Het dagprogramma en de activiteiten
De sfeer
website
Pedagogisch medewerkers
De voorzieningen
Communicatie

Cankaya

1. Slecht.. onhygiënisch en vaak met !poepluier! naar huis.
2. €€ Prijzig!
1. Slecht.. onhygiënisch en vaak met !poepluier! naar huis.
2. €€ Prijzig!
3. Kinderen die wat begeleiding nodig hebben worden gewoon ‘verwaarloosd’ omdat de groepen te groot zijn met weinig begeleiders. Makkelijk geld verdienen zo!..

Goed speelgoed

Opmerkingen

Meer aandacht aan hygiëne, meer begeleiding, prijs lager en eten en drinken inclusief houden.

Reactie Kinderopvang De Grabbelton:

Graag hadden we deze feedback teruggekoppeld gekregen gedurende de periode dat uw kind bij onze Peuteropvang verbleef. Onze groepsgroottes in combinatie met het aantal medewerkers zijn volgens de... Graag hadden we deze feedback teruggekoppeld gekregen gedurende de periode dat uw kind bij onze Peuteropvang verbleef. Onze groepsgroottes in combinatie met het aantal medewerkers zijn volgens de wettelijke eisen waarbij het welbevinden van uw kind voorop staan. De tarieven zijn conform de rijksnorm, waarvoor (afhankelijk van het inkomen) een maximale vergoeding wordt gegeven.

Ingrid Verhagen

Geweldig opvang, maar door personeelstekort kunnen we niet altijd meer rekenen op vaste opvang en extra opvang. Begrijpelijk, maar wel heel onhandig voor werkende ouders.

Goede leidsters, fijne locatie, leuke activiteiten in de vakantie. Goede communicatie.

Opmerkingen

Door personeelstekort is extra opvang niet meer mogelijk. Voorheen was dit ook al een aandachtspunt. Nu zelfs vaste opvang soms niet meer door kan gaan is meer personeel werven nog belangrijker om... Door personeelstekort is extra opvang niet meer mogelijk. Voorheen was dit ook al een aandachtspunt. Nu zelfs vaste opvang soms niet meer door kan gaan is meer personeel werven nog belangrijker om de dienstverlening te verbeteren.

Reactie Kinderopvang De Grabbelton:

Dank je wel voor het schrijven van de review. Door het personeelstekort, zijn we helaas genoodzaakt om met regelmaat een groep te sluiten zodat we ook de kwaliteit kunnen blijven waarborgen. We... Dank je wel voor het schrijven van de review. Door het personeelstekort, zijn we helaas genoodzaakt om met regelmaat een groep te sluiten zodat we ook de kwaliteit kunnen blijven waarborgen. We proberen het sluiten van de groepen tot een minimum te beperken. Hopelijk komen er snel betere tijden aan.

Strik

Voldoende

Lieve leidsters op de BSO groepen. Leuke activiteiten op Papenvoort.

Opmerkingen

Planning, zo goed als geen mogelijkheid tot ruilen of plannen, je blijft maar door betalen.

Reactie Kinderopvang De Grabbelton:

Dank je wel voor het invullen van de review. Wij begrijpen dat jullie graag willen ruilen, we kunnen we deze service, door het oplopende personeelstekort, niet meer bieden. Wij begrijpen dat we met... Dank je wel voor het invullen van de review. Wij begrijpen dat jullie graag willen ruilen, we kunnen we deze service, door het oplopende personeelstekort, niet meer bieden. Wij begrijpen dat we met deze service de indruk kunnen wekken dat er een recht is om deze dagen in te halen. Dit is echter onjuist. Voor aanvang van de plaatsing ontvangen ouders een plaatsingsovereenkomst waarin het aantal vaste opvangdagen, het gemiddelde aantal uren per maand en het maandtarief opgenomen. Ouders tekenen dus voor een vast aantal weken en uren per jaar. Deze uren geven zij, bij de aanvraag van kinderopvangtoeslag, door aan de Belastingdienst. Ouders die hun kind zelf afmelden op de contractueel overeengekomen dag(en) ontvangen hiervoor ook de kinderopvangtoeslag: de Grabbelton levert immers de dienst wel, het contract loopt door, maar ouders besluiten zelf om hier (tijdelijk) geen gebruik van te maken. Zoals eerder vermeld is dit een service waaraan ouders geen rechten kunnen ontlenen.

Goed, betrokken en met visie.

Goede kindvisie.

Reactie Kinderopvang De Grabbelton:

Dank je wel voor jouw zeer positieve review! Daar zijn we heel trots op!

Ilona

Wij zijn open ontvangen bij de grabbelton. Er wordt met je meegedacht.
Onze zoon speelt met plezier op de ruime en uitnodigende BSO aan de Heilige geeststraat.

Meedenken bij mogelijkheden tot plaatsing.

Reactie Kinderopvang De Grabbelton:

wat ontzettend fijn om te lezen dat jullie (en jullie zoon uiteraard) zo tevreden zijn over onze BSO. De locatie Heilige Geeststraat is inderdaad heel ruim en uitdagend opgezet. Fijn dat jullie dat... wat ontzettend fijn om te lezen dat jullie (en jullie zoon uiteraard) zo tevreden zijn over onze BSO. De locatie Heilige Geeststraat is inderdaad heel ruim en uitdagend opgezet. Fijn dat jullie dat ook zo ervaren. Dank je wel voor het invullen van de enquête.

