Eva Westerveld

Heel erg tevreden met mijn Spark evo! Nooit gedacht dat ik zo enthousiast zou zijn over een elektrische fiets. Sinds wij vanuit de grote stad naar een dorp zijn verhuisd heb ik mijn gewone fiets... Heel erg tevreden met mijn Spark evo! Nooit gedacht dat ik zo enthousiast zou zijn over een elektrische fiets. Sinds wij vanuit de grote stad naar een dorp zijn verhuisd heb ik mijn gewone fiets niet meer aangeraakt.

Beschrijf hier uw ervaring

Heel erg tevreden. Goede aflevering en service. Super fijne en mooie fiets!

Thea

Na twee en halfjaar zorgeloos fietsen op mijn spark one, is de kunststof bevestiging van de voorlamp afgebroken. Na een mailtje naar E bikez is ondanks dat de garantie termijn is verlopen, zonder... Na twee en halfjaar zorgeloos fietsen op mijn spark one, is de kunststof bevestiging van de voorlamp afgebroken. Na een mailtje naar E bikez is ondanks dat de garantie termijn is verlopen, zonder kosten een nieuwe lamp en bevestiging opgestuurd. Super service !!

PM vd Mast

Nu ik enkele maanden op mijn E - bikez heb gereden kan ik een goede beoordeling maken.
Er is voor mij nog een vraag overgebleven,
Waarom verder zoeken als je E-bikez hebt...
Er is voor mij nog een vraag overgebleven,
Waarom verder zoeken als je E-bikez hebt gevonden???.
Fantastisch !!!.

Alida

E-bikez geeft nu de service waar ze voor staan

Beschrijf hier uw ervaring

Spark de Luxe gekocht in aug 2015. Het paneel van de display viel eraf in dec 2017. Dit is een los bedieningspaneel die op het stuur zit met een elastiekje. Elastiekje werd opgestuurd en hoera !... Spark de Luxe gekocht in aug 2015. Het paneel van de display viel eraf in dec 2017. Dit is een los bedieningspaneel die op het stuur zit met een elastiekje. Elastiekje werd opgestuurd en hoera ! een reserve elastiekje kreeg ik ook. Geen woord over het feit dat er een andere display op deze fiets hoort. Ik had wel gezien op de website en in het boekje dat er een andere display op zat maar niet verder over nagedacht.
1 dec 2018 is de ondersteuning uitgevallen. Mail gestuurd naar E-bikez. Door vakantie van mijzelf en sluiting van E-bikez met de feestdagen heb ik begin jan 2019 fietsenmaker via Fietsned besteld. 5 januari is de fiets opgehaald en staat nu nog steeds bij de fietsenmaker van Fietsned. Fietsenmaker kan de fiets niet maken en roept dat E-bikez geen juiste materialen heeft gestuurd. E-bikez wil wel komen maar rekent hier veel geld voor en wil ook geen compensatie geven. Mailtjes gaan alleen maar over "jammer voor u en uw garantie is verlopen". Wat voel je je als klant bedonderd!! Zowel door Fietsned en E-bikez. Weet niet meer wat ik moet doen. Heb geen zin om de kosten en van E-bikez en van de fietsned fietsenmaker te betalen.
Wordt vervolgd!!!

E-Bikez heeft snel gereageerd en de fiets opgehaald bij de fietsenmaker. Mijn fiets is gerepareerd en thuis bezorgd binnen een week. Alleen materiaal betaald. Ben weer een tevreden klant.

