Het dagprogramma en de activiteiten
De sfeer
website
Pedagogisch medewerkers
De voorzieningen
Communicatie

Eline

Positief en vertrouwd

Vaste gezichten op de groep, persoonlijk, fijne overdracht, zien de kinderen echt.

Opmerkingen

Mogelijkheid bieden om dagen te ruilen of in te halen zou fijn zijn.

Reactie Kinderopvang De Grabbelton:

Hartelijk dank voor jouw positieve review! Wij begrijpen dat er de wens is om ruildagen en/of extra dagen in te zetten. Wij moeten echter in adhoc situaties onze flexibiliteit behouden om... Hartelijk dank voor jouw positieve review! Wij begrijpen dat er de wens is om ruildagen en/of extra dagen in te zetten. Wij moeten echter in adhoc situaties onze flexibiliteit behouden om medewerkers op andere groepen in te zetten. Deze flexibiliteit leidt ertoe dat we groepen zoveel mogelijk open kunnen houden. Wanneer we er meer ruimte komt in onze personele bezetting zullen we de ruilmogelijkheden opnieuw bekijken.

Iris

Goede communicatie. Er wordt veel van ouders gevraagd. Weinig meegedacht.

De communicatie naar ouders over wijzigingen en herinneringen.

Opmerkingen

Tegemoetkomingen ouders!! Ook mag er meer gekeken worden naar de ontwikkeling van het kind.

Reactie Kinderopvang De Grabbelton:

Hartelijk dank voor jouw reactie. Wat fijn om te lezen dat de communicatie als zeer goed wordt ervaren. Inmiddels heeft de locatiemanager contact met opgenomen voor een terugkoppeling. We begrijpen... Hartelijk dank voor jouw reactie. Wat fijn om te lezen dat de communicatie als zeer goed wordt ervaren. Inmiddels heeft de locatiemanager contact met opgenomen voor een terugkoppeling. We begrijpen dat het als vervelend wordt ervaren dat de ruildagen zijn afgeschaft. We hebben hier bewust voor gekozen omdat we hiermee ouders meer duidelijkheid geven dan dat we aanvragen moeten afwijzen omdat er geen plaats is. De reden van het stopzetten van de ruilingen is daarnaast ook dat het onze prioriteit heeft om de groepen open te houden. Het afschaffen hiervan geeft ons de flexibiliteit om, in geval van nood, medewerkers op een andere groep te plaatsen.
Het volgen van de ontwikkeling van kinderen en de overdracht hierin naar ouders, is uitermate belangrijk. We nemen dit punt dan ook zeer ter harte en het is fijn als dit ook met de medewerkers van de groep wordt besproken.

Smulders

Leuke kinderopvang met lieve leidsters en oog voor de kinderen. De organisatie zelf ervaren we als stug en weinig "klantvriendelijk".

Communicatie zelf is goed, de inhoud van de boodschap zelf is vaak eenzijdig en gericht op de Grabbelton zelf.

Opmerkingen

Ook in moeilijke tijden mee blijven denken met alle betrokken partijen. In een relatief korte periode zijn ruildagen ingetrokken, is er een sluitingscarrousel ontstaan en de prijzen blijven stijgen.

Reactie Kinderopvang De Grabbelton:

Hartelijk dank voor uw reactie. Inmiddels heeft onze locatiemanager contact met u opgenomen voor een terugkoppeling. Hierbij willen we nogmaals benadrukken dat wij het waarderen als ouders ons... Hartelijk dank voor uw reactie. Inmiddels heeft onze locatiemanager contact met u opgenomen voor een terugkoppeling. Hierbij willen we nogmaals benadrukken dat wij het waarderen als ouders ons feedback geven en meedenken in mogelijke oplossingen.
Zoals aangegeven hebben we te maken met een krappe arbeidsmarkt die ons dwingt om bepaalde beslissingen te nemen, zoals bijvoorbeeld het inzetten van een sluitingscarrousel (waardoor ouders tijdig voorbereid zijn op een mogelijke sluiting). Hierin proberen we uiteraard sluitingen tot een minimum te beperken. We zijn gebonden aan wettelijke eisen die ons vanuit de overheid worden opgelegd en waardoor we geen bewegingsruimte hebben om het anders, flexibeler in te richten.

