Bent u tevreden over de klantvriendelijkheid?
Hoe beoordeelt u de kennis van de medewerk(st)ers?
Hoe heeft u het contact met dit bedrijf ervaren?

Piet schokte

Prima geholpen, zeer klantvriendelijk

Veel keus

Beste meneer Schokte,
Bedankt voor deze prachtige beoordeling.

De lange

Mijn ervaring was erg prettig

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Wij vonden de samenwerking met Monique H erg prettig ze nam alle tijd voor ons en legde alles goed uit je doet zo'n aankoop toch niet elke dag

Beste mevrouw de Lange,

L. Stratmann

Prima geholpen door Ron. Een goede verkoper die ons alles liet zien en de tijd ervoor nam.

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Aan de afspraken gehouden.

Beste meneer Stratman,
Beste meneer Stratman,
Bedankt voor deze mooie beoordeling. We gaan uw compliment doorgeven aan Ron. Tevens nemen we uw verbeterpunt mbt internet mee om ons hierin te kunnen verbeteren, dank hiervoor.

Bjorn

We vonden precies wat we zochten. Met name door de super professionele hulp van verkoopster Joyce. Die kon ons vakkundig door alle keuzemogelijkheden van het bankstel leiden zodat we de perfecte... We vonden precies wat we zochten. Met name door de super professionele hulp van verkoopster Joyce. Die kon ons vakkundig door alle keuzemogelijkheden van het bankstel leiden zodat we de perfecte bank konden samenstellen. En dat onder het genot van een Cappuccino en een appeltaartje!

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Deskundigheid en vriendelijkheid van de verkoopster(s), kwaliteit en keuzemogelijkheden van de samenstelling van de banken

Beste meneer Bjorn,
Ontzettend bedankt voor deze prachtige review.
Wat fijn om te lezen dat jullie, samen met Joyce, het perfecte bankstel hebben samengesteld.
Wij geven dit compliment...
Beste meneer Bjorn,
Ontzettend bedankt voor deze prachtige review.
Wij geven dit compliment graag aan haar door.
Alvast veel plezier van jullie nieuwe aankoop.

Kreber Bert

Een fantastische ervaring met verkoper Nico

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Breed betaalbaar assortiment en fantastische service. Koffie met gebak, uitstekende voorlichting van verkoper Nico, en heel leuke attenties. Niets anders dan lof.

Beste meneer Kreber,
Bedankt voor uw mooie review en het compliment aan Nico, we geven dit uiteraard aan hem door.
Met vriendelijke groet,...
Beste meneer Kreber,

M. van den Boom

Fijne winkel. Ontspannen sfeer, geen druk om direct een beslissing te nemen. Svenja heeft geluisterd en daarop advies gegeven en suggesties gedaan door kleuren en materialen bijelkaar te leggen... Fijne winkel. Ontspannen sfeer, geen druk om direct een beslissing te nemen. Svenja heeft geluisterd en daarop advies gegeven en suggesties gedaan door kleuren en materialen bijelkaar te leggen waardoor ik de keuze kon maken.

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Kennis, ontspannen sfeer, geen druk om direct en beslissing te nemen.

Beste mevrouw van den Boom,
Wat fijn dat u door het interieuradvies van Svenja een mooie keus heeft kunnen maken. Wij zullen dit aan haar doorgeven.
Ontzettend bedankt voor deze mooie...
Beste mevrouw van den Boom,
Ontzettend bedankt voor deze mooie review en alvast veel plezier van uw nieuwe fauteuil.

Keijzer

Ik ben super correct en fijn geholpen door medewerkster Catharien Koolen van de Ruijtermeubel bij de aankoop van een nieuwe hoekbank.

Grote service en klantvriendelijkheid

Beste mevrouw Keijzer,
Bedankt voor deze prachtige review. We geven dit mooie compliment graag aan Catharien door.
Alvast veel plezier van uw nieuwe hoekbank.
Met vriendelijke groet,...
Beste mevrouw Keijzer,
Alvast veel plezier van uw nieuwe hoekbank.

J.v.Sluisdam

Fijne winkel, heel goed geholpen door Catharien !!!!!

Mooie collectie

Beste meneer van Sluisdam,
Bedankt voor deze mooie review, daar zijn wij erg blij mee.
We gaan het prachtige compliment aan Catharien doorgeven.
Alvast veel plezier van uw nieuwe...
Beste meneer van Sluisdam,
Bedankt voor deze mooie review, daar zijn wij erg blij mee.
We gaan het prachtige compliment aan Catharien doorgeven.
Alvast veel plezier van uw nieuwe fauteuils.

John Bres

Mooie en ruim opgezette winkel met veel keuze. Vriendelijke ontvangst, heel prettig te woord gestaan.

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

De variatie in woonstijlen, de vriendelijke ontvangst en de attentie na de aankoop.

Beste meneer John,
Bedankt voor deze mooie beoordeling.
Alvast veel plezier van uw nieuwe House of Dutchz bank.

J.P van der Voort

Heel goed geholpen

Goede uitleg over meubels

Beste meneer van der Voort,
Bedankt voor deze mooie beoordeling.
Alvast veel plezier van uw hoekbank.