Rob de Rooij

Wij zijn een echtpaar van 71 en 69 jaar oud. We maakten al jarenlang fietstochtjes in de omgeving van ons huis of in mooie delen van het land (de fietsen gaan dan achterop de auto). Als het niet... Wij zijn een echtpaar van 71 en 69 jaar oud. We maakten al jarenlang fietstochtjes in de omgeving van ons huis of in mooie delen van het land (de fietsen gaan dan achterop de auto). Als het niet waaide, reden we met een tempo van zo'n 20 km/uur. Eigenlijk wilden we helemaal geen elektrische fietsen, want we vonden het maar irritant wannneer we door (andere) ouderen werden ingehaald, die dan ook nog nauwelijks moeite deden om vooruit te komen. Totdat we een keer op vakantie in Oostenrijk fietsen huurden en we vanwege het geaccidenteerde terrein kozen voor elektrische ondersteuning. De eerste keer was voor ons een openbaring; het fietste toch wel heel lekker. Terug in Nederland ben ik me eens op de markt gaan oriënteren op het internet. Ik kwam onder andere terecht bij E-bikez. We besloten een afspraak te maken in Utrecht voor een proefrit. Daar werden we allervriendelijkst ontvangen door Alessandro en hebben uitgebreid proefgereden op een Spark Evo en een NeXt. Die laatste vonden wij iets fijner fietsen. Terug bij het bedrijf hebben wij bij een kop koffie gesproken met ontwerper Henk. We waren onder de indruk van hun bevlogenheid, maar ook van de materialen die in de NeXt gebruikt worden in relatie tot de prijs. Ik ben niet superdeskundig op dat gebied, maar weet er genoeg vanaf om daarover een oordeel te kunnen vormen. Wij waren verkocht en twee fietsen van het model NeXt ook.
De aflevring was zeer plezierig, evenals de servicbeurt die vorige week, na een half jaar gebruik, bij ons voor de deur is uitgevoerd. De monteur (Martijn) maakte zich er bepaald niet met een jantje-van-leiden vanaf.
We maken nu een half jaar tochtjes van zo'n 50 à 60 km en rijden meestal met de ondersteuning in stand 2, dan fiets je toch nog grotendeels zelf, met een comfortabele ondersteuning. Gaat het omhoog, of hebben we wind tegen, dan zetten we een tandje bij... Op onze 'gewone' fietsen keken we eerst naar de windsterkte en de windrichting; was dit teveel naar onze zin, dan bleven we thuis en gingen wandelen. Nu is een matige tegenwind geen enkel bezwaar. Sterke tegenwind zou ook nog wel gaan, maar het moet voor senioren natuurlijk nog wel een beetje leuk blijven. De ondersteuning is prima, je hebt zeker niet het gevoel dat je 'gefietst wordt'. Ook verder bevallen de materiaalkeuzes ons uitstekend.
Kortom: wij zijn heel tevreden en heel blij met onze E-bikez NeXts. Ik kan het iedereen aanbevelen!

Jean

Het jaar loopt ten einde. Even tijd voor een terugblik. Heel lang gewikt en gewogen om een ebike aan te schaffen. Het aanbod is namelijk dusdanig dat je door de bomen het bos niet meer ziet.... Het jaar loopt ten einde. Even tijd voor een terugblik. Heel lang gewikt en gewogen om een ebike aan te schaffen. Het aanbod is namelijk dusdanig dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Vreemd was dat ik toch steeds weer terugkwam bij E-bikez, niet in het laatst ook vanwege de klant reviews. Uiteindelijk de knoop doorgehakt en begin juni 2016 afspraak gemaakt om in Utrecht in het testcentrum een paar modellen uit te proberen. Ontvangen door een paar jonge ondernemers van E-bikez. Kon op mijn gemak een paar modellen uitproberen, en heb uiteindelijk gekozen voor Spark Evo met middenmotor. Het gebeurde allemaal in een zeer ontspannen sfeer, geen gepush of verkooppraatjes. Positieve ervaring. Inmiddels dus een half jaar in bezit van mijn Spark Evo. Ik moet zeggen een fantastische ervaring met deze stabiele fiets. Ja, de juiste keuze gemaakt.
Deze jongelui zijn zeer klantvriendelijk, en afspraken bij de koop gemaakt worden zonder problemen nagekomen.
Ben erg tevreden.

Mijn vrouw en ik hebben de meest bekende merken E-Bike's in de praktijk getest op;

1. de kwaliteit van alle technische onderdelen 2. de aanschafprijs 3. Fiets ervaring, goed gevoel en accu verbruik 4. service

Onze conclusie: Na deze testen was een keuze maken voor ons niet moeilijk meer. Ebikez in Utrecht, zeker weten!
Wij hebben een jaar geleden 2 zwarte sparks tegelijk gekocht en zijn zeer tevreden over de fietsen en de service kan niet beter!

Henk

Ik ben via internet bij E-Bikez terecht gekomen, ik zocht voor mij en mijn vrouw een fiets met middenmotor. E-Bikez had de Spark evo en de Volt evo voor een erg goede prijs op hun website staan.... Ik ben via internet bij E-Bikez terecht gekomen, ik zocht voor mij en mijn vrouw een fiets met middenmotor. E-Bikez had de Spark evo en de Volt evo voor een erg goede prijs op hun website staan. Omdat je deze zonder verplichtingen thuis kon testen hebben we ze laten komen. Een erg vriendelijke man heeft de fietsen afgesteld op onze maten en we konden uitgebreid gaan testen. Omdat ik al veel duurdere z.g.n. A merken had getest waren we beiden aangenaam verrast over de stabiliteit en de gelijkheid van deze fietsen.