Suzanne

Super fijne opvang waar mijn kinderen graag naar toe gaan.

gezellig, aandacht voor het kind, leuke activiteiten

Opmerkingen

eerder laten weten dat er over een jaar geen plek is van dagopvang naar bso, dan hadden we ons al eerder op andere BSO's opbde wachtlijst kunnen laten plaatsen. Hopelijk is er over een jaar wel plek... eerder laten weten dat er over een jaar geen plek is van dagopvang naar bso, dan hadden we ons al eerder op andere BSO's opbde wachtlijst kunnen laten plaatsen. Hopelijk is er over een jaar wel plek op de Grabbelton want daar gaan we het liefst naar toe. Maar als er geen plek is betekent dat voor ons dat we niet meer beide kunnen werken.

Reactie Kinderopvang De Grabbelton:

ik begrijp jouw reactie en snap het enorme dilemma. Onze planningsmedewerkers stellen in ieder geval alles in het werk om de doorstroom van kinderen vanuit de dagopvang naar de BSO mogelijk te... ik begrijp jouw reactie en snap het enorme dilemma. Onze planningsmedewerkers stellen in ieder geval alles in het werk om de doorstroom van kinderen vanuit de dagopvang naar de BSO mogelijk te maken. Ik hoop dan ook van harte dat we over een jaar een plaats kunnen aanbieden binnen onze BSO. Het liefste wat we willen is onze tevreden klanten, ook tevreden houden.

Caroline Hoogers-Ketelaars

Onze dochter vindt het erg fijn bij de Grabbelton, ook na een dag op school. De benadering is heel persoonlijk en alle leidsters kennen elk kind. Er heerst een gemoedelijke sfeer.

Er wordt duidelijk en open gecommuniceerd. De inzet en flexibiliteit is groot, wat zeer kostbaar is in deze periode.

Opmerkingen

Het zou leuk zijn als er vaker schriftelijk ingevuld zouden worden. Ik mis dit van de dagopvang.

Reactie Kinderopvang De Grabbelton:

Dank je wel voor jouw positieve reactie. Heel fijn om te horen dat jullie onze medewerkers n de sfeer zo waarderen. Jouw opmerking over het 'dagverslag' ga ik doorgeven.

Maaike

Super fijn, lieve en professionele medewerkers...alleen jammer dat er wachtlijsten zijn voor diverse dagen

Hoe goed de medewerkers het kind kennen, meedenken, aardig en zorgzaam zijn. de activiteiten die ze bieden en de afwisseling daarvan.

Opmerkingen

het lezen van het chatbericht dat ik stuur word niet altijd op de bso op beide locaties gelezen of op gereageerd. En meer foto's zou ook leuk zijn bij de bso. Soms gebeurd dit wel en andere keren... het lezen van het chatbericht dat ik stuur word niet altijd op de bso op beide locaties gelezen of op gereageerd. En meer foto's zou ook leuk zijn bij de bso. Soms gebeurd dit wel en andere keren niet.

Aandacht besteden richting ouders aan wat de organisatie gaat doen aan de wachtlijsten die steeds meer ontstaan voor opvangdagen.

Iets met ruildagen. Misschien aangeven wanneer er dagen zijn waarop ruildagen ingezet kunnen worden. Als er bijv dagen in de vakantie meer ruimte is, deze doorgeven aan ouders.

Meer aandacht vanuit de ouderraad en de organisatie voor de dag de pm-er. Misschien vanuit ouders een gezamenlijk kado voor de medewerkers?

Reactie Kinderopvang De Grabbelton:

wat fijn dat je zo positief bent over onze pedagogisch medewerkers! Wij betreuren het eveneens dat er wachtlijsten zijn ontstaan binnen zowel de dagopvang als de BSO. Onze planningsmedewerkers doen... wat fijn dat je zo positief bent over onze pedagogisch medewerkers! Wij betreuren het eveneens dat er wachtlijsten zijn ontstaan binnen zowel de dagopvang als de BSO. Onze planningsmedewerkers doen er alles aan om zoveel mogelijk kinderen een plaats te bieden. We hebben een tijdje geleden ouders er al op geattendeerd dat ze hun kind(eren) zo snel mogelijk moeten aanmelden. Helaas kunnen wij niet meer doen. We weten dat het, gezien het personeelstekort, moeilijk is om dagen te ruilen, maar willen ook geen verwachtingen wekken door op voorhand aan te geven op welke dagen ouders wel kunnen ruilen. Wij zullen altijd rekening moeten houden met onvoorziene omstandigheden waardoor de mogelijkheden beperkt zijn.

van der Woord

Fijne opvang, mijn kind vindt het er leuk, lieve medewerkers.

Lieve medewerkers, kijken naar de behoefte van het kind.

Reactie Kinderopvang De Grabbelton:

Dank je wel voor jouw positieve feedback!

...

Fijne, goed georganiseerde opvang en hele lieve leidsters. Mijn kinderen gaan altijd met een lach en ik haal ze altijd weer op met een lach.

Er wordt altijd tijd gemaakt voor een overdracht of het beantwoorden van een vraag.

Opmerkingen

Je moet je kind wel vroeg aanmelden.

Reactie Kinderopvang De Grabbelton:

Wat mooi om te lezen dat je de communicatie vanuit ons als positief ervaart en dat de medewerkers zo'n goede indruk maken. We weten dat ze hun werk met veel toewijding en passie doen en het is fijn... Wat mooi om te lezen dat je de communicatie vanuit ons als positief ervaart en dat de medewerkers zo'n goede indruk maken. We weten dat ze hun werk met veel toewijding en passie doen en het is fijn dat dit wordt gezien door jullie als ouders.