Bert Ramakers

We hebben nu een jaar geleden 2 fietsen gekocht en zijn meer dan tevreden over de service en de garantie

Beschrijf hier uw ervaring

Fijne fietsen die goed ondersteuning bieden en stabiel zijn

Telefonisch en persoonlijk kontakt vriendelijk en goed geholpen met duidelijke uitleg.

Beschrijf hier uw ervaring

Samen met mijn vrouw hebben wij na afspraak 2 modellen e-bikes meegekregen voor een lange proefrit langs de vecht,
zo konden wij goed beoordelen wat wij graag wilde kopen.
Aflevering aan...
zo konden wij goed beoordelen wat wij graag wilde kopen.
Aflevering aan huis met goede uitleg en een sevicebeurt na 750km ook prima geholpen aan huis
Wij zijn zeer tevreden met de aanschaf, rijdt heerlijk confortabel.

Tevreden E-Bikez rijder

Goed en eerlijk advies

Beschrijf hier uw ervaring

Na melding van los zittende standaard en piepende remmen bij nat weer, is er gelijk een reparatieopdracht uit gezet. De remblokjes zijn vervangen en de standaard is vastgezet .

Goede service, nemen direct contact met je op.

Fitness Voigt BV

Prima service en vriendelijke mensen.

H. Pieters

Degelijk en robuust product ( Spark EVO), prettige communicatie en goede ervaring met aflevering en servicebeurt aan huis.
Tot op heden (bijna jaar intensief gebruik) geen problemen

Janny Wagenaar

Ik heb mijn sparkone nu een jaar in mijn bezit .
Ik ben er erg tevreden over, een geweldige fiets.
En een goede service.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb mijn sparkone nu een jaar in mijn bezit .
Ik ben er erg tevreden over, een geweldige fiets.
En een goede service.

Monique Ultee

Goed geholpen, goede service, maar vooral een fijne fiets!

Hubert Bruijnzeel

Goeie kwaliteit fiets,prima service voor relatief weinig geld!zeer tevreden

Klarien de Geus

Mijn ervaring met dit bedrijf zijn prima. De eigenaren, verkopers, zijn hartelijk en hebben kennis van zaken. Ook de monteur die de fiets komt afleveren, is zeer vriendelijk.
De fiets is een...
De fiets is een hele fijne fiets. Hij rijdt soepel, geeft voldoende ondersteuning. Ook kunt je best lang met de accu doen. In de winter iets minder, omdat het dan koud is. en de accu eerder leegloopt, in de zomer heb ik 100 km gehaald.
Wat wel jammer is, is dat er maar 2 kleuren leverbaar zijn. Dat is aan de ene kant erg makkelijk, aan de andere kant zou er van mij iets meer kleurkeuze mogen zijn evenals meerder framehoogtes. Voor lange mensen is deze fiets waarschijnlijk te klein.
Verder niets dan lof voor deze fiets.