Marco

Prima vakmannen platte dak voor ons balkon is netjes afgeleverd. Daarnaast goed advies gekregen van de mannen!

Christina Klein Hofmeijer

We kwamen bij Dakonderhoud op Maat terecht nadat we van een andere partij te horen kregen dat ze ineens leveringsproblemen van dakpannen hadden. De klus werd met bijna een jaar (!) naar voren... We kwamen bij Dakonderhoud op Maat terecht nