Esuals

Julie

Mooie blouse en snelle levering. Er was een klein defect aan de blouse, maar de boutique heeft hier direct contact over opgenomen en dit opgelost. Ik raad Esuals zeker aan.

Hi Julie,
Hi Julie,
Wij zijn blij om te horen dat wij samen tot een fijne oplossing zijn gekomen. Bij vragen of klachten kan er altijd direct contact worden opgenomen. Wij kijken ten allen tijden graag met de klant mee naar een oplossing voor het probleem. Happy monday! <3

Esmée

Goede kwaliteit

Hi Esmée,
Hi Esmée,
De kwaliteit van onze items vinden wij altijd een belangrijk punt en zijn wij erg kritisch in. Wij zijn dan ook altijd blij om te horen als onze klanten hier tevreden over zijn. Happy monday & heel veel plezier gewenst van de bestelling. <3

Mariska

Mooie broek en body, snel geleverd

Hi Mariska,
Wat leuk om te lezen dat je zo blij bent met jouw bestelling. Heel veel plezier gewenst van de bestelde items. Happy monday! :)

Merel Meijer

Altijd tevreden

Hi Merel,
Wat goed om te horen! Heel veel plezier gewenst van alle bestelde items en geniet van het weekend. <3

Laura

Snelle levering, goed en leuk verpakt en goed product.

Hi Laura,
Wauw, wat goed om deze positieve review te lezen. Hier worden wij blij van. Geniet van deze prachtige dag! :)

Demy

Echt super !

Hi Demy,
Wat super om te horen dat je zo blij bent met jouw bestelling. Wij wensen jou heel veel plezier van de bestelling. :)

Lola

Snelle levering, maar product van slechte kwaliteit. Een broek gekocht en heb hem 1 x gedragen en 1 x gewassen en na de wasbeurt zaten er allemaal witte strepen op alsof de kleur van de broek was... Snelle levering, maar product van slechte kwaliteit. Een broek gekocht en heb hem 1 x gedragen en 1 x gewassen en na de wasbeurt zaten er allemaal witte strepen op alsof de kleur van de broek was verdwenen (ondanks dat ik me aan de wasvoorschriften heb gehouden) . Voor een broek van bijna €50 euro echt extreem teleurstellend.

Hi Lola,
Hi Lola,
Wij zien dat er geen contact is opgenomen met onze klantenservice, terwijl dit wel duidelijk vermeld staat op onze retourpagina. Jammer genoeg kunnen wij dan op dat moment niets voor je betekenen. Wij hebben jou dan ook direct gecontacteerd maar helaas zonder reactie. Heel jammer gezien wij altijd graag meekijken bij klachten naar een passende oplossing. Wij hopen graag nog van je te horen zodat wij dit netjes kunnen oplossen. Ondanks wensen wij jou een fijne dag!

Lotte

Snelle levering, leuke artikelen!

Hi Lotte,
Super om te horen dat je tevreden bent over de levering en onze artikelen. Hier zijn wij blij om.
Wij wensen jou heel veel plezier van de bestelling & happy day!...
Hi Lotte,
Wij wensen jou heel veel plezier van de bestelling & happy day! :)

Yasmin

Super leuke items! Ik heb vaker besteld en heb het snel in huis. Soms mis ik bij items het gehele plaatje, zoals een foto ook van de achterkant van het kledingstuk.

Hi Yasmin,
Hi Yasmin,
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Ik zie dat je onze Ellen skort hebt besteld waarbij de achterkant ontbreekt. Hier gaan wij dan ook direct wat mee doen, echter is dit dan ook echt het enige item zonder een achterkant foto jammer genoeg en hebben wij bij alle andere items alle foto's duidelijk vermeld staan om het voor jullie makkelijker te maken bij het maken van een keus! Happy day! <3

Kim

Snelle levering, mooie kleding!

Hi Kim,
Wauw, 5 gouden sterren. Dit maakt ons gelukkig. Super fijn dat je tevreden bent over de kleding en Esuals. Wij wensen jou ontzettend veel plezier van jouw bestelling. :)
Liefs,...
Hi Kim,