een andere maat had ik een week later al binnen. Ook zijn ze snel met het terugstorten van het geld van je geretourneerde item. Fijne ervaring met mijn bestelling!

Hi Amy,
Hi Amy,
Bedankt voor het delen van jouw ervaring bij Esuals. Wat ontzettend fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons contact met de klant. Bij vragen zijn wij zowel via de mail als telefonisch razendsnel te bereiken en wij vinden het leuk om de klant te kunnen helpen. Leuk om te horen dat je gebruik hebt gemaakt van onze optie om het artikel te ruilen. Alle informatie is hierover terug te lezen op onze retourpagina. Onze retouren verwerken wij altijd razendsnel. Wij begrijpen natuurlijk dat je als klant met smacht zit te wachten op jouw ruiling. Hele fijne dag gewenst! :)

Indra Decuypere

Mijn truien zijn heel mooi en goede kwaliteit. Ben er heel blij mee!

Hi Indra,
Wat leuk om te horen dat je zo blij bent met jouw bestelling. Wij wensen jou heel veel plezier van de bestelde items en een fijne dag! :)

Fieke

Ik kocht een tall jeans maar hij was niet lang genoeg

Hi Fieke,
Hi Fieke,
Wat jammer om te horen dat onze tall broek niet lang genoeg was. Wij hebben jou direct per mail benadert omdat wij geen eerder contact konden ondervinden en onze tall broeken juist voor de langere meiden zijn. Wij hopen graag van je te horen zodat wij met je mee kunnen kijken. Wij wensen jou een fijne dag! :)

Renee

Hi Renee,
Wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent over Esuals. Hele fijne dag gewenst. :)

Emma

Goedd!

Hi Emma,
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Wij wensen jou veel plezier van de bestelde items.

Gwen

Snelle goede service

Hi Gwen,
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Fijn om te horen dat alles goed is verlopen.
Hele fijne dag gewenst! :)

Ir

Goed bedrijf en snelle levering

Hi Ir,
Fijn om te horen dat je een positieve ervaring hebt met het bestellen bij Esuals. Wij wensen jou heel veel plezier van de bestelling. :)