Peter

Ik heb al veel bedrijven langs gehad in verband met problemen aan ons dak, maar Dakonderhout op Maat behoort echt tot de top. Dit zijn geen cowboys maar jongens die gewoon goed werk willen leveren.... Ik heb al veel bedrijven langs gehad in verband met problemen aan ons dak, maar Dakonderhout op Maat behoort echt tot de top. Dit zijn geen cowboys maar jongens die gewoon goed werk willen leveren. Snelle offerte, snel aan de slag om lekkages te verhelpen. Ze denken mee om en komen met suggesties zodat we geen onnodige kosten hoeven te maken. Na dakreparatie was een dingetje toch niet helemaal goed, maar de jongens stonden de volgende dag al op de stoep om het te verhelpen. Kortom prima bedrijf..

Dogan

Snel geholpen met m?jn lekkage!

Roest

Onze lekkage was snel verholpen! Ontzettend vriendelijke mensen, alles ook weer netjes achter gelaten. Zeker een aanrader!

Takes

Snel, flexibel, goede adviesen, kundig en hoge kwaliteit!. Kortom, gewoon top!

henry

Goede service en probleemoplossend denken

nico

Vakwerk. 200 m2 dakbitume netjes en alle keurig achtergelaten. zeker aan te bevelen.

Niels

Vriendelijke service en vlotte doch vakkundige reparatie aan nokvorst en schoorsteen.

Klomp

Snel en netjes zowel uitvoering als in de communicatie. Dus zeer aan te bevelen voor uw dak

L. Schouten

Hele fijne en snelle service, goed en netjes gedaan.
Nette afwerking.

Mariska

Vakmensen. De mannen werken netjes. Alles is duidelijk en ook nog voor een mooi prijsje.