Het dagprogramma en de activiteiten
De sfeer
website
Pedagogisch medewerkers
De voorzieningen
Communicatie

Shirley

Een fijne plek voor onze kinderen

Betrouwbaar personeel en fijne communicatie via de app.

Beschikbare ruildagen

Reactie Kinderopvang De Grabbelton:

dank je wel voor jouw reactie. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze medewerkers en de communicatie via de app

Sabine

Fijne opvang met zeer betrokken medewerkers

Betrokken medewerkers. Veel aandacht voor de kinderen.

Reactie Kinderopvang De Grabbelton:

Dank je wel voor het schrijven van deze mooie review!

Petricia Branje

Prettig!

Fijne juffen op de groep

Reactie Kinderopvang De Grabbelton:

dank je wel voor jouw positieve reactie en de moeite die je hebt genomen om de review te schrijven!

Annick

Een hele fijne plek waar ons kind elke ochtend lachend naartoe gaat en lachend weer vandaan komt.

Super lieve juffen op de groepen, die maken wat mij betreft echt het verschil. Ik laat mijn kind met veel vertrouwen achter, en tegelijkertijd voel ik mij als moeder niet betutteld met allerhande... Super lieve juffen op de groepen, die maken wat mij betreft echt het verschil. Ik laat mijn kind met veel vertrouwen achter, en tegelijkertijd voel ik mij als moeder niet betutteld met allerhande regeltjes of tips waar ik niet op zit te wachten. Een hele fijne balans dus.

Opmerkingen

Zogenaamd kun je ruiltegoed opbouwen wanneer je je kind voor een vaste opvangdag hebt afgemeld. In de praktijk is er nog nooit een ruildag goedgekeurd. Deze optie kunnen ze dus beter schrappen, want... Zogenaamd kun je ruiltegoed opbouwen wanneer je je kind voor een vaste opvangdag hebt afgemeld. In de praktijk is er nog nooit een ruildag goedgekeurd. Deze optie kunnen ze dus beter schrappen, want hier is toch geen ruimte voor, en dat voorkomt teleurstellingen.

Reactie Kinderopvang De Grabbelton:

Dank je wel voor jouw reactie. We zijn er trots op dat we zo'n mooie beoordeling krijgen. We begrijpen heel goed dat het vervelend is dat het ruiltegoed bijna nooit kan worden ingezet. We hopen nog... Dank je wel voor jouw reactie. We zijn er trots op dat we zo'n mooie beoordeling krijgen. We begrijpen heel goed dat het vervelend is dat het ruiltegoed bijna nooit kan worden ingezet. We hopen nog altijd op een tijd waarin het personeelstekort is opgelost en er meer plaatsingsmogelijkheden zijn zodat ook het ruiltegoed vaker ingezet kan worden. Helaas zijn de mogelijkheden momenteel zeer beperkt.

Mandy

Fijne ervaring, lieve pedagogische medewerkers.

Er word een verhaal geschreven in de app wat de kinderen doen, zo weet je als ouders wat je kind heeft gedaan die dag. ook worden er vaak foto's gemaakt die je alleen van jou eigen kind kan zien in... Er word een verhaal geschreven in de app wat de kinderen doen, zo weet je als ouders wat je kind heeft gedaan die dag. ook worden er vaak foto's gemaakt die je alleen van jou eigen kind kan zien in de app heel leuk!

Reactie Kinderopvang De Grabbelton:

Wat fijn dat jullie zo tevreden zijn over onze pedagogisch medewerkers! dank je wel voor het invullen van de review

Kinderopvang de grabbelton

Heel erg fijn en warme communicatie, mee denkend en het belangrijkste de leidsters zijn erg lief voor onze dochter

Open communicatie

Momenteel nog geen

Reactie Kinderopvang De Grabbelton:

Dank je wel voor jouw ontzettend mooie reactie. Fijn dat de medewerkers zo positief beoordeeld worden. Dat is immers onze belangrijkste schakel binnen onze opvang.

Anouk

De allerliefste juffen met een gouden randje!

De overdracht en foto’s zijn uitgebreid, heel fijn om tijdens het werk te kunnen zien dat ze kindjes het zo fijn hebben!

Nvt

Reactie Kinderopvang De Grabbelton:

wat een mooie reactie. Dat is iets om trots op te zijn. Dank je wel!

R. Franco Cantero

Middels een uitgebreide rondleiding en een warm welkom werd alles tot in de puntjes uitgelegd en verteld. De realiteit blijkt zelfs nog beter te zijn. Het digitale systeem waarbij ik dagelijks op... Middels een uitgebreide rondleiding en een warm welkom werd alles tot in de puntjes uitgelegd en verteld. De realiteit blijkt zelfs nog beter te zijn. Het digitale systeem waarbij ik dagelijks op hoogte wordt gehouden van ons kind brengt ons alleen maar extra vreugde en geruststelling.

Vlotte reactie en digitale communicatie

Opmerkingen

Wellicht nog iets ruimere sluitingstijden maar verder geen

Annemie van Brussel

Superblij met deze toppers!

Communicatie & vaste bezetting

Nee

Reactie Kinderopvang De Grabbelton:

Dank je wel voor deze beoordeling! we zijn er heel blij mee en trots op dat je zo tevreden bent over onze opvang.

Jonne van Dommelen

Ontzettend fijne kinderopvang. Leidsters zijn erg betrokken bij. Communicatie verloopt goed, leuk om alle foto's te zien. Kinderen gaan met veel plezier!

Betrokkenheid, communicatie, sfeer op de groep.

Opmerkingen

Jammer van de kleine locatie op de Hazelaar.

Reactie Kinderopvang De Grabbelton:

hartelijk dank voor deze prachtige review. Fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn!