Esuals

Daniëlle

Hi Daniëlle,
Bedankt voor het delen van jouw ervaring bij Esuals. Wij zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent. Happy monday! <3

Sara

Leuke producten maar het betalen voor retour is heel jammer en verpest de reputatie

Hi Sara,
Hi Sara,
Goed om te horen dat je onze producten zo leuk vind! Op onze retourpagina hebben wij alle informatie met betrekking tot het retourneren vermeld staan zodat vooraf je jouw bestelling plaatst alle informatie terug kunt lezen en je besluit kunnen maken of je de bestelling wel of niet plaatst. Mocht er iets niet duidelijk zijn, zijn wij ook mega snel te bereiken via de mail en telefonisch. Wij helpen jullie graag bij vragen!

Wendy van Looijen

Geweldige site met super toffe kleding, al regelmatig wat besteld en ben zeer tevreden! En zeker ook voor de langere dames

Hi Wendy,
Hi Wendy,
Wat leuk om deze review te lezen. Wij zijn blij om te horen dat wij jou een vaste klant mogen noemen van Esuals. Goed om te horen dat je zo tevreden bent over iedere bestelling. Hier doen wij het voor! Heel veel plezier van jouw Esuals items. <3

Femke Timmermans

Top

Hi Femke,
Wauw, 5 gouden sterren. Hier maak je ons ontzettend blij mee. Wij wensen jou veel plezier van de bestelling. Happy monday! :)

Joyce

Ik had een hele leuke body besteld die helaas na 1x dragen al stuk ging. Daarna super fijn contact gehad en is alles perfect opgelost. Ik zal hier zeker nog een keer bestellen!

Songül Sevgiç

Klantenservice is zeer snel in hun reactie per e-mail.

Hi Songül,
Hi Songül,
Fijn om te horen dat je over onze klantenservice tevreden bent, echter zien wij dat je een 3/10 geeft. Indien er toch iets aan de hand was horen wij dit graag. Wij hebben jouw ook direct gecontacteerd hierover. Wij zien graag een reactie tegemoet. :)
Happy weekend. <3

Fleur

Snelle levering, goede kwaliteit.

Hi Fleur,
Hi Fleur,
Wat goed om te horen dat je jouw bestelling zo snel hebt ontvangen en tevreden bent over onze kwaliteit, dit vinden wij erg belangrijk! Heel veel plezier van jouw bestelling en hopelijk tot een volgende keer. Happy weekend. <3

Anna

Mooie kleding voor een goeie prijs

Hi Anna,
Bedankt voor het schrijven van jouw review. Fijn om te horen dat je de kleding zo leuk vindt en tevreden bent over de prijs- kwaliteitverhouding. Happy weekend. :)
Liefs, Quinty...
Hi Anna,

Britt

Super kleding en service!

Hi Britt,
Wij zijn blij om terug te lezen dat je de kleding zo tof vindt en tevreden bent over de service. Hier doen wij het voor. Happy day! <3

Nicolle

Ben erg tevreden over hoe mijn klacht afgehandeld, klantenservice is erg vriendelijk en begripvol! Ik kijk uit naar mijn volgende bestelling!

Hi Nicolle,
Hi Nicolle,
Wat fijn om te horen dat wij samen tot een prettige oplossing zijn gekomen. Mocht er iets aan de hand zijn met jouw bestelling, helpen wij altijd graag verder. Wij zien jouw graag nog een keertje terug bij Esuals. Happy day! <3