Henk

Ik ben via internet bij E-Bikez terecht gekomen, ik zocht voor mij en mijn vrouw een fiets met middenmotor. E-Bikez had de Spark evo en de Volt evo voor een erg goede prijs op hun website staan. Omdat je deze zonder verplichtingen thuis kon testen hebben we ze laten komen. Een erg vriendelijke man heeft de fietsen afgesteld op onze maten en we konden uitgebreid gaan testen. Omdat ik al veel duurdere z.g.n. A merken had getest waren we beiden aangenaam verrast over de stabiliteit en de gelijkheid van deze fietsen.

Beschrijf hier uw ervaring

We hebben de Spark evo en de Volt evo besteld in de zomer van 2016 en toto nu toe nog geen moment spijt van gehad. E-Bikez is een erg service gericht bedrijf waar ze alles doen om de klant tevreden te stellen. Een paar maanden geleden brak bij de fiets van mijn vrouw onderweg de koplamp af. Een mailtje naar E-Bikez gedaan en binnen no time een reactie met excuses en dat de nieuwe koplamp al onderweg was, met nog de mededeling dat als ik hem niet zelf kon monteren ze een service monteur langs zouden sturen. Top service!!!

Score voor E-bikez.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: