Het dagprogramma en de activiteiten
De sfeer
website
Pedagogisch medewerkers
De voorzieningen
Communicatie

Maaike

Super fijn, lieve en professionele medewerkers...alleen jammer dat er wachtlijsten zijn voor diverse dagen

Hoe goed de medewerkers het kind kennen, meedenken, aardig en zorgzaam zijn. de activiteiten die ze bieden en de afwisseling daarvan.

Opmerkingen

het lezen van het chatbericht dat ik stuur word niet altijd op de bso op beide locaties gelezen of op gereageerd. En meer foto's zou ook leuk zijn bij de bso. Soms gebeurd dit wel en andere keren niet.

Aandacht besteden richting ouders aan wat de organisatie gaat doen aan de wachtlijsten die steeds meer ontstaan voor opvangdagen.

Iets met ruildagen. Misschien aangeven wanneer er dagen zijn waarop ruildagen ingezet kunnen worden. Als er bijv dagen in de vakantie meer ruimte is, deze doorgeven aan ouders.

Meer aandacht vanuit de ouderraad en de organisatie voor de dag de pm-er. Misschien vanuit ouders een gezamenlijk kado voor de medewerkers?

Reactie Kinderopvang De Grabbelton:

wat fijn dat je zo positief bent over onze pedagogisch medewerkers! Wij betreuren het eveneens dat er wachtlijsten zijn ontstaan binnen zowel de dagopvang als de BSO. Onze planningsmedewerkers doen er alles aan om zoveel mogelijk kinderen een plaats te bieden. We hebben een tijdje geleden ouders er al op geattendeerd dat ze hun kind(eren) zo snel mogelijk moeten aanmelden. Helaas kunnen wij niet meer doen. We weten dat het, gezien het personeelstekort, moeilijk is om dagen te ruilen, maar willen ook geen verwachtingen wekken door op voorhand aan te geven op welke dagen ouders wel kunnen ruilen. Wij zullen altijd rekening moeten houden met onvoorziene omstandigheden waardoor de mogelijkheden beperkt zijn.

Score voor Kinderopvang De Grabbelton: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: Dagopvang, vso en bso