Bent u tevreden over de klantvriendelijkheid?
Hoe beoordeelt u de kennis van de medewerk(st)ers?
Hoe heeft u het contact met dit bedrijf ervaren?

Zwanenburg

Fijne benadering door het personeel en aanbod meubilair mooi neergezet.

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Personeel wat met je meedenkt en de klant correct benadert.

Beste mevrouw Zwanenburg,
Bedankt voor deze mooie beoordeling.

Tonis en Van Dijk

Nieuwe stijlvolle inrichting nodig? Maak bij De Ruijtermeubel een afspraak met adviseur Svenja Blokker. Zij heeft ons met veel inlevingsvermogen, geduld en humor geholpen. Echt een aanrader.

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Mooie meubels in verschillende design prijsklassen

Beste mevrouw Tonis en van Dijk,
Bedankt voor deze geweldige beoordeling. We gaan dit mooie compliment zeker doorgeven aan onze collega Svenja.
Alvast veel plezier van jullie nieuwe...
Beste mevrouw Tonis en van Dijk,
Alvast veel plezier van jullie nieuwe interieur.

Dickmann

Zeeeer goede ervaring. Helaas de naam van de heren niet gevraagd,een betere service kan een klant niet wensen..Stoelen waren te hoog en toen hebben de heren geholpen.Zo aardig. 🌹🌹🌹🌹🌹

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Goede collectie en bezorgdienst heel goed

Beste mevrouw Dickmann,
Bedankt voor deze prachtige beoordeling. We gaan op zoek naar deze twee heren en geven dit mooie compliment graag door.
Alvast veel plezier van uw stoelen.
Beste mevrouw Dickmann,
Alvast veel plezier van uw stoelen.

Van Pelt

Vanmiddag Henders en Hazel bezocht i.v.m. aanschaf van een nieuwe bank. Bijzonder fijn en vriendelijk ontvangen en onder het genot van koffie met gebak hebben wij diverse opties kunnen doornemen. Er... Vanmiddag Henders en Hazel bezocht i.v.m. aanschaf van een nieuwe bank. Bijzonder fijn en vriendelijk ontvangen en onder het genot van koffie met gebak hebben wij diverse opties kunnen doornemen. Er werd uitvoerig de tijd genomen en zijn zeer goed en fijn geholpen.

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Ziet er keurig en overzichtelijk uit.

Beste mevrouw van Pelt,
Bedankt voor deze prachtige beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u onze service waardeert. Wij wensen u alvast veel plezier van uw nieuwe bankstel.
Beste mevrouw van Pelt,

Marja

Nieuwe bank en lekkere stoel uitgezocht. Erg fijn geholpen door Jill en Dominique

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Veel keuze en vriendelijke en ter zake kundige hulp!

Beste mevrouw Marja,
Beste mevrouw Marja,
Bedankt voor deze prachtige beoordeling. We geven het compliment graag door aan de dames. Wat leuk om te lezen dat u een vaste klant bent, dat waarderen wij zeer zeker. Alvast veel plezier van uw nieuwe bank en stoel.

Petra Rotte

Wij hebben onlangs twee banken en eetkamerstoelen gekocht. Medewerkster Jill heeft ons uitstekend geadviseerd, deskundig en klantvriendelijk, zonder ons te pushen. Zeer prettige aankoop al met al.

Ruime keuze

Beste mevrouw Rotte,
Bedankt voor deze mooie beoordeling en het prachtige compliment. We gaan dit aan Jill doorgeven. Alvast veel plezier van jullie nieuwe zithoek en stoelen.
Beste mevrouw Rotte,

Jansen

Wij hebben hier eetkamerstoelen en een tafel uitgezocht. Samen met Joyce naar allerlei opties gekeken. Haar geduld en advies heeft ons onwijs geholpen. Ook adviseerde zij om interieur advies te... Wij hebben hier eetkamerstoelen en een tafel uitgezocht. Samen met Joyce naar allerlei opties gekeken. Haar geduld en advies heeft ons onwijs geholpen. Ook adviseerde zij om interieur advies te vragen bij eventuele volgende keuzes om een mooie afstemming in ons huis te creëren.

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Kennis, geduld en meedenken.

Beste meneer Jansen,
Bedankt voor deze mooie beoordeling en het compliment. We geven dit natuurlijk door aan Joyce. Alvast veel plezier van jullie nieuwe eetset.
Met vriendelijke...
Beste meneer Jansen,

MenN

Uitstekende service

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Service, goede kwaliteit, gratis interieuradviseur

Beste mevrouw MenN,
Bedankt voor deze prachtige review.

Peter

Heel vriendelijke man die me heeft geholpen

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Mooi winkel verzorgd en schoon

Beste meneer Peter,
Bedankt voor dit mooie review.

Piet schokte

Prima geholpen, zeer klantvriendelijk

Veel keus

Beste meneer Schokte,
Bedankt voor deze prachtige beoordeling.