Professioneel, vakkundig en zeer klantvriendelijk.

Beschrijf hier uw ervaring

Allereerst is er een wereld voor ons open gegaan. We zijn woonachtig in Alkmaar en zijn 32 jaar op stap geweest met de auto om ergens te gaan wandelen. Nu we deze e-bikes hebben, zijn we in staat gebleken om vele malen meer te zien en genieten van onze omgeving: bossen, duinen, strand en een prachtig polderlandschap.
De fietsen zijn degelijk en robuust en de accu heeft genoeg vermogen om 65 tot 70 km te fietsen.
De service tijdens de garantieperiode was uitstekend. Ik heb zelfs, doordat ik viel, de display laten vallen. deze viel uiteen in behoorlijk wat onderdeeltjes. Na een telefoontje heb ik alles wat ik terug kon vinden opgestuurd. Tot mijn grote verbazing kreeg ik twee dagen later een nieuwe display opgestuurd, zonder dat ik iets hoefde bijbetalen. Hulde!!
Eén ding vond ik iets minder: de computer is twee keer gereset, waardoor alle totalen en gemiddelden terug gingen naar nul. Overigens geen drama, want de belangrijkste gegevens, te weten de snelheid en de tripafstand worden altijd correct weergegeven.
Samenvattend: deze aankoop van twee Spark de Luxe e-bikes hadden we jaren eerder moeten doen. Zoals ik eerder opmerkte: er gaat een wereld voor je open.

Score voor E-bikez.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: