Het dagprogramma en de activiteiten
De sfeer
website
Pedagogisch medewerkers
De voorzieningen
Communicatie

Martine van gerven

Fijn opvang. Druk op organisatie is groot waardoor weinig flexibiliteit en veel wisselingen van personeel

Aandacht voor de kinderen

Opmerkingen

Wisselingen personeel. ruilen dagen niet mogelijk dus betalen voor iets wat je niet krijgt

M

Er kan steeds minder en er kunnen nog steeds geen dagen geruild worden

?

Wel veel nieuwsbrieven enzo

Simone Visscher

Ons kindje gaat altijd met plezier naar de opvang en heeft een goede band met de leidsters. Er is voldoende uitdaging.

Veilige en fijne omgeving

Tevreden

Laura

Wij zijn zeer tevreden over de opvang voor onze kinderen.

Fijne enthousiaste medewerkers.
Mooie locatie (heilige geeststraat).
Duidelijke communicatie.

Opmerkingen

Jammer is dat we weinig ruil of inhaal mogelijkheden meer hebben.

A Spanjers

Prettige omgeving voor kinderen

Kindgericht

Opmerkingen

Mijn kinderen gaan er graag naar toe.

Ellen

Hele lieve medewerkers

Opmerkingen

Ik begrijp niet zo goed waarom er geen duidelijke bedrijfskleding is. Als ouder zijnde al verwarrend maar voor de kinderen al helemaal

Moniek

Leuke activiteiten voor de kinderen

Lynn Geeven

Heel goed

Leidsters zijn fantastisch

Opmerkingen

Onze kinderen hebben het altijd heel fijn bij de Grabbelton

Jessy Honings

We hebben ervaring met andere opvang organisaties, maar hier zijn we echt tevreden over. Ze zijn vriendelijk, zijn goed voor de kinderen, denken goed mee, doen hun best om eventuele... We hebben ervaring met andere opvang organisaties, maar hier zijn we echt tevreden over. Ze zijn vriendelijk, zijn goed voor de kinderen, denken goed mee, doen hun best om eventuele problemen/uitdagingen mee op te lossen.

Ze zijn er echt voor de kinderen, maar ook voor de ouders.

Opmerkingen

Ik persoonlijk zou niet voor een andere organisatie kiezen. als ik zie hoe goed de kinderen behandeld worden en hoe goed ze het naar hen zin hebben. (ze kunnen echt met iedere medewerker opschieten)... Ik persoonlijk zou niet voor een andere organisatie kiezen. als ik zie hoe goed de kinderen behandeld worden en hoe goed ze het naar hen zin hebben. (ze kunnen echt met iedere medewerker opschieten) wanneer er dingen te bespreken zijn of wanneer er activiteiten zijn worden we hiervan ook goed op de hoogte gehouden.
we voelen ons zeer welkom.

Lisa de Greef

Fijne opvang voor onze dochter. Lieve en kundige medewerkers! Ik breng haar elke odinsdag vol vertrouwen weg en dan weet ik dat ze veel plezier gaat hebben!

Kundige medewerkers
Duidelijke communicatie via de app over de organisatie en thema's.
Leuke activiteiten op de groep.
Ze kijken goed naar de behoeften van het individuele kind.

Opmerkingen

1. Ik mis af en toe individuele overdracht vanaf 1 jaar.
1. Ik mis af en toe individuele overdracht vanaf 1 jaar.
2. Ik vind het niet fijn dat de ruildagen er af zijn gehaald. Andere KDV kunnen dit organiseren, waarom hier niet? Dat het niet altijd doorgang kan vinden is te begrijpen maar om er helemaal mee te stoppen is jammer.
3. Ik vind het jammer dat je niet verder dan de drempel mag op de groep. Ik breng mijn dochter weg en mag nooit in die omgeving kijken. Dit kun je oplossen dmv kijkochtenden bijv.
4. Vader moeder dag cadeaus niet meer doen is jammer. Kan ook op een simpele manier denk ik :)