Esuals

Fieke

Ik kocht een tall jeans maar hij was niet lang genoeg

Hi Fieke,
Hi Fieke,
Wat jammer om te horen dat onze tall broek niet lang genoeg was. Wij hebben jou direct per mail benadert omdat wij geen eerder contact konden ondervinden en onze tall broeken juist voor de langere meiden zijn. Wij hopen graag van je te horen zodat wij met je mee kunnen kijken. Wij wensen jou een fijne dag! :)

Renee

Hi Renee,
Wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent over Esuals. Hele fijne dag gewenst. :)

Emma

Goedd!

Hi Emma,
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Wij wensen jou veel plezier van de bestelde items.

Gwen

Snelle goede service

Hi Gwen,
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Fijn om te horen dat alles goed is verlopen.
Hele fijne dag gewenst! :)

Ir

Goed bedrijf en snelle levering

Hi Ir,
Fijn om te horen dat je een positieve ervaring hebt met het bestellen bij Esuals. Wij wensen jou heel veel plezier van de bestelling. :)

Amber

Fijne winkel. Personeel helpt goed met alles en is mee denkend.

Hi Amber,
Wat leuk om te horen! Mocht je vragen hebben zijn wij snel te bereiken zowel via de mail als telefonisch. Wij helpen jullie graag en wensen jou veel plezier van de bestelling....
Hi Amber,
Wat leuk om te horen! Mocht je vragen hebben zijn wij snel te bereiken zowel via de mail als telefonisch. Wij helpen jullie graag en wensen jou veel plezier van de bestelling. :)

JDH

Blij met de kleding en snelle service en levering!

Hi JDH,
Hi JDH,
Wat leuk om te lezen dat je blij bent met de kleding en je pakketje snel binnen had. Op werkdagen voor 17:00 besteld is dezelfde werkdag nog verzonden. Vaak kun jij jouw outfit de volgende dag al dragen! Dat is toch fantastisch?! Happy monday. <3

Linsey

Top kwaliteit kleding en zeer snelle levering.

Hi Linsey,
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de kwaliteit van de kleding en de levering hier van! Happy monday! <3

Joyce

Snel geleverd, leuke kleding en bij het retour sturen van de kleding ook snel het geld weer terug gekregen!

Hi Joyce,
Hi Joyce,
Wat super om te horen! Wij verzenden onze pakketten altijd mega snel waardoor je jouw bestelling vaak de volgende dag al binnen hebt! Mocht er toch helaas iets niet goed zijn wordt jouw retour na ontvangst vaak dezelfde werkdag nog verwerkt! Wij wensen jou een hele fijne dag! :)

tessa

Broeken sluiten perfect aan en zitten super lekker !! heeeel erg tevreden over alles :)

Hi Tessa,
Bedankt voor het schrijven van jouw review. Super om te horen dat je zo tevreden bent over jouw bestelling. Wij wensen jou heel veel plezier van de bestelling. :)
Liefs, Quinty...
Hi Tessa,