Het dagprogramma en de activiteiten
De sfeer
website
Pedagogisch medewerkers
De voorzieningen
Communicatie

Eliva komt graag en de juffen zijn vriendelijk en zorgzaam.

Een Super ervaring. Wij kennen het al omdat onze eerste dochter hier ook zit. De leiders(ters) zijn super ervaren, enthousiast en vriendelijk. Ze houden alles goed bij van elke kindje en houden de... Een Super ervaring. Wij kennen het al omdat onze eerste dochter hier ook zit. De leiders(ters) zijn super ervaren, enthousiast en vriendelijk. Ze houden alles goed bij van elke kindje en houden de ouders goed op de hoogte.

Rondleiding was erg prettig, helder en een duidelijke visie. Visie straalt door in alles wat je ziet, geen twijfel of hier ook aan wordt voldaan. Heel fijn om te horen wat de motivatie is van... Rondleiding was erg prettig, helder en een duidelijke visie. Visie straalt door in alles wat je ziet, geen twijfel of hier ook aan wordt voldaan. Heel fijn om te horen wat de motivatie is van bepaalde keuzes, erg bewuste keuzes die volledig passen bij onze visie.

De grabbelton had een goed doordachte visie die duidelijk tot uiting komt in de uitleg van de dagelijkse praktijk en de inrichting van de ruimtes. De kwaliteitscyclus is goed doordacht en de... De grabbelton had een goed doordachte visie die duidelijk tot uiting komt in de uitleg van de dagelijkse praktijk en de inrichting van de ruimtes. De kwaliteitscyclus is goed doordacht en de communicatie met ouders is goed geregeld.

Zeer goede ervaring van het geheel, de status van de voorzieningen en de aandacht voor details.

It was quiet positive, good information shared and we had a nice tour inside the daycare, she kindly respond to all my questions.

Super! Ik laat mijn kinderen hier vol vertrouwen achter en haal ze altijd blij op.

Mijn ervaring is dat de opvang goed communiceert met de ouders, erg warm en enthousiast is in contact met de kinderen en zorgt voor veel afwisseling in de dagen door thema's, feesten en... Mijn ervaring is dat de opvang goed communiceert met de ouders, erg warm en enthousiast is in contact met de kinderen en zorgt voor veel afwisseling in de dagen door thema's, feesten en afwisseling in speelgoed.

Fijne eerste indruk!