J.v. Tiel

Verschillende servicebeurten zijn door E Bikez uitgevoerd om mijn fiets (Spark one) na te kijken omdat ik er zeker van wil zijn dat deze ook echt in orde is. Deze fiets is echt mijn enige... Verschillende servicebeurten zijn door E Bikez uitgevoerd om mijn fiets (Spark one) na te kijken omdat ik er zeker van wil zijn dat deze ook echt in orde is. Deze fiets is echt mijn enige vervoermiddel. Het begon met de spaken die los zaten dit is netjes vervangen dmv een nieuw wiel daarna deed mijn voorlamp het niet meer ook na vervanging van nieuwe batterijen. E Bikez advies was om een lamp bij de action te kopen...wat ik ook gedaan heb. Deze was binnen zeer korte tijd ook stuk dus daar had ik niets meer aan. Bij de servicebeurt in mei 2018 had ik aangegeven dat de lamp stuk was en de fietsenstandaard los zat en dat het stuur niet helemaal goed zat ( de remmen zaten te ver naar beneden) en dat er een ratelend geluid was met terugtrappen. De lamp werd vervangen het stuur verandert en de fietsenstandaard daar kon niets mee gedaan worden. (wat ik vreemd vind omdat ik daar toch garantie op heb?) en het ratelende geluid dat was niks .. (?) Kosten Servicebeurt bij M.de Boer E-Bikez €71 Verder is de fiets op alle onderdelen nagekeken. Ik was blij dat ik er weer een tijd tegenaan kon op deze fijne fiets. Een week na de laatste servicebeurt mei 2018 klapt mijn band. Omdat ik niet thuis ben heb ik deze bij de dichtstbijzijnde fietsenmaker laten maken. Ik vroeg hem hoe dat zo zou kunnen en na een grondige inspectie van deze fietsenmaker vertelde hij mij dat de band al ver versleten was ( had bij de servicebeurt van E-Bikez opgevallen moeten zijn) door een te 'harde lint in de fietsband'. Er zat geen spijker of glas of wat dan ook in de band! Kosten €54,90. Na enkele mailtjes E-Bikez opgestuurd te hebben en er geen enkele reactie op mogen ontvangen ben ik met mijn fiets weer naar een lokale fietsenmaker gegaan omdat dat ratelende geluid mij niet beviel. Deze fietsenmaker vertelde mij dat de ketting te los zat en dat dit dat geluid teweeg bracht. Ook zag hij dat het stuur te ver naar voren stond (over het midden) heel vreemd! Hij heeft het stuur recht gezet en het zadel iets naar voren gebracht zodat ik toch nog goed zat en de ketting gemaakt Kosten €41 Alles bij elkaar heb ik betaald voor Servicebeurt bij M.de Boer €71 en 5 dagen later nog eens €59,40 voor reparatie van de band en later nog eens €35 voor het herstellen van het stuur en ketting verkorten. Had dit niet voorkomen kunnen worden door de service beurten van E-Bikez? Waarvoor heb ik de extra servicebeurt €65 betaald? Alles bij elkaar een fijne fiets maar zeer ontevreden over de afhandeling van de klachten. Het laatste bericht van E-Bikez is dat ik de losse fietsenstandaard zelf mag vastmaken....( terwijl dit niet kan) Het laatste bericht voor antwoord en uitleg heb ik in nov 2018 verstuurd op 20 nov 2018 heb ik een bevestiging van ontvangst bericht gekregen en tot nu toe wacht ik op antwoord...

Beschrijf hier uw ervaring

Fiets is prima. De service ben ik erg ontevreden over

Reactie E-bikez.nl:

Beste J. van Tiel,
Vervelend te horen dat u niet tevreden bent over onze service, want E-bikez onderscheidt zich juist op service.
Tot onze spijt zijn er wat dingen niet helemaal goed...
Beste J. van Tiel,
Tot onze spijt zijn er wat dingen niet helemaal goed gegaan. Wij hebben u gesproken en als oplossing komt onze servicepartner langs om te zorgen dat u weer tevreden kunt genieten van uw e-bike.
Met vriendelijke groet, het E-bikez-team

Hedwig van Kempen

Goed klantgerichtheid en after service care.

Beschrijf hier uw ervaring

Wij hebben de e-bikes fietsen nu een halfjaar en het is ons geweldig bevallen.
Top fiets en kan zich meten in het hoge ebike segment aanbiedingen.

