Mari Anne

Ik heb sinds september 2017 een E-bikez Evo Sparks e-bike, mooi design met zwaardere accu. Een e-bike die lekker zit en waar je wel langere afstanden mee kan fietsen zoals 70 km in een keer, maar... Ik heb sinds september 2017 een E-bikez Evo Sparks e-bike, mooi design met zwaardere accu. Een e-bike die lekker zit en waar je wel langere afstanden mee kan fietsen zoals 70 km in een keer, maar dan moet je er wel rekening mee houden dat je dan stand 1 en 2 alleen maar gebruikt. Tussendoor opladen in een rit kan ook waardoor je nog een langere afstand kan maken.

Beschrijf hier uw ervaring

Goede service en ze denken met je mee.

Erik

Wij zijn naar Utrecht geweest voor een proefrit. Daar zijn we heel vriendelijk en kundig geholpen. Uiteindelijk hebben mijn vrouw en ik gekozen voor de Next. Prachtige fietsen!
De fietsen...
De fietsen werden precies volgens afspraak aan huis afgeleverd. Ook hier een heel vriendelijke man die er de tijd voor nam. Inmiddels hebben we de eerste 200 km probleemloze kilometers erop zitten. De fietsen bevallen prima!

Thea Franssen

Ik heb nog weinig contact gehad met bedrijf wat eigenlijk betekend dat ik heel tevreden ben en er nog niets is geweest met mijn next. Ik ben heel blij met mijn e bikez next omdat ik ondanks mijn... Ik heb nog weinig contact gehad met bedrijf wat eigenlijk betekend dat ik heel tevreden ben en er nog niets is geweest met mijn next. Ik ben heel blij met mijn e bikez next omdat ik ondanks mijn aandoening (Myasthenia Gravis, spierziekte) kan blijven fietsen dankzij mijn e bike.

Theo

Helder, kwaliteit, no nonsens.

Beschrijf hier uw ervaring

Op internet vergeleken. E-Nikes heeft een prima prijs- kwaliteitsverhouding. Dat bleek in het echt ook zo te zijn. Proefrit gemaakt en we hebben 2 Spark One’ s gekocht. Bevallen prima. Geen... Op internet vergeleken. E-Nikes heeft een prima prijs- kwaliteitsverhouding. Dat bleek in het echt ook zo te zijn. Proefrit gemaakt en we hebben 2 Spark One’ s gekocht. Bevallen prima. Geen klachten, alles werkt zoals het moet. De voorwielmotor is sterk genoeg voor lichte heuvels. Accu update erbij gekocht. Minder vaak laden is nu eenmaal minder accu slijtage.

Joep

Heb Next gekocht na proefrit aan huis (goede service!). Op vrijdag proefrit en fiets gekocht, met verzoek om uiterlijk vrijdag daarna (5 werkdagen) te leveren, i.v.m. start baan na het weekend. Dat... Heb Next gekocht na proefrit aan huis (goede service!). Op vrijdag proefrit en fiets gekocht, met verzoek om uiterlijk vrijdag daarna (5 werkdagen) te leveren, i.v.m. start baan na het weekend. Dat was akkoord, maar daags voor de levering wordt gebeld dat de levering uitsluitend in een tijdvak op vrijdagochtend kan. Helaas, ik moest net die ochtend naar het ziekenhuis en kon en wilde die afspraak niet verzetten. Jammer dus; weinig flexibiliteit in de levering.
Fiets heb ik nu ruim een maand; 130 km gefietst dus nog weinig van te zeggen. Ervaring tot nu toe is heel goed.

Hr. en Mvr. Brinkman - Scholtes Brinkman

Bij een bezoek aan de vestiging in Utrecht zijn wij zeer plezierig en zonder enige koop of ik schiet methode geholpen en voorgelicht over de E-Bikez Volt Evo. Een ongelimiteerde proefrit was geen... Bij een bezoek aan de vestiging in Utrecht zijn wij zeer plezierig en zonder enige koop of ik schiet methode geholpen en voorgelicht over de E-Bikez Volt Evo. Een ongelimiteerde proefrit was geen enkel probleem. Wij hebben twee van deze fietsen aangeschaft. Ondertussen zijn we een paar maanden verder en hebben al een redelijk aantal kilometers naar tevredenheid achter de rug. Dit is onze derde generatie E-bike's, waarbij de vooruitgang duidelijk aanwezig is. De Volt Evo zijn heerlijke fietsen en keurig afgewerkt. De service moet zich nog bewijzen gezien de korte periode dat we gebruik hebben gemaakt van deze fietsen. Vooralsnog geen noemenswaardige klachten.

Anne Paul Schuur

Net in het bezit van een nieuwe e bike de spak one. Fiets werkelijk waar fantastisch. Van te voren twee dagen op internet aan het speuren geweest wat een goed merk fiets was. Kwam alleen maar... Net in het bezit van een nieuwe e bike de spak one. Fiets werkelijk waar fantastisch. Van te voren twee dagen op internet aan het speuren geweest wat een goed merk fiets was. Kwam alleen maar ellende tegen van een hele hoop merken. Dus ik dacht ik ga andersom zieken welke fietsen bevallen wel goed. Zo kwam ik op de website e bikez. Heel bijzonder want op wat voor forum ik ook kom alleen maar positieve reacties. Dus vandaar de keus. Proefrit gehad in Noordhorn, die fietsenmaker vertelde precies hetzelfde wat ik op het internet had gelezen. Ik dacht klaar dit wordt hem!!!

JB

Zeer prettige ontvangst als nieuwe klant, goede voorlichting, Rij sinds 2 maanden Spark EVO voornamenlijk woon/werk verkeer over een 8 km, stabiele rijeigenschappen, gebruik voornamenlijk de... Zeer prettige ontvangst als nieuwe klant, goede voorlichting, Rij sinds 2 maanden Spark EVO voornamenlijk woon/werk verkeer over een 8 km, stabiele rijeigenschappen, gebruik voornamenlijk de ondersteuning voor bruggen ed. slechts 1 maal per week de accu opladen, goede remeigenschappen.Stadsgebruik versnelling 5 /6 Ondersteuning 1 /2, Buitengebruik versnelling 6/7/ of 8 ondersteuning 2 of 3 is dan voldoende voor een prettige gemiddelde snelheid van 25 km.
Kortom tot nu toe fijne fiets.

van der Graaf

Kort na de aanschaf van de e-bike van mijn partner trad er een storing op.
Probleem was dat wij twee dagen later, met fietsen naar een camping elders in Nederland vertrokken.
Geen...
Kort na de aanschaf van de e-bike van mijn partner trad er een storing op.
Geen probleem voor E-bikez: De storing werd op de camping verholpen.

Wim Scholte

Uitstekend geholpen na diefstal van onze fietsen in Spanje

Beschrijf hier uw ervaring

Na thuiskomst werden onze nieuwe fietsen keurig afgeleverd, zeer tevreden met onze Spark Evo fietsen met midden motor.