Bent u tevreden over de klantvriendelijkheid?
Hoe beoordeelt u de kennis van de medewerk(st)ers?
Hoe heeft u het contact met dit bedrijf ervaren?

Geert Stroop

Goede uitleg ter zake kundig. Vriendelijke benadering kortom zeer tevreden

Gezellige winkel met kwaliteitsproducten

Beste meneer Stroop,
Bedankt voor deze mooie beoordeling.

Lidy

Vriendelijk geholpen. Er werd alle tijd genomen. Absoluut niet het gevoel dat er iets werd opgedrongen.

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Ruime keus. Goede kwaliteit. Personeel heeft verstand van zaken.

Beste mevrouw Lidy,
Wat fijn om te lezen dat u onze manier van verkopen waardeert. Bedankt voor dit mooie compliment.
Alvast veel plezier van uw nieuwe wandmeubel.
Met vriendelijke...
Beste mevrouw Lidy,
Alvast veel plezier van uw nieuwe wandmeubel.

JD Luijendijk

Heel vriendelijke en behulpzame interieurspecialiste Svenja Blokker.

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Mooie, ruim opgezette winkel met veel meubel merken; voor ieder wat wils. In restaurant lekkere dingetjes verkrijgbaar.

Beste meneer Luijendijk,
Bedankt voor deze mooie review. We geven het compliment door aan Svenja.
Alvast veel plezier van uw Baenks bank.

Lotz

Nadat we eetkamerstoelen hadden gekocht en uitstekend zijn geholpen kregen we ook nog n borrelpakket!
Heerlijk borrelpakket van uitstekende kwaliteit van Zyanos bistro! Zelfs de wijn die erbij zat was lekker!! Heerlijke hapjes en kakelvers. Zo leuk om dat na een aankoop te krijgen!
Dank! Nu zijn we benieuwd naar onze stoelen…. Al komen die helaas pas over 3 maanden.

Beste Lotz,
Beste Lotz,
Bedankt voor deze prachtige review. Wat leuk om te lezen dat de borrelbox van Zyanos goed in de smaak is gevallen. Die hapjes zijn inderdaad erg lekker. Wij gaan dit mooie compliment natuurlijk aan Chef Ahmet doorgeven.
Voor straks heel veel plezier van uw nieuwe stoelen.

De Ruijtermeubelen

Super goed geholpen door mevr Carla van Harten ze heeft ons echt het gevoel gegeven dat we de juiste keuze hebben gemaakt voldoende tijd aan ons besteed door in de winkel mee te lopen, als tip... Super goed geholpen door mevr Carla van Harten ze heeft ons echt het gevoel gegeven dat we de juiste keuze hebben gemaakt voldoende tijd aan ons besteed door in de winkel mee te lopen, als tip kleur stalen mee naar huis om rustig de juiste kleur te kiezen schilders tape op de vloer om te kijken of de meubelen zouden passen iets waar je zelf niet aan zou denken!
Super bedankt Carla

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

De tijd die ze aan de klant geven

Beste,
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Wat fijn u een echte woonbeleving door Carla heeft mogen ervaren. Wij geven het compliment graag aan haar door.
Veel plezier van uw...
Beste,
Veel plezier van uw meubels.

C. Bruggink

Vandaag nieuwe meubelen besteld bij De Ruijtermeubel Cruquius. We zijn door Ron supergoed geholpen. Bedankt voor het presentje.

Ruime keuze

Beste mevrouw Bruggink,
Bedankt voor deze mooie review en het compliment aan Ron. Deze gaan wij uiteraard aan hem doorgeven.
Alvast veel plezier van uw nieuwe meubelen.
Met...
Beste mevrouw Bruggink,
Alvast veel plezier van uw nieuwe meubelen.

Nvt

Zijn heel erg prettig geholpen. Vriendelijke verkoopster nam alle voor ons.

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Mooie ruim opgezette zaak. Overzichtelijk.

Beste meneer,
Heel erg bedankt voor deze prachtige beoordeling. Alvast veel plezier van uw nieuwe stoelen.
Met vriendelijke groet, Kim van Velsen

R.B.Brink

Leuke zaak prima geholpen

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Ruime keuze en goed advies

Beste meneer Brink,
Bedankt voor deze mooie beoordeling.
Alvast veel plezier van uw nieuwe eettafel.

flos Vingerhoets

Goede service, heel vriendelijk personeel dat echt de tijd neemt om je wensen te bespreken en door te nemen. Klasse.

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Klantvriendelijkheid. Persoonlijke aandacht. Rust.

Beste Flos Vingerhoets,
Bedankt voor deze prachtige complimenten en de beoordeling.
Alvast veel woonplezier met de nieuwe sofa.

De Herder

Geweldig geholpen door Svenja die op alle fronten meedenkt. Toppertje!

Geen idee

Beste mevrouw de Herder,
Bedankt voor deze mooie review. We gaan het prachtige compliment aan Svenja doorgeven.
Met vriendelijke groet,...
Beste mevrouw de Herder,