Het dagprogramma en de activiteiten
De sfeer
website
Pedagogisch medewerkers
De voorzieningen
Communicatie

Wij zijn erg blij met De Grabbelton als opvang. Onze oudste zoon komt hier al bijna 3 jaar, en zonder twijfel nu ook ons dochtertje. De pedagogisch medewerksters zijn ontzettend lief en flexibel. Je... Wij zijn erg blij met De Grabbelton als opvang. Onze oudste zoon komt hier al bijna 3 jaar, en zonder twijfel nu ook ons dochtertje. De pedagogisch medewerksters zijn ontzettend lief en flexibel. Je wordt goed geïnformeerd over hoe het gaat. Ook organiseren ze leuke activiteiten.

Goed, tevreden

Hele fijne kinderopvang. De leidsters zijn super lief en onze baby laat dan ook iedere ochtend zijn grootste glimlach aan hen zien wanneer ik hem kom brengen. Er is veel persoonlijke aandacht en de... Hele fijne kinderopvang. De leidsters zijn super lief en onze baby laat dan ook iedere ochtend zijn grootste glimlach aan hen zien wanneer ik hem kom brengen. Er is veel persoonlijke aandacht en de verticale groep geeft de kindjes de mogelijkheid om van elkaar te leren. Ik breng ons kindje met een gerust hart naar de Grabbelton.

Sam is door de corona tijd pas drie keer op de Bso geweest. De keren dat hij er was is goed gegaan en heb ik als prettig ervaren. Kreeg een fijne enthousiaste overdracht.

Vriendelijk ontvangst met een positieve indruk. Een uitgebreide presentatie over de visie en werkwijze van de opvang met ruimte voor vragen.

Vriendelijk en duidelijk personeel, nemen de tijd om je een rondleiding te geven

Hele fijne en goede ervaring. Duidelijke uitleg. Goed gevoel aan over gehouden.

We hebben fijn contact met de meiden van de groep. Jens heeft het erg naar zijn zin. Ook erg leuk dat er zoveel betrokkenheid is, ondanks het feit dat de opvang natuurlijk al even dicht is (voor... We hebben fijn contact met de meiden van de groep. Jens heeft het erg naar zijn zin. Ook erg leuk dat er zoveel betrokkenheid is, ondanks het feit dat de opvang natuurlijk al even dicht is (voor ons). Het enthousiasme van de begeleidsters is elke keer weer fijn om mee te maken.