Bent u tevreden over de klantvriendelijkheid?
Hoe beoordeelt u de kennis van de medewerk(st)ers?
Hoe heeft u het contact met dit bedrijf ervaren?

Jan Kuip van der

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Deskundig, vriendelijk personeel. Goed advies, niet opdringerig.

Beste meneer van der Kuip,
Bedankt voor deze mooie beoordeling. Wij wensen u alvast veel plezier van uw nieuwe relaxstoelen.

R.W.Eckhart

Een oud collega raadde mij aan om eens een afspraak te maken bij de Ruijter meubel. Vandaag had ik een afspraak met Lisa Voet.
Ik had op aanraden een globale schets en een paar foto's van mijn...
Ik had op aanraden een globale schets en een paar foto's van mijn huiskamer ("hut") meegenomen. Het beste kan ik mijn huiskamer omschrijven als een bij elkaar geraapt/gebracht zooitje. Onder leiding van het geweldige inzicht en het kundig tekenen en de schitterende ideeën, wist Lisa mijn "hut" in de kortste keren te transformeren in een "paleisje" Geweldig wat een inzicht heeft deze vrouw!!! Na het gesprek liet Lisa mij nog een aantal meubels zien waarover wij gesproken hadden. Hierdoor begon hetgeen Lisa voor mij had getekend ook echt vorm te krijgen. Via deze feedback wil ik haar hartelijk danken voor de fantastische ideeën voor zowel meubels als voor eventueel te gebruiken kleuren!!! Rob-Hoofddorp

Begrip-inzicht-schitterende ideeën!

Beste meneer Eckhart,
Beste meneer Eckhart,
Bedankt voor deze geweldige beoordeling. We gaan dit prachtige compliment doorgeven aan Lisa. Wat fijn dat u samen met Lisa tot prachtige ideeën en kleuren bent gekomen. Mocht u nog vragen hebben, u bent altijd welkom. Alvast veel succes met het samenstellen van uw interieur.

Cruquis

Joyce was een topper! Super geholpen en zeer klantvriendelijk. Ze voelde de sfeer goed aan.

Veel keuze

Beste mevrouw Cruquis,
Bedankt voor deze mooie review. We gaan het prachtige compliment doorgeven aan Joyce. Alvast veel plezier van uw nieuwe bank.
Kim van...
Beste mevrouw Cruquis,

Rob Ruiterman

Goed geholpen en geadviseerd

Goed advies

Beste meneer Ruiterman,
Bedankt voor deze prachtige beoordeling. Alvast veel plezier van uw nieuwe bank.

Martin

Bij de aankoop van een nieuw bankstel bij Henders&Hazel boven, heel fijn geholpen door Ron! Gunde ons alle tijd en gaf goede informatie om een juiste keuze te maken.

Kwaliteit

Beste meneer Martin,
Bedankt voor deze prachtige beoordeling. We gaan het compliment doorgeven aan Ron. Alvast veel plezier van uw nieuwe bank.

Dionne

Hele mooie meubels, persoonlijk advies!

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Ruime keuze aan stof- en kleurstalen

Beste mevrouw Dionne,

Patricia Schaaij

Persoonlijk, deskundig en geduldig!

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Persoonlijk advies, ruime keuze.

Beste mevrouw Schaaij,
Bedankt voor deze prachtige beoordeling. Alvast veel plezier van uw nieuwe meubelen.

Tamara

Heel fijn, welkom gevoel

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Ze weten je elke keer weer positief te verassen

Beste mevrouw Tamara,
Bedankt voor deze mooie review. Alvast veel plezier van uw nieuwe fauteuil.

Monique

Top !

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Vriendelijkheid, gastvrij , na kopen bankstel een super leuke borrel plank meegekregen om de aankoop mee te vieren

Beste mevrouw Monique,
Bedankt voor deze prachtige beoordeling.

Zwanenburg

Fijne benadering door het personeel en aanbod meubilair mooi neergezet.

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Personeel wat met je meedenkt en de klant correct benadert.

Beste mevrouw Zwanenburg,
Bedankt voor deze mooie beoordeling.