Paul Vercruijssen

Top fiets !
Geweldige aankoop waar ik zeer blij mee ben.
Motor is krachtig en onhoorbaar
Top fiets !
Geweldige aankoop waar ik zeer blij mee ben.
Motor is krachtig en onhoorbaar
Enige jammere is de verlichting die je nog zelf moet aan- en uitzetten maar dat is geen echt probleem
Verder is het spatbordje bij het voorwiel niet echt tof; dun plastic ding dat al meteen schaarde.
Verder alle lof met name ook voor de traploze versnelling die super werkt.
De fiets krijgt voor mij een 9

Beschrijf hier uw ervaring

Altijd meteen contact en ik word altijd accuut teruggebeld.
Service aan huis dus geen gedoe met wegbrengen en zo.

Jos Verwegen

Omdat mijn E-bikez Volt langzaam maar zeker veel begon te kosten in reparatie en onderhoud had ik besloten om een test rit aan te vragen van een NeXt fiets. Na de testrit op mijn locatie had ik al... Omdat mijn E-bikez Volt langzaam maar zeker veel begon te kosten in reparatie en onderhoud had ik besloten om een test rit aan te vragen van een NeXt fiets. Na de testrit op mijn locatie had ik al zoiets van dat moet hem worden!! Ik ben afhankelijk van mijn fiets als primair vervoersmiddel en met de krachtige middenmotor, het traploos schakelen en de zeer goede remmen was ik helemaal verkocht. Ik heb de fiets nu ongeveer een week in huis en heb al 70 km. gefietst op 1 lading. Mijn ervaringen met dit bedrijf zijn dan ook zeker zeer positief te noemen. Ook al waren er wat kleine communicatie stoornissen alles is zeer netjes op gelost door deze mensen.

M.v.g. Jos Verwegen.

Geert Schuurman

Op 13 april hebben we twee fietsen besteld bij E-bikez. Na zoeken op internet en de recensies die we hadden gelezen hebben we de reis naar Utrecht ondernomen en daar op meerdere type fietsen... Op 13 april hebben we twee fietsen besteld bij E-bikez. Na zoeken op internet en de recensies die we hadden gelezen hebben we de reis naar Utrecht ondernomen en daar op meerdere type fietsen gereden.
We waren verrast door de manier waarop we werden behandeld.
Geen haastklus, maar echt aandacht voor de klant. Petje af!
En ok proberen ze niet het onderste uit de kan te halen. Zo hebben we op aanraden van E-bikez gekozen voor de lichtste accu's. We gebruiken de fietsen alleen voor woon-werkverkeer. Dat betekent voor de grootste afstand 45 kilometer op een dag. Dat moet op de lichtste accu kunnen.
We hebben toen gekozen voor de Spark One. Twee stuks dus.
Op vrijdag besteld en op de dinsdag daarna werden ze thuis afgeleverd.
En dan kun je natuurlijk na een week een recensie schrijven, maar we hebben daar maar even mee gewacht.
We zijn nu ruim 5 maanden verder.
Dat is ruim voldoende om te bepalen of je een kat in de zak heb gekocht, of dat je goede fietsen hebt gekocht.
Op de fiets die dagelijks de grootste afstand aflegt: 44 km is de kilometerstand vandaag 2059 km.
De andere fiets: 32 km per dag, de kilometerstand is ruim 1500 km.
We zijn zeer tevreden over de fietsen. We hebben helemaal geen problemen gehad.
Nou ja, één lekke voorband.
ik zie echter wel een paar verbeterpunten:
1. automatisch verlichting
2. een kilometerteller die ook de echte snelheid aangeeft (nu gaat hij tot 25, maar als je bijtrapt, is het toch wel prettig om te weten hoe hard je nu echt gaat..)

Een aanrader dus!

Lenie Nijssen

Fijne spark one gekocht rijd lekker en goed ben tevreden over de fiets en het bedrijf super vriendelijk