Bent u tevreden over de klantvriendelijkheid?
Hoe beoordeelt u de kennis van de medewerk(st)ers?
Hoe heeft u het contact met dit bedrijf ervaren?

Arjan

Er wordt ruim de tijd genomen om je bij de aankoop te adviseren.

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Ruime keus en vriendelijk personeel

Beste meneer Arjan,
Bedankt voor deze mooie beoordeling.
Alvast veel plezier van uw nieuwe hoekbank.

Karin Spijker

Top zoals altijd.
Geholpen door Catharien en ook collega waarvan ik helaas naam niet weet. Geweldige meiden.

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Veel keus en goede service

Beste mevrouw Spijker,
Bedankt voor deze mooie 5-sterren review. We gaan uw compliment doorgeven aan beide dames.
Alvast veel plezier van uw nieuwe meubels.
Met vriendelijke groet,...
Beste mevrouw Spijker,
Alvast veel plezier van uw nieuwe meubels.

Dick Roest

Wij hebben afgelopen week een bank gekocht met een goed advies van Monique van Henders & Hazel. De winkel is zeer uitgebreid voor ieder wat wils. Erg verrast met een kado cheque, koffie met gebak en... Wij hebben afgelopen week een bank gekocht met een goed advies van Monique van Henders & Hazel. De winkel is zeer uitgebreid voor ieder wat wils. Erg verrast met een kado cheque, koffie met gebak en een heerlijke borrelbox

Ruime sortering

Beste meneer Roest,
Bedankt voor deze geweldige beoordeling. Leuk om te lezen dat u onze extra’s zo waardeert. We geven het compliment door aan Monique.
Alvast veel plezier van uw nieuwe...
Beste meneer Roest,
Alvast veel plezier van uw nieuwe bank.

Duijn

Uitstekend geholpen

Persoonlijke aandacht

Beste mevrouw Duijn,
Bedankt voor deze mooie 5-sterren review.
Alvast veel plezier van uw nieuwe bank.

Aart-jan Delver

Goed geholpen door Tinie een vakkundige dame die luisterde naar onze wensen en daarbij een goed advies gaf. Wij zijn blij met onze aankoop Tinie bedankt.

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

De naam en een mooie zaak goed personeel 👍

Beste meneer Delver,
Bedankt voor deze mooie review. Wij gaan dit prachtige compliment doorgeven aan Tiny.
Kim...
Beste meneer Delver,

Joop Beentjes

Fijn geholpen door een deskundige styliste waardoor we net wat meer conceptmatig onze keuze hebben kunnen maken. Zeer tevreden over de ruime tijd die voor ons werd genomen.

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Moderne woonwinkel met ruime keuze en veel variaties toonbaar in de showroom. Vriendelijk personeel en deskundig. Het gratis interieur adviezen is een groot pluspunt die ik iedereen kan aanbevelen.

Beste Joop,
Bedankt voor deze mooie beoordeling. Wat leuk om te lezen dat jullie, samen met een interieurstyliste, tot een mooie keuze aan meubels zijn gekomen.
Alvast veel plezier van...
Beste Joop,
Alvast veel plezier van jullie nieuwe Baenks zithoek.

Duijn

Fijne zaak, vakkundig geholpen en geslaagd

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Ruime keuze in elke prijs

Beste meneer Duijn,
Bedankt voor deze prachtige 5-sterren en het mooie compliment.
Alvast veel plezier met uw nieuwe fauteuil.

Wendy

Ontzettend goed geholpen door styliste Lisa Voet. Ze kon mijnlosse eindjes en gedachten, ontzettend goed omzetten naar een totaal plaatje. Erg geduldig en neemt alle tijd. Heel erg blij mee, een... Ontzettend goed geholpen door styliste Lisa Voet. Ze kon mijnlosse eindjes en gedachten, ontzettend goed omzetten naar een totaal plaatje. Erg geduldig en neemt alle tijd. Heel erg blij mee, een heel tevreden klant.

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

De voelt je erg welkom. Warme huiselijke sfeer.

Beste Wendy,
Bedankt voor deze prachtige beoordeling en het mooie compliment.
Beste Wendy,
Bedankt voor deze prachtige beoordeling en het mooie compliment.
Wat leuk om te lezen dat u, samen met Lisa, tot het perfecte interieur bent gekomen. Wij gaan dit mooie compliment zeker aan haar doorgeven.
Alvast heel veel plezier van uw nieuwe interieur.

Christine Aarts

Zeer goed geholpen door Jill! Zij blijft doorzoeken tot je helemaal tevreden de deur uitgaat en die zoektocht duurde best wel een hele tijd bij mij! Wat een fantastische verkoopster en adviseuse met... Zeer goed geholpen door Jill! Zij blijft doorzoeken tot je helemaal tevreden de deur uitgaat en die zoektocht duurde best wel een hele tijd bij mij! Wat een fantastische verkoopster en adviseuse met haar grenzeloze geduld!!

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Goed opgeleid personeel, zij geven kundig advies

Beste mevrouw Christine,
Wat een ontzettend mooi compliment aan Jill. Wij willen elke klant de woonbeleving, die u hebt ervaren, meegeven. Wij geven het prachtige compliment aan Jill door....
Beste mevrouw Christine,
Alvast veel plezier van uw nieuwe eettafel.

Wolterman

Zeer vriendelijk personeel en niet opdringerig.

Klantvriendelijkheid en deskundigheid

Beste mevrouw Wolterman,
Bedankt voor dit mooie compliment.