Bent u tevreden over de klantvriendelijkheid?
Hoe beoordeelt u de kennis van de medewerk(st)ers?
Hoe heeft u het contact met dit bedrijf ervaren?

T Elstgeest

Wij hadden een heel vakkundig advies van Lisa wat zeer prettig verliep en hebben haar advies opgevolgd. Top!
Inmiddels zijn we weer terug gekomen bij de Ruijtermeubel en hebben de aankopen gedaan.
Jill heeft ons daarbij geweldig geholpen met het uitzoeken.
Hartelijk dank allemaal!

Vakkennis en vriendelijk.

Beste meneer Elstgeest,
Beste meneer Elstgeest,
Bedankt voor deze geweldige beoordeling. Leuk om te lezen dat het interieuradvies van Lisa heeft bijgedragen aan een nog mooier interieur. We geven het compliment aan beide dames door.
Veel plezier van uw nieuwe tafeltjes.

Antonetta Janssen / Velders

Vorige week naar een zeer teleurstellende VT Wonen Beurs terecht gekomen bij De Ruijtermeubel. Wat een toppers werken daar! Na heerlijke thee met appelgebak zeer deskundig geholpen met onze keuze.... Vorige week naar een zeer teleurstellende VT Wonen Beurs terecht gekomen bij De Ruijtermeubel. Wat een toppers werken daar! Na heerlijke thee met appelgebak zeer deskundig geholpen met onze keuze. Een zeer mooie bank van Baenks met bijpassende tafeltjes. Jill had alle geduld met ons en heeft ons van zeer goed advies voorzien.

Klantvriendelijk - Kennis van zaken - Meedenkend vermogen

Beste mevrouw Janssen/Velders,
Bedankt voor dit grote compliment en mooie review.
Veel plezier van uw nieuwe Baenks bank en tafeltjes.

Familie Vonk

In juli 2021 4 eetkamer stoelen gekocht bij Jill. Zeer goed geholpen met kennis van zaken. In oktober 2021 zijn de stoelen geleverd.
Direct zagen wij dat de stof niet voldeed aan de eis. Na...
Direct zagen wij dat de stof niet voldeed aan de eis. Na telefonisch contact met Jill werd er gelijk een monteur gestuurd daarna nog een aantal keren bedrijf Orange erbij gehad. Wat bleek de poten met het draaisysteem klopte ook niet. Na intensief contact met Jill werden we in juli 2022 uitgenodigd om nieuwe stoelen uit te komen zoeken. Deze nieuwe stoelen werden op 6 Oktober geleverd. Waar we reuze blij mee zijn. Met dank aan Jill voor haar goede hulp. Jill is een Top verkoopster.

Komen hun afspraken na.

Beste mevrouw Vonk,
Bedankt voor deze uitgebreide beoordeling.
Beste mevrouw Vonk,
Bedankt voor deze uitgebreide beoordeling.
Wat fijn om te lezen dat u onze service en hulp waardeert. We zijn blij dat de klacht naar tevredenheid is opgelost. We gaan het mooie compliment doorgeven aan Jill.
Veel plezier van uw nieuwe stoelen.

Anita de Mooij

9 mnd terug tv-meubel gekocht. €900 gekost!! Blijkt niet goed afgewerkt, want bij lekken water door plantje ontstaat ineens een zwarte vlek. Wordt door de ruyter meubel afgewimpeld als eigen schuld.... 9 mnd terug tv-meubel gekocht. €900 gekost!! Blijkt niet goed afgewerkt, want bij lekken water door plantje ontstaat ineens een zwarte vlek. Wordt door de ruyter meubel afgewimpeld als eigen schuld. Zoek het maar uit. Opmerkingen als “zal wel vanzelf omhoog of omlaag trekken”, of “probeer het af te nemen met wat water”. Sloeg nergens op. Erg teleurgesteld. Santorini tv-meubel: slechte kwaliteit. H&H-stoelen, 8 jr terug gekocht, trouwens ook slechte kwaliteit: leren zitting zakt door bij enkele exemplaren. 8 jaar oud en dan is het mooie er al af.

Geen sterke punten

Beste mevrouw de Mooij,
Bedankt voor het geven van uw feedback.

De Ruijtet

Heel positief

Vakkennis

Beste meneer de Ruijter,
Bedankt voor deze prachtige 5-sterren.
Veel plezier van uw nieuwe kasten.

E. Admiraal

Zaterdag een eettafel en bankje gekocht, heel leuk geadviseerd/geholpen door Martin en als verassing kregen we nog een borrelbox mee naar huis. Helemaal top

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Grote keus en vriendelijk personeel

Beste mevrouw Admiraal,
Bedankt voor deze prachtige beoordeling. Leuk dat we u konden verrassen met een heerlijke borrelbox van Zyanos Bistro. We geven het compliment door aan Martin....
Beste mevrouw Admiraal,
Alvast veel plezier van de nieuwe eethoek.

Gerard van de Reep

Heel vriendelijke en duidelijke hulp bij het kopen van onze meubelen. We kregen verhelderende informatie die ons hielp bij onze keuze en kregen alle tijd om na te denken.

Mooie showroom
Duidelijke prijzen
Vriendelijk personeel

Beste meneer van de Reep,
Bedankt voor deze geweldige beoordeling. We zijn blij om te lezen dat de informatie die we geven duidelijk en verhelderend is.
Veel plezier van uw nieuwe Baenks...
Beste meneer van de Reep,
Veel plezier van uw nieuwe Baenks zithoek.

Reijnders

Heel erg vriendelijk en correct geholpen door Catharien.
Ook nog een waardebon gehad en een doos met heerlijke verse hapjes en rose

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Mooie meubelen apart net even anders dan de simpelere winkels.
Prijs kwaliteit verhouding zeer goed

Beste mevrouw Reijnders,
Bedankt voor deze mooie beoordeling. We gaan het compliment doorgeven aan Catharien.
Alvast veel plezier van uw nieuwe tafel en de wooncheque.
Met vriendelijke...
Beste mevrouw Reijnders,
Alvast veel plezier van uw nieuwe tafel en de wooncheque.

van Renswoude

Goede service

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Van alles in het huis aanwezig

Beste meneer van Renswoude,
Bedankt voor deze prachtige 5-sterren.
Alvast veel plezier van uw nieuwe stoelen.

Arjan

Er wordt ruim de tijd genomen om je bij de aankoop te adviseren.

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Ruime keus en vriendelijk personeel

Beste meneer Arjan,
Bedankt voor deze mooie beoordeling.
Alvast veel plezier van uw nieuwe hoekbank.