Het dagprogramma en de activiteiten
De sfeer
website
Pedagogisch medewerkers
De voorzieningen
Communicatie

anoniem

betrokkenheid

Opmerkingen

een soort voortgangsrapport of iets 1x per half jaar hoe ze het doen of waar we als ouders op kunnen letten ??

Reactie Kinderopvang De Grabbelton:

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Dank je wel voor jouw feedback. Dit jaar hebben we een jaarverslag over 2021 opgesteld. Dit wordt binnenkort onder de ouders verspreid. Hierin kunnen... Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Dank je wel voor jouw feedback. Dit jaar hebben we een jaarverslag over 2021 opgesteld. Dit wordt binnenkort onder de ouders verspreid. Hierin kunnen jullie lezen welke doelen we al dan niet hebben behaald en wat onze doelen zijn voor dit jaar.

Nadie van Heugten

Wat een fijne opvang! Mijn kinderen gaan met veel plezier naar de opvang toe. De pedagogisch medewerkers zijn erg vriendelijk en ik vertrouw ze volledig. De communicatie met de medewerkers is heel... Wat een fijne opvang! Mijn kinderen gaan met veel plezier naar de opvang toe. De pedagogisch medewerkers zijn erg vriendelijk en ik vertrouw ze volledig. De communicatie met de medewerkers is heel prettig en persoonlijk.

Fijn contact met medewerkers. Goede sfeer op de locatie. Er zijn regelmatig leuke activiteiten en verschillende thema’s op de groepen.

Opmerkingen

Een extra dag opvang regelen kan nu regelmatig niet. Het zou fijn zijn als er wat meer flexibiliteit is. Al snap ik de reden waarom dit nu niet zo makkelijk kan (Corona/personeelstekort).

Reactie Kinderopvang De Grabbelton:

Dank je wel voor jouw positieve review en fijn dat je de moeite hebt genomen om dit in te vullen. We doen onze uiterste best om ruilingen in te zetten, maar door de maximale bezetting op de groepen... Dank je wel voor jouw positieve review en fijn dat je de moeite hebt genomen om dit in te vullen. We doen onze uiterste best om ruilingen in te zetten, maar door de maximale bezetting op de groepen in combinatie met personeelstekort, zijn de mogelijkheden momenteel inderdaad beperkt.

Smulders

Positieve ervaringen met de leidsters

Goede communicatie en veel gebruik van de App

Opmerkingen

Buitentrap waar verplicht gebruik van gemaakt moet worden is gevaarlijk voor kinderen en het niet geven van de fles na 16.30 uur is niet acceptabel. Dan is de bezetting te krap.

Reactie Kinderopvang De Grabbelton:

Dank je wel voor jouw positieve terugkoppeling. De buitentrap is een brandtrap die alleen in de coronaperiode is gebruikt om op die manier zo min mogelijk bewegingen te creëren. Gelukkig kunnen... Dank je wel voor jouw positieve terugkoppeling. De buitentrap is een brandtrap die alleen in de coronaperiode is gebruikt om op die manier zo min mogelijk bewegingen te creëren. Gelukkig kunnen jullie nu weer binnendoor lopen en hoeven jullie geen gebruik meer te maken van de buitentrap.
Jouw opmerking over het niet geven van een fles na 16.30 uur zal ik terugkoppelen met de groep.

Sanne

Fijne opvang!

Heel gezellig, goede sfeer.

Kan ik zo niet bedenken

Erg tevreden.

Pedagogische visie.

Nee

S. Hassasian

Kwaliteit staat hoog in het vaandel

Algehele communicatie is goed, het digitale schriftje is fijn en ik waardeer de info die ik hierdoor gedurende de dag ontvang over mijn kind.

Opmerkingen

De informatie uit het schriftje wordt nadat het kind 1 wordt beperkt. Geen eet/drink gegevens en geen luiergegevens meer. Dat vind ik persoonlijk erg jammer. Wil graag weten hoe mijn kind op een dag... De informatie uit het schriftje wordt nadat het kind 1 wordt beperkt. Geen eet/drink gegevens en geen luiergegevens meer. Dat vind ik persoonlijk erg jammer. Wil graag weten hoe mijn kind op een dag gegeten en gedronken heeft.

Fam. Kunstt

Wij zijn super tevreden over de Kinderopvang voor onze dochter. Fijne pedagogische medewerkers en een heel fijn systeem (app) waardoor je op de hoogte blijft van wat je kind de gehele dag doet.

Betrokkenheid

Opmerkingen

Op dit moment kan ik er geen bedenken.

Fam Egging

Leerzaam voor de kinderen, gezellig/huiselijk en er heerst een goede sfeer!

Lieve, deskundige medewerkers

Nee

Esther Rook

Al ruim 12 jaar hebben wij positieve ervaringen met de Grabbelton. Betrouwbaar en betrokken.

Persoonlijke aandacht.

?

Betrokken medewerkers en een soepele samenwerking.

Prachtige visie op kinderen.