Cok van Verseveld

Sinds 2012 in het bezit van 2 E-bikez al die die tijd zonder problemen. Nu na 5 jaar bij alle twee de fietsen de knopjes van het bediening display totaal vergaan. Dit betekent dat het niet meer... Sinds 2012 in het bezit van 2 E-bikez al die die tijd zonder problemen. Nu na 5 jaar bij alle twee de fietsen de knopjes van het bediening display totaal vergaan. Dit betekent dat het niet meer waterdicht is en er dus vocht komt in het display. Oplossing gegeven door E-bikez om nieuwe displays aan te schaffen, is toch voor 2 fietsen bijna 115 Euro inclusief verzendkosten. Verder zeer tevreden.

H. Naterop

Sinds september 2016 in het bezit van een Spark Evo en een Volt Evo, dit zijn in een woord geweldige fietsen. Altijd bereikbaar voor vragen via mail en geven snel antwoord. Men denkt daar in... Sinds september 2016 in het bezit van een Spark Evo en een Volt Evo, dit zijn in een woord geweldige fietsen. Altijd bereikbaar voor vragen via mail en geven snel antwoord. Men denkt daar in oplossingen, prima service zonder gezeur. Kort geleden brak bij de Spark Evo plotseling de complete voorlamp af, mail met foto gestuurd en per ommegaande een nieuwe voorlamp met bevestigingsbeugel ontvangen. Top service!

Gerard Staassen

Na dik 2 jaar en meer dan 12.000 km verder met 2 E-bikez's niks dan lof over deze fietsen en ook over de leverancier. Na 10.000 km een nieuwe achterband en vorige week weigerde 1 achterlicht. Na... Na dik 2 jaar en meer dan 12.000 km verder met 2 E-bikez's niks dan lof over deze fietsen en ook over de leverancier. Na 10.000 km een nieuwe achterband en vorige week weigerde 1 achterlicht. Na contact met E-bikez over dit probleempje binnen enkele dagen een geheel nieuwe achterlichtunit per post ontvangen. Niks gehoord over kosten o.i.d. Ik kom zelf uit de rijwielvakhandel en heb toen speciaal voor deze fietsen gekozen vanwege de prijs/kwaliteit verhouding alsmede de ervaringen opgedaan met het proeffietsen en contact in Utrecht.

Beschrijf hier uw ervaring

Echtgenote en ondergetekende zijn na nu 30 maanden fietsen zeer tevreden en genieten volop van onze E-bikez's. Ook met name over de capaciteit van de standaard accu's waar bij veel merken problemen... Echtgenote en ondergetekende zijn na nu 30 maanden fietsen zeer tevreden en genieten volop van onze E-bikez's. Ook met name over de capaciteit van de standaard accu's waar bij veel merken problemen zijn.
Fam. Staassen uit Bakel

Ardi vd Wagt

Bedrijf is prima, goede terugbel actie over wat je besteld had.

Beschrijf hier uw ervaring

Spark One fietst lekker en goed, erg goede accu. Goede ondersteuning en lange levensduur accu.
Dit bedrijf zal er alles aan doen om een tevreden klant over te houden. Had wat punten maar na een goed gesprek met Henk is alles opgelost. TOP!

Henk Pruijssers

Klein bedrijf, zeer klantvriendelijk. Doen wat ze zeggen.

Beschrijf hier uw ervaring

Geweldige e-bike ruim een jaar in gebruik. Precies wat ik wilde. Stevig, weinig onderhoud en krachtige ondersteuning. Service aan huis werkt uitstekend.

RUNAMARA

De spark-evo ruim 2 jaar geleden gekocht en bevalt uitstekend.
We zijn er al 2 zomers mee naar Frankrijk geweest.......heuveltje op en heuveltje af......geeft goede ondersteuning.

vd Bergh

Prima bedrijf!
Prima bedrijf!
Bezit sinds een jaar een Spark de Luxe. Prima fiets met één nadeel: Je hebt 2 sleutels nodig om te kunnen fietsen. Accuslot vind ik vervelend. Je bent altijd met 2 sleutels in de weer.

Ria en kees van Vliet

Na alle feedback gelezen te hebben , zijn we nieuwschierig geworden en hebben een afspraak gemaakt in Utrecht .
En het moet gezegd worden , niets dan lof over de mensen die er werken .

Beschrijf hier uw ervaring

We zijn erg tevreden over de service en de hartelijkheid en de kunde van de mensen .
Uiteraard bevallen de Evo Volt en de Evo Spark geweldig .

BERT NOOITRUST

Mijn vrouw en ik hebben allebei een Spark Evo. Mijn vrouw heeft nog geen mankementen gehad maar bij mij is tweemaal de ondersteuning uitgevallen. Moet zeggen door het bedrijf bijzonder goed en... Mijn vrouw en ik hebben allebei een Spark Evo. Mijn vrouw heeft nog geen mankementen gehad maar bij mij is tweemaal de ondersteuning uitgevallen. Moet zeggen door het bedrijf bijzonder goed en adequaat opgelost. (display vervangen).
Eergisteren tijdens het fietsen brak mijn fietslamp af. Wat daar de reden van kan zijn weet ik niet. Gebeld en de volgende dag een nieuwe fietslamp in huis. Grote klasse

Een jaar in het bezit van een Volt de luxe, en na wat problemen met o.a. wegvallen display en spaakbreuk in het achterwiel, wat prima is opgelost, fietst hij prima.
Fiets er dagelijks 30 km...
Fiets er dagelijks 30 km mee (woon/werk).
Mijn vrouw heeft de spark one en die is zeer tevreden over de fiets (maar maakt veel minder kilometers).
In het begin veel contact gehad telefonisch en via de mail, en alles werd correct opgelost.