Mike

Gezamenlijke schoorsteen verwijderen

Astrid

Ontzettend vriendelijke jongens.
Ontzettend vriendelijke jongens.
Duidelijk, beleefd, flexibel, netjes en hard werkend. Ik ben blij dat ik een bedrijf heb gevonden dat betrouwbaar en duurzaam inzetbaar is. Deze klus is keurig geklaard, mocht ik weer eens advies nodig hebben met dakbedekking, dan weet ik waar ik moet zijn.

Erik Peters

Uitstekend bedrijf! Wij hadden last van lekkage rondom de schoorstenen en deze is door de mannen van dakonderhoud op maat gelukkig verholpen. Ook waren ze erg vriendelijk, kortom Top bedrijf!

Gijsje

Helemaal top, nokvorsten vastgezet en 5 velux dakramen afgedicht. Eindelijk geen lekkage meer op onverwachte momenten en plekken. De dakgoten ook nog "even" meegenomen.
Goede mannen en harde...
Goede mannen en harde werkers!

Herma

Nieuw dak op overkapping, snel geregeld en goed werk.

Fam. de Vreede

Top bedrijf. Aardig, snel ter plaatse en prima service.

Johan

Ze hadden in januari al onze carport voorzien van nieuwe dakbedekking, nu was de schuur aan de beurt, moet zeggen alles is naar volle tevredenheid uitgevoerd.

Yvette

Vriendelijke mannen, ik had ze gebeld en kwamen direct kijken naar de lekkage. Dezelfde week is het opgelost en is het gemaakt. Zij hebben uitstekend werk geleverd en alles netjes achtergelaten. Vriendelijke mannen, ik had ze gebeld en kwamen direct kijken naar de lekkage. Dezelfde week is het opgelost en is het gemaakt. Zij hebben uitstekend werk geleverd en alles netjes achtergelaten.
Bedankt !

Michel

Ze komen gratis voor een dakinspectie langs. Dezelfde dag kreeg ik nog de offerte en na 2 dagen konden ze al langs komen. Vriendelijke mensen en leggen het goed uit hoe het werkt. Ze geven ook... Ze komen gratis voor een dakinspectie langs. Dezelfde dag kreeg ik nog de offerte en na 2 dagen konden ze al langs komen. Vriendelijke mensen en leggen het goed uit hoe het werkt. Ze geven ook goede tips. Ze ruimen alles netjes op en laten geen rotzooi achter. De uitbouw dak ziet er goed uit! Topbedrijf! Bedankt!