Bent u tevreden over de klantvriendelijkheid?
Hoe beoordeelt u de kennis van de medewerk(st)ers?
Hoe heeft u het contact met dit bedrijf ervaren?

Jan Hartendorp

Met behulp van Lisa, de interieurspecialiste, is een kamer in ons appartement in Amsterdam ontstaan waar we trots op zijn, blij mee zijn en waar we ons helemaal in thuis voelen.
Geweldig.

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Goede medewerk(st)ers, een geweldige Lisa als ook een goede en correcte levering. De chauffeurs waren geweldig.

Beste meneer Jan,
Beste meneer Jan,
Wat ontzettend leuk om te lezen dat uw appartement een warm thuis is en waar jullie je nu echt thuis voelen. Ontzettend bedankt voor deze mooie beoordeling en het prachtige compliment aan Lisa, dit gaan wij uiteraard aan haar doorgeven.
Veel plezier van jullie nieuwe hoekbank.

Paul en Christel Dijs

Wij zijn door medewerker Joyce heel goed en prettig geholpen. Ze nam voor ons de tijd en luisterde goed naar wat wij wilden.

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Ze hebben de juiste kennis, fijne sfeer.

Beste Paul en Christel,
Bedankt voor deze beoordeling en de gegeven feedback. Wij geven het compliment graag door aan Joyce.
Alvast veel plezier van jullie nieuwe interieur.
Met...
Beste Paul en Christel,
Alvast veel plezier van jullie nieuwe interieur.

etienne

Goede en vriendelijke service

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Vriendelijke en kundige medewerkers. Breed aanbod aan meubels, voor ons genoeg keuze!

Beste meneer Etienne,
Bedankt voor deze prachtige 4,5-sterren.
Alvast veel plezier van uw nieuwe House of Dutchz bank.
Met vrindelijke groet,

Carel Wesselius

Vandaag in zeer prettige sfeer en omgeving meubelen uitgezocht in de grote mooie showroom van De Ruijtermeubel en prettig geholpen door het personeel, waaronder Gijs.

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Véél keuze voor iedere portemonnee, vriendelijk personeel en een prachtige ruim opgezette showroom.

Beste meneer Carel,
Bedankt voor deze prachtige beoordeling en het mooie compliment aan Gijs.
Leuk om te lezen dat u een fijne woonbeleving bij ons hebt gehad.
Wij wensen u alvast...
Beste meneer Carel,
Bedankt voor deze prachtige beoordeling en het mooie compliment aan Gijs.
Leuk om te lezen dat u een fijne woonbeleving bij ons hebt gehad.
Wij wensen u alvast veel plezier van uw nieuwe fauteuil.

A. van Haaster

Wat een goede en snelle service. Heel vlot en accuraat. Pluim bij deze.

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Nog steeds een solide en degelijk bedrijf.

Beste mevrouw van Haaster,
Bedankt voor dit prachtige compliment.
Alvast veel plezier van uw nieuwe eetstoelen.

Arno Verkerk

Vriendelijk geholpen met het aankopen van een hoekbank. (Mariëlle).

Betrouwbaar , eerlijk en meedenkend

Beste Arno,
Bedankt voor deze mooie beoordeling.
Alvast veel plezier van uw nieuwe Baenks hoekbank.

Jenny Spil

Wij kwamen voor interieuradvies. We zijn uitstekend geholpen door Svenja. Zij heeft veel expertise en was zeer vriendelijk. Zowel met betrekking tot kleuren als meubels hebben wij goed advies gehad.... Wij kwamen voor interieuradvies. We zijn uitstekend geholpen door Svenja. Zij heeft veel expertise en was zeer vriendelijk. Zowel met betrekking tot kleuren als meubels hebben wij goed advies gehad. Svenja liet alle duidelijk alle keuzes bij ons, maar gaf goed onderbouwd advies waarin voor- en nadelen van keuzes werden benoemd. Ze nam ruim de tijd voor ons. Mocht je service belangrijk vinden dan moet je bij Svenja en De Ruijtermeubel zijn.

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Klantvriendelijkheid en inhoudelijk goed advies.

Beste mevrouw Jenny,
Beste mevrouw Jenny,
Bedankt voor deze prachtige beoordeling. Wat leuk om te lezen dat jullie samen met Svenja tot een mooi interieurplan zijn gekomen. We gaan dit mooie compliment doorgeven.
Alvast veel plezier van het nieuwe interieur.

Yvonne van der Linden-Dalesdi

We zijn goed en zeer vriendelijk geholpen door een zeer enthousiaste, vrolijke dame. (Jill)

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Weet natuurlijk niet of iedere verkoopster (verkoper) zo opletten is. Maar deze dame zag mij “sneuvelen” in de verkeerde kleurendruk en bracht mij direkt de juiste en hielp ons verder.

Beste mevrouw Yvonne,
Bedankt voor deze mooie review. We gaan het compliment aan de altijd enthousiaste Jill doorgeven.
Alvast veel plezier van uw Baenks fauteuils.
Met vriendelijke...
Beste mevrouw Yvonne,
Alvast veel plezier van uw Baenks fauteuils.

Hulsbos

(Alweer) een goed gevoel!

Mooi assortiment

Beste meneer Hulsbos,
Bedankt voor deze prachtige review. Fijn om te lezen dat u weer een positieve winkelbeleving bij ons heeft gehad en het vertouwen wat u wederom in de Ruijtermeubel stelt....
Beste meneer Hulsbos,
Alvast veel plezier van uw nieuwe bank.

Ria

Wij kopen al jaren bij De Ruijtermeubel altijd goed geholpen. Ook nu weer. We zijn geholpen door Carla en zij dacht met ons mee.

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Klant gericht. Altijd vriendelijk ook als je niets koopt

Beste mevrouw Ria,
Bedankt voor deze mooie beoordeling en het compliment aan Carla.
Alvast veel plezier van uw nieuwe bank en stoel.