Het dagprogramma en de activiteiten
De sfeer
website
Pedagogisch medewerkers
De voorzieningen
Communicatie

Judith

En fijne organisatie met oog voor de kinderen

Overgang van peuterspeelzaal naar school verloopt soepel.
Thematisch werken

Opmerkingen

Op sommige momenten wellicht meer samen met het klokhuis. Bijvoorbeeld met de schoolfotograaf

Cox

Goed in omgang met de kinderen. Ze gaan er met plezier heen.

De Grabbelton

Heel erg fijn!

Kijken heel goed naar het kind en wat het kind nodig heeft.

Geen tips

_

Fijne kinderopvang, de pm'ers zijn lief, goed en professioneel, prettig in de omgang en denken goed mee met ouders.
Kinderen ontwikkelen zich hier goed en hebben het goed naar hun zin. Er is...
Kinderen ontwikkelen zich hier goed en hebben het goed naar hun zin. Er is veel aandacht voor de kinderen individueel, de pm'ers kennen kind en karakter en gewoontes goed. Fijne pedagogische visie, die over het algemeen ook goed wordt gevolgd en wat ook duidelijk terugkomt in de activiteiten en speelmaterialen.

Fijne pedagogische visie, waar in het algemeen ook goed aan wordt gehouden. Prettige communicatie met de pedagogisch medewerkers. Oprechte aandacht voor en interesse in de kinderen, maar ook de... Fijne pedagogische visie, waar in het algemeen ook goed aan wordt gehouden. Prettige communicatie met de pedagogisch medewerkers. Oprechte aandacht voor en interesse in de kinderen, maar ook de ouders.
De updates gedurende de dag via de ouderapp zijn erg prettig, zo krijg je toch nog een beetje mee van wat de kinderen allemaal meemaken. Dit maakt het ook makkelijk om in de avond thuis op de dag aan te haken in gesprekken met je kind.

Opmerkingen

Communicatie vanuit "kantoor" kan beter. De gebruikte app is niet altijd het duidelijkste middel hiervoor, helemaal sinds daar niet meer alles in geplaatst wordt, maar sommige dingen zelf op de... Communicatie vanuit "kantoor" kan beter. De gebruikte app is niet altijd het duidelijkste middel hiervoor, helemaal sinds daar niet meer alles in geplaatst wordt, maar sommige dingen zelf op de website moeten worden opgezocht. De website wordt echter vaak niet of pas heel laat geüpdatet. Ook de documentatie in de app wordt slecht bijgehouden.
De communicatie over plaatsingsproblemen van kdv naar bso zou beter moeten, zodat ouders ook op tijd hun kind kunnen inschrijven of op de wachtlijst kunnen plaatsen. Nu wordt dit pas vanaf 3 jaar medegedeeld, maar dat is veel te laat. Het beleid waarbij broertjes en zusjes van kinderen die reeds gebruik maken van opvang voorgaan, voelt in deze tijd ook oneerlijk. Een oudste kind of kind alleen vangt hierdoor sneller bot.

Suzanne Schalk-Steijns

Fijne kinderopvang, leuke activiteiten en goede juffen. Mijn kinderen komen erg graag.

Veiligheid, kwaliteit personeel, activiteiten.

Opmerkingen

ruildagen kunnen inzetten en opvang draaiende houden. Eerder aankondigen dat we over een jaar geen plek is van dagopvang naar bso. Hoezo is hier niet standaard al rekening gehouden?

Eline

Persoonlijk, overzichtelijk, gezellig, gezond

Voeding, persoonlijk

Opmerkingen

Het ruilen van de dagen meer mogelijk maken

Marieke de Vries

De Grabbelton is voor ons als ouders een plek waar wij onze kinderen graag heen brengen. Betrokken en geïnteresseerden medewerkers. Persoonlijke aandacht,goede verzorging van de kinderen en ik vind... De Grabbelton is voor ons als ouders een plek waar wij onze kinderen graag heen brengen. Betrokken en geïnteresseerden medewerkers. Persoonlijke aandacht,goede verzorging van de kinderen en ik vind het aanbod doordacht en sluit aan bij de kinderen.

Betrokkenheid bij de kinderen

Opmerkingen

Aandacht voor trakteren: ik merk dat er steeds weer "grotere" traktaties komen. Misschien ook wat meer aandacht voor duurzaamheid

F

Erg goed

Communicatie

Goede medewerkers en communicatie

Denise Kunstt

Ons meisje gaat super graag naar de opvang, top ervaring dus!

Aandacht voor de kleine, activiteiten, verzorging. Rust, regelmaat en reinheid!

Opmerkingen

Zoals overal denk ik wel mogelijkheid tot ruildagen of extra dagen is bijna 0. Logische verklaring maar wel vervelend soms.

De medewerkers komen over alsof ze heel goed voor mijn kind zorgen. Hij vindt het heel leuk om naar de opvang te gaan!

De medewerkers op de groep dragen altijd fijn over en zijn vriendelijk

Opmerkingen

De planningmedewerker(s) schrijven wollig en verdoezelen een vervelende boodschap in veel woorden. Daardoor waren de mails nauwelijks te volgen.