Bent u tevreden over de klantvriendelijkheid?
Hoe beoordeelt u de kennis van de medewerk(st)ers?
Hoe heeft u het contact met dit bedrijf ervaren?

De Herder

Geweldig geholpen door Svenja die op alle fronten meedenkt. Toppertje!

Geen idee

Beste mevrouw de Herder,
Bedankt voor deze mooie review. We gaan het prachtige compliment aan Svenja doorgeven.
Alvast veel plezier van uw nieuwe stoelen.
Beste mevrouw de Herder,
Alvast veel plezier van uw nieuwe stoelen.

Jacqueline Ramakers

Na een interieur advies gesprek met Martin hebben we een 2e afspraak gemaakt.Martin is weer met ons door de showroom gegaan en heeft, door goed naar ons te luisteren ,een prachtig interieur... Na een interieur advies gesprek met Martin hebben we een 2e afspraak gemaakt.Martin is weer met ons door de showroom gegaan en heeft, door goed naar ons te luisteren ,een prachtig interieur samengesteld, waarbij hij vooral mij uit mijn comfort zone heeft getrokken.
We zijn blij de showroom uit gegaan en hopen na levering helemaal gelukkig te worden.
Martin bedankt voor je enthousiasme en kennis van kleur en materiaal afstemming

Vriendelijkheid en vakkennis

Beste mevrouw Ramakers,
Beste mevrouw Ramakers,
Bedankt voor deze geweldige beoordeling. Wat fijn om te lezen dat jullie samen tot het perfecte interieur zijn gekomen. We geven dit mooie compliment graag door aan Martin.
Alvast veel plezier van jullie nieuwe zithoek.

A.K.Paasonen

Eerste keer ervaring met Ruitermeubelen was geweldig
Verkoopster Carla van Harten

Vriendelijke, kennis

Beste mevrouw Paasonen,
Bedankt voor deze prachtige beoordeling. Alvast veel plezier van uw nieuwe Baenks bank.

Ingrid van Workum

Vanmiddag heel goed geholpen door Catharien

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Groot assortiment, behulpzaam en bekwaam personeel.

Beste mevrouw van Workum,
Bedankt voor deze mooie review. We gaan het prachtige compliment doorgeven aan Catharien.
Beste mevrouw van Workum,

Jan en Ria Turk- de Jong

Grote sortering, keuze, verschillende stijlen. Correcte, vriendelijke behandeling.

Kwaliteit, uitgebreid assortiment

Beste meneer en mevrouw Turk/de Jong,
Bedankt voor deze mooie beoordeling.
Alvast veel plezier van jullie nieuwe bank.

Jansen

Fijn personeel die vriendelijk en behulpzaam zijn. En, vanwege een aankoop kregen wij een borrelbox en dat was een feestje, wij keken op van dit heerlijke kado. En…..wij komen zeker terug om nog... Fijn personeel die vriendelijk en behulpzaam zijn. En, vanwege een aankoop kregen wij een borrelbox en dat was een feestje, wij keken op van dit heerlijke kado. En…..wij komen zeker terug om nog andere meubels te kopen. Perfect dus hou het zo.

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Het assortiment en de opstelling daarvan.

Beste meneer Jansen,
Bedankt voor deze geweldige beoordeling. Leuk om te lezen dat u de borrelbox gift van Zyanos Bistro zo waardeert.
Alvast veel plezier van uw nieuwe fauteuil.
Met...
Beste meneer Jansen,
Alvast veel plezier van uw nieuwe fauteuil.

A de Groit

Vriendelijk en professioneel

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Ruime keus en professionele verkopers

Beste mevrouw de Groit,
Bedankt voor deze prachtige beoordeling.
Veel plezier van uw nieuwe fauteuil.

Brons

Ik werd heel prettig geholpen, geduldig ook want de verkoopster nam echt de tijd voor me en luisterde naar mijn wensen. Ging gerust nog een keer langs alle meubelen toen ik twijfelde! Heel prettige... Ik werd heel prettig geholpen, geduldig ook want de verkoopster nam echt de tijd voor me en luisterde naar mijn wensen. Ging gerust nog een keer langs alle meubelen toen ik twijfelde! Heel prettige ervaring!

Vriendelijk personeel

Beste mevrouw Brons,
Bedankt voor dit prachtige review. Fijn om te lezen dat u onze manier van verkoop waardeert.
Alvast veel plezier van uw nieuwe meubelen.
Beste mevrouw Brons,
Alvast veel plezier van uw nieuwe meubelen.

H Homburg

Altijd goed

Betrouwbaar

Beste meneer Homburg,
Bedankt voor deze geweldige 5-sterren.
Veel plezier van uw nieuwe barkrukken.

K Y See

Ik was geholpen door Svenja voor interieuradvies. Zij is heel vakkundig, behulpzaam en communiceert duidelijk. Een toppertje.

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Uitgebreide en mooie collecties.

Beste meneer See,
Bedankt voor deze prachtige 5-sterren en het mooie compliment aan Svenja. Fijn dat het interieuradvies van Svenja mooie inzichten heeft gecreëerd.
Alvast veel plezier van...
Beste meneer See,