Wieke Mulder

Hoe valt mijn ervaring met en bij jullie te omschrijven? Zo'n persoonlijke en goede service, zo'n fijne benadering en zo'n fijne fiets! Jullie hebben een zaadje bij me geplant van vertrouwen en hoop... Hoe valt mijn ervaring met en bij jullie te omschrijven? Zo'n persoonlijke en goede service, zo'n fijne benadering en zo'n fijne fiets! Jullie hebben een zaadje bij me geplant van vertrouwen en hoop en ik ben er nog steeds stil van!

Beschrijf hier uw ervaring

Net nu ik mijn fiets het hardst nodig heb gaf mijn oude exemplaar het op. Dus belde ik vanochtend op of het mogelijk was langs te komen en dat ik met spoed een nieuwe elektrische fiets nodig had.... Net nu ik mijn fiets het hardst nodig heb gaf mijn oude exemplaar het op. Dus belde ik vanochtend op of het mogelijk was langs te komen en dat ik met spoed een nieuwe elektrische fiets nodig had. Enkele uren later zat ik al bij jullie aan tafel. Een fijne omgeving, menselijk, vriendelijk, klein van opzet en daardoor groots in klantvriendelijkheid.
Vol enthousiasme vertelde Alexander me alles over de One en de Ego. Geen gladde verkooppraatjes, maar eerlijk met de voors en tegens van beide modellen. Blij dat ik met een vriendin was, zo konden we beiden op een ander model aan de testrit beginnen. Daarbij was het geen probleem om naar een bepaalde bestemming te fietsen, waardoor ik mijn financieur in deze aankoop de fietsen kon laten zien. Heen op de One en terug op de Ego bracht me echter twijfel, voor welk model moest ik kiezen. De Ego was mijn manier van fietsen, de One past bij mijn leven. En ik wilde snel beslissen, want dan kon ik er vrijdag al mee op pad.
Alexander luisterde, opeens een twinkeling in zijn ogen en liep naar achter. Hij kwam terug met een volledig rijklaar exemplaar wat de voorganger van de Ego bleek. Nogmaals een testrit en mijn keus was gemaakt toen ik de straat uit fietste. Wauw! Dit was 'm!

En toen de service en de afhandeling! Wat een fijne mensen!!! Ze denken met je mee, doen voor je wat mogelijk is en je voelt je als in een warm bad! Zelf werd ik geholpen door Alexander en door Henk, één van de twee oprichters. Hoe kunnen twee totaal onbekende mensen tijdens de meest rotte periode in je leven je zo laten stralen?! Erger, ik heb mezelf met sluitingstijd de deur uit gestuurd! Als ik die avond geen verplichtingen had gehad, dan had ik ze gevraagd mee een biertje te pakken en verder te kletsen!

Op mijn nieuwe elektrieke ros ben ik in no time naar huis gescheurd, als een kind zo blij. Ik ben mobiel, een hele zorg minder! En ik kan niet in woorden omschrijven wat vandaag me nog meer gebracht heeft... Het meest gewone, het meest bijzondere, mens zijn voor een mens! Lieve Alexander en Henk, stiekem heb ik jullie een beetje in m'n hart gesloten. Ik hoop in de nabije toekomst het lef te hebben spontaan nog eens binnen te vallen om bij een kop koffie te vertellen hoe blij ik met mijn fiets ben. En als ik die lef weet te vinden, bereid jullie dan ook voor om de uitnodiging om een biertje te drinken eventueel op een nette manier af te slaan. Voor nu gewoon een grandioos bedankt!!!

Liefs,
Wieke

H. Petter

Uitstekende service en feedback.

Beschrijf hier uw ervaring

Vreemd geluid bij het fietsen. Het bleek achteraf niets ernstigs te zijn, maar er werd zonder gezeur, serieus naar gekeken!

Prima bedrijf.

Joop van Boxtel

E-bikez is een toonbeeld van hoe het behoord te zijn !!!!!
E-bikez is een toonbeeld van hoe het behoord te zijn !!!!!
Na 8 jaar een bekend e-bike merk te hebben gereden met de nodige problemen met de accu en onderhoud is de kennismaking met E-bikez een enorme opsteker.
Als Nederbelg wonend aan de grens van Maastricht een beetje huiverig om via internet twee fietsen aan te schaffen.
Maar nu na twee jaar en twee onderhoud beurten verder kan ik alleen maar lovende woorden uitten naar de firma E-bikez.
Altijd binnen een week na een telefonische afspraak op tijd voor de deur ook in België.
Ik wilde graag een verandering aan de fiets die door E-bikez tegen zeer gereduceerde prijs is uitgevoerd. Waar vind je dat nog in deze tijd.
Jullie zijn een toonbeeld !!!
De fietsen "spark" rijden voortreffelijk ook in ons heuvellandschap, ik haal op eco stand nog steeds 130 km heuvel op en heuvel af op normaal stand nog 100 km in heuvelachtig terrein.
Bij mijn oude fiets had ik daar twee batterijen voor nodig !

