Bent u tevreden over de klantvriendelijkheid?
Hoe beoordeelt u de kennis van de medewerk(st)ers?
Hoe heeft u het contact met dit bedrijf ervaren?

Carla Prinsen

Vandaag heel goed geholpen bij de aanschaf van een fauteuil. Monique is heel vriendelijk, betrokken en professioneel. Bovendien kun je ook heerlijk koffie drinken en lunchen bij Zyanos bistro waar... Vandaag heel goed geholpen bij de aanschaf van een fauteuil. Monique is heel vriendelijk, betrokken en professioneel. Bovendien kun je ook heerlijk koffie drinken en lunchen bij Zyanos bistro waar je heel gastvrij wordt ontvangen.

Goed advies

Beste mevrouw Carla,
Beste mevrouw Carla,
Bedankt voor deze mooi beoordeling. Ik ga het compliment natuurlijk doorgeven aan mijn collega. Wat leuk om te lezen dat u zo enthousiast bent over ons restaurant en de lunchgerechten.
Alvast veel plezier van uw nieuwe fauteuil.

Wietzes

Deskundig personeel en heel plezierig de catering!

Deskundigheid, communicatie

Beste mevrouw Wietze,
Bedankt voor deze prachtige review.

Rooijers

Bij de aankoop van een mooi kamerkleed kregen wij als presentje een zyanos borrelbox en die was echt overheerlijk.

Klant gerichtheid

Beste meneer Rooijers,
Wat leuk om te lezen dat ons presentje zo goed wordt ontvangen. Bedankt voor deze beoordeling en veel plezier van uw nieuwe kamerkleed.
Met vriendelijke groet,...
Beste meneer Rooijers,

Westerink

Prettig contact met catharien. Rustig, geduldig, luisterend oor, informatief en volledig. ##zyanos een geweldige aanwinst. Lekkere gerechten.

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Brede assortiment, sfeervol en overzichtelijk. Zeer vriendelijk personeel. Neemt alle tijd. Denkt mee met de klant. Zoekt naar oplossingen.

Beste meneer Westerink,
Bedankt voor deze geweldige review. Ik zal het mooie compliment doorgeven aan Catharien en Zyanos. Ook wij vinden zijn gerechten echt heerlijk!
Met vriendelijke...
Beste meneer Westerink,

Cor Haagsman

In maart 2022 besluiten mijn vrouw en ik een nieuw bankstel en een relaxstoel te kopen bij de Ruijtermeubels. Na goed en prettig geholpen te zijn door verkoper Aldert bestellen wij het e.e.a. In maart 2022 besluiten mijn vrouw en ik een nieuw bankstel en een relaxstoel te kopen bij de Ruijtermeubels. Na goed en prettig geholpen te zijn door verkoper Aldert bestellen wij het e.e.a.
Na, zo`n +/m 3 maanden levertijd, is de levering van de meubels een fijt. Fantastische mannen die het kwamen brengen. De kwaliteit is prima maar O, wat valt het bankstel tegen. Na een weekje het aangezien te hebben, besluiten wij met ons probleem naar de Ruijtermeubels terug te gaan.
Na het e.e.a. uitgelegd te hebben aan de alleraardigste verkoopster Mary werd alles uit de kast gehaald en in het werk gesteld om ons tevreden de winkel uit te laten gaan. Het bankstel werd een week later omgeruild door fijne bezorgers en wij zijn heel tevreden zoals ons probleem is opgelost.
Personeel en met name Mary hartelijk dank.
Cor Haagsman
Zandvoort

Goede service

Beste meneer Cor,
Beste meneer Cor,
Bedankt voor deze prachtige beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u samen met mijn collega tot een goede oplossing bent gekomen. Ik zal deze mooie complimenten doorgeven aan mijn collega's.
Veel plezier van uw nieuwe stoel en bank.
Kim van Velsen

Vertrouwen komt te voet...en gaat met een vliegende vaart

De service is echt vreselijk!

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Bij de oriëntatie op meubels/aanschaf wordt je echt in de watten gelegd, ze hebben mooie meubels, waar je op je gemak naar kunt kijken of vragen over stellen.
Daar waar het fout gaat is als er...
Daar waar het fout gaat is als er een defect optreed aan een meubel. Na 6 weken bellen, 6 medewerkers te hebben gesproken die voortdurend aangeven dat ze "er achter aan gaan en terugbellen", heb ik tot op heden nog geen enkel antwoord gekregen. De wijze van te woord staan is rond uit vernederend.

Beste,
Beste,
Bedankt voor deze beoordeling. Ik hoop dat u inmiddels antwoord hebt gekregen op uw vraag. Mocht dit niet zo zijn of als u nog steeds met vragen zit, kunt u mij e-mailen op marketing@deruijtermeubel.nl. dan kijk ik graag met u mee. Graag in de mail uw naam en ordernummer vermelden.

Linda P

Super contact gehad met Ron, hij heeft ons erg goed geholpen!

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Kwaliteit, klantvriendelijkheid en gezelligheid!

Beste mevrouw Linda,
Ontzettend bedankt voor deze mooie beoodeling en het compliment aan Ron. Alvast veel plezier van jullie nieuwe bank.

Geeb

Prima.
Zeer vriendelijk

Collectie groot

Beste mevrouw Geeb,
Bedankt voor deze prachtige beoordeling.
Alvast veel plezier van de nieuwe stoel.

Marion

Mooie winkel en goede service, top geholpen door Jill.

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Assortiment in combinatie met goed personeel

Beste Marion,
Bedankt voor deze mooie review. We gaan het compliment doorgeven aan Jill.
Alvast veel plezier van de nieuwe meubelen.

Meij

Service is vreselijk, de Ruijtermeubel is niet meer wat het geweest was

Beste mevrouw Meij,
Beste mevrouw Meij,
Bedankt voor deze beoordeling. Nogmaals ons excuses. Heel erg vervelend hoe dit gegaan is. Uw klacht is bij ons door teveel handen gegaan, hierdoor zijn wij het overzicht verloren en daar werd u de dupe van.
Dit had niet mogen gebeuren. Wij gaan naar aanleiding van uw order wel onze interne processen nakijken en verbeteren, zodat dit de volgende keer voorkomen kan worden.