Beschrijf hier uw ervaring

We hebben de Spark evo en de Volt evo besteld in de zomer van 2016 en toto nu toe nog geen moment spijt van gehad. E-Bikez is een erg service gericht bedrijf waar ze alles doen om de klant tevreden... We hebben de Spark evo en de Volt evo besteld in de zomer van 2016 en toto nu toe nog geen moment spijt van gehad. E-Bikez is een erg service gericht bedrijf waar ze alles doen om de klant tevreden te stellen. Een paar maanden geleden brak bij de fiets van mijn vrouw onderweg de koplamp af. Een mailtje naar E-Bikez gedaan en binnen no time een reactie met excuses en dat de nieuwe koplamp al onderweg was, met nog de mededeling dat als ik hem niet zelf kon monteren ze een service monteur langs zouden sturen. Top service!!!

Tot hiertoe werkt alles prima alsook de service

Marijke

Ruim anderhalf jaar ben ik in het bezit vande Spark One . Nog steeds ben ik superblij met deze aankoop. De witte fiets is mooi van kleur, valt op tussen de andere fietsen, maar heeft af en toe wel... Ruim anderhalf jaar ben ik in het bezit vande Spark One . Nog steeds ben ik superblij met deze aankoop. De witte fiets is mooi van kleur, valt op tussen de andere fietsen, maar heeft af en toe wel een sopje nodig. Je ziet e uiteraard veel op. ?
De service en garantie van Ebikez is geweldig. Ze doen wat ze beloven. De fiets rijdt heerlijk, heb er wel een ander zadel op laten zetten, maar dat is heel persoonlijk. Fiets is wel vrij zwaar, maar dat zijn alle elektrische fietsen. In de scherpe bochten is het iets meer opletten en de fiets uit de schuur halen is ook wat zwaarder dan een gewone fiets. Ik heb er al heel wat kilometers mee gefietst en pak de auto nu alleen nog als het echt nodig is. Kortom: erg blij met deze fiets. Ik heb altijd de wind mee!

Beschrijf hier uw ervaring

In het begin even contact met het bedrijf gehad, daarna is het gelukkig niet nodig geweest. Sympathiek jong bedrijf zonder opdringerige verkooppraatjes.

Professioneel, vakkundig en zeer klantvriendelijk.

Beschrijf hier uw ervaring

Allereerst is er een wereld voor ons open gegaan. We zijn woonachtig in Alkmaar en zijn 32 jaar op stap geweest met de auto om ergens te gaan wandelen. Nu we deze e-bikes hebben, zijn we in staat... Allereerst is er een wereld voor ons open gegaan. We zijn woonachtig in Alkmaar en zijn 32 jaar op stap geweest met de auto om ergens te gaan wandelen. Nu we deze e-bikes hebben, zijn we in staat gebleken om vele malen meer te zien en genieten van onze omgeving: bossen, duinen, strand en een prachtig polderlandschap.
De fietsen zijn degelijk en robuust en de accu heeft genoeg vermogen om 65 tot 70 km te fietsen.
De service tijdens de garantieperiode was uitstekend. Ik heb zelfs, doordat ik viel, de display laten vallen. deze viel uiteen in behoorlijk wat onderdeeltjes. Na een telefoontje heb ik alles wat ik terug kon vinden opgestuurd. Tot mijn grote verbazing kreeg ik twee dagen later een nieuwe display opgestuurd, zonder dat ik iets hoefde bijbetalen. Hulde!!
Eén ding vond ik iets minder: de computer is twee keer gereset, waardoor alle totalen en gemiddelden terug gingen naar nul. Overigens geen drama, want de belangrijkste gegevens, te weten de snelheid en de tripafstand worden altijd correct weergegeven.
Samenvattend: deze aankoop van twee Spark de Luxe e-bikes hadden we jaren eerder moeten doen. Zoals ik eerder opmerkte: er gaat een wereld voor je open.

Tineke

Een verademing, vriendelijke jongens zonder verkoop praatjes, de fiets werd keurig op tijd afgeleverd met nogmaals volledige uitleg. Dus voor ons een prima ervaring ?

Beschrijf hier uw ervaring

We hebben deze E-Bike nu 9 maanden en de fiets bevalt zeer goed, mijn man en ik maken er samen veel gebruik van en daarom vinden wij het handig dat het zadel in een tel omhoog en omlaag kan, we... We hebben deze E-Bike nu 9 maanden en de fiets bevalt zeer goed, mijn man en ik maken er samen veel gebruik van en daarom vinden wij het handig dat het zadel in een tel omhoog en omlaag kan, we hebben lang getwijfeld over een E-Bike maar we hadden het echt jaren eerder moeten doen, want deze fiets gaat er niet met mij vandoor zoals op de verschillende fietsen die ik geprobeerd heb.
Dit is voor ons dus echt een top fiets!!

F. Wittenberg

Vriendelijke, behulpzame jongens met verstand van zaken. Goede service. Prijs - kwaliteit van E-bikez is uitstekend.

Beschrijf hier uw ervaring

De fiets bevalt prima. De kwaliteit van de accu is goed. Ik heb de fiets nu twee jaar en heb nog geen enkel probleem ondervonden.

lieven Devoldere

Prima levering en afhandeling volgens afspraak.
Ook onderhoud was volgens afspraak in orde .

Ik heb nu iets meer dan 1 jaar mijn fietsen de volt en de evo,
en al rij ik niet zo veel met de fiets 1000 km per jaar, de fietsen bevallen ons prima.
ik zou het ook andere mensen...
Ik heb nu iets meer dan 1 jaar mijn fietsen de volt en de evo,
ik zou het ook andere mensen aanbevelen.
Ook het onderhoud thuis was prima , geen complicatie's .
prima dus
gtz lieven