Lida

Sinds een maand ben ik in het bezit van een Spark Evo. Ik ben onder de indruk van dit bedrijf, dat niet alleen een prachtig product levert maar ook een verademing is waar het gaat om communicatie en... Sinds een maand ben ik in het bezit van een Spark Evo. Ik ben onder de indruk van dit bedrijf, dat niet alleen een prachtig product levert maar ook een verademing is waar het gaat om communicatie en service. Proefrit en levering verliepen in alle rust, op vragen na aankoop wordt snel gereageerd.
Met de Evo is fietsen sinds lange tijd weer een feestje; comfortabel, prima ondersteuning, stevig en fraai!
Bedankt!!

R.Aarts

Ben onder de indruk van de service van dit bedrijf.Heb een valse start gehad met mijn Volt Evo, maar tot volle tevredenheid opgelost.Zijn denk ik weinig bedrijven met zo een goede en snelle... Ben onder de indruk van de service van dit bedrijf.Heb een valse start gehad met mijn Volt Evo, maar tot volle tevredenheid opgelost.Zijn denk ik weinig bedrijven met zo een goede en snelle service.De fietsen zijn in het echt nog mooier dan op de foto's.Robuuste, sportieve fietsen die ook nog heerlijk fietsen.Wat mij betreft een dikke pluim voor dit bedrijf.

Yvonne Broekhoven

Heb tot volle tevredenheid sinds 1 mei 2017 een E-Bikez Next. Prijs-kwaliteit verhouding zeer gunstig. Beschikt over o.a. een Nuvincy 330 naaf schakeling en een accu van 13 Ah/468 WH. Fietsen van... Heb tot volle tevredenheid sinds 1 mei 2017 een E-Bikez Next. Prijs-kwaliteit verhouding zeer gunstig. Beschikt over o.a. een Nuvincy 330 naaf schakeling en een accu van 13 Ah/468 WH. Fietsen van andere merken met een dergelijke uitrusting zijn beduidend duurder. Verder ziet de fiets er mooi uit. Krijg er veel complimenten over, zowel bij 2 fietsdealers als bij de bewaakte fietsenstalling. Ook de service van E-Bikez is uitstekend. Wij zijn in Utrecht geweest om een proefrit te maken en mochten er zo lang over doen als we zelf wilden. Onlangs was mijn voorlamp afgebroken doordat ik klem kwam te zitten tussen de toegangsdeurtjes van de metro en ik kreeg na een telefoontje meteen een splinternieuwe, zonder kosten! Op vragen wordt zowel telefonisch als per E-mail snel gereageerd. Ook de service aan huis prima. Kortom, mijn beste koop sinds jaren en binnen mijn familie- en vriendenkring vertel ik dat ook.

Jip

Wij hebben contact gezocht met een atall internet fietsbedrijven zowel eigen merk en bedrijven als fietswinkel.nl. Zijn ook in Utrecht geweest voor een proefrit, wat een verademing. Geduld... Wij hebben contact gezocht met een atall internet fietsbedrijven zowel eigen merk en bedrijven als fietswinkel.nl. Zijn ook in Utrecht geweest voor een proefrit, wat een verademing. Geduld geïnteresseerd in de klant, alle tijd. Wij gaan zeker het experiment aan met ebikez en een Next aanschaffen wij hebben vertrouwen in de garantie en de gebruikte producten.
Misschien verstandig goed te letten op kwaliteit van minder in het oog springende producten zoals spaken en bevestiging, paar 1o tjes meer mag best, jullie hebben als bedrijf voldoende toegevoegde waarde . Succes. Misschien is het een idee om een vriendengroep van ebikez op te richten met als doel feed back overleg toekomstperspectief voor gebruikers en ebikez

Monique Lammerinks

Wat een ongekende SUPER service heeft dit bedrijf. Denken met je mee en zijn ontzettend klant vriendelijk en behulpzaam. Hier kan menig ander bedrijf nog wat van leren!

Albert

Prettig bedrijf, kleinschalig, maar zeer correct. Je wordt hier nog als klant en vooral persoonlijk benaderd.

Beschrijf hier uw ervaring

Wij zijn nu een jaar in het bezit van twee Evo Spark. Hebben nu 3000 km gefietst en is het tijd om een feedback te schrijven. Vanaf de eerste proefrit zijn we enthousiast. Nadat we veel proef... Wij zijn nu een jaar in het bezit van twee Evo Spark. Hebben nu 3000 km gefietst en is het tijd om een feedback te schrijven. Vanaf de eerste proefrit zijn we enthousiast. Nadat we veel proef gereden hebben bij andere firma' s kwam deze fiets er met kop en schouders bovenuit. De specificaties waren precies ons wensenpakket. Middenmoter, goede remmen, dichte kettingkast en naafversnelling van Shimano. De trapkrachtsensor geeft een natuurlijke ondersteuning. Net 85 km over het Romantische fietspad in Duitsland gereden en nog 20% accu vermogen over! Ook bij hoge snelheden (meer dan 40 km/uur) zeer stabiele ligging van de fiets. Ook het remmen bij hoge snelheden en bij lange afdalingen gaat perfect. Ook de support aan huis is prima. Er komt een volledig uitgeruste fietsenreparatiewagen voorrijden. Dus al et al de E-bikez is een goede keuze.