Maaike Schuitema

Heel goed, betrokken en voelt als een community

Communicatie, betrokkenheid en zorg

Opmerkingen

Inruildagen vind ik erg jammer. Er wordt gevraagd van de ouders om flexibel te blijven met sluitingscarousel, personeels tekort, moeder-vaderdag knutsels die niet meer doorgaan. En de inruildagen... Inruildagen vind ik erg jammer. Er wordt gevraagd van de ouders om flexibel te blijven met sluitingscarousel, personeels tekort, moeder-vaderdag knutsels die niet meer doorgaan. En de inruildagen hebben wij heel weinig tot niet kunnen inzetten omdat het vaak is afgewezen in de afgelopen 3 jaar. Zelfs in de randstad is dit nog wel mogelijk dus ik vindt dit erg jammer en ook dat dit niet heel netjes gecommuniceerd is. Dit zat namelijk in een bijlage van een factuur.

Jos Geldrop

Vriendelijk personeel, goede zorg voor de kinderen

Snel en duidelijke communicatie. Kinderen krijgen veel persoonlijke aandacht, leidsters observeren en verzorgen de kinderen erg goed.

NVT

Reactie Kinderopvang De Grabbelton:

hartelijk dank voor jouw mooie en positieve review. Fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn!

Denise Kunstt

We zijn heel tevreden met de kinderopvang voor onze dochter.

Communicatie en vooral de dagindeling afgestemd op thema’s goed georganiseerd.

Opmerkingen

Moederdag en Vaderdag presentjes niet meer aanbieden valt niet goed bij ons. Kwam heel erg rauw op ons dak vallen en is toch wel echt iets waar je het hele jaar naar uitkijkt, heel groot gemis!

D van Aalst

Hele fijne kinderopvang met zeer ervaren, bekwame, en lieve medewerkers op de groep

Je wordt goed op de hoogte gehouden via de app van nieuws, het verblijf van je kindje, en kunt makkelijk chatten als er vragen zijn of je iets vergeten bent mee te delen.

Tot nu toe nog niets!

Reactie Kinderopvang De Grabbelton:

Hartelijk dank voor jouw mooie review! fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn over onze opvang en specifiek onze medewerkers!

Robin Van Dam

Fijne opvang. Lieve mensen en laat met vertrouwen mijn kind achter.

Ze volgen je wensen erg goed.

Nvt

Reactie Kinderopvang De Grabbelton:

Hartelijk dank voor jouw mooie review. Fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn over onze opvang en de zorg voor jullie kind met een gerust hart aan de medewerkers overlaten!

Michael Kivits

Onze zoon zit bij de BSO op de locatie Heilige geeststraat. Hij heeft het erg naar zijn zin. Hij kan hier zichzelf zijn en heerlijk spelen met zijn vrienden en vriendinnen. Wat ons aanspreekt is de... Onze zoon zit bij de BSO op de locatie Heilige geeststraat. Hij heeft het erg naar zijn zin. Hij kan hier zichzelf zijn en heerlijk spelen met zijn vrienden en vriendinnen. Wat ons aanspreekt is de ruimte. De kinderen hebben zoveel ruimte om te spelen. Zowel binnen als buiten. Alle deuren van de groep zijn open, dus de kinderen kunnen kiezen wat ze willen doen en waar. Ook het mooie atelier is geweldig! Kinderen kunnen daar echt hun creativiteit kwijt. De pedagogisch medewerkers zijn ontzettend lief en betrokken. Hij vindt het iedere week weer een feestje!

De locatie is geweldig. Kinderen hebben heel erg veel ruimte. Zowel binnen als buiten.
De pedagogisch medewerkers zijn erg betrokken. Onze zoon vindt het altijd heel erg fijn.

Opmerkingen

Wij hebben geen verbeterpunten.

Reactie Kinderopvang De Grabbelton:

Hartelijk dank voor jouw mooie en uitgebreide review. Wat fijn dat de ruimtes en onze aanpak zo wordt gewaardeerd! Het is mooi om te lezen dat jullie ervaringen zo positief zijn en jullie onze... Hartelijk dank voor jouw mooie en uitgebreide review. Wat fijn dat de ruimtes en onze aanpak zo wordt gewaardeerd! Het is mooi om te lezen dat jullie ervaringen zo positief zijn en jullie onze pedagogisch medewerkers ook zo waarderen!

Joyce Claessen

Ik ben al jaren heel tevreden over de organisatie

sterk team

Reactie Kinderopvang De Grabbelton:

Dank je wel voor jouw positieve reactie. Het is fijn om jou al jaren als tevreden klant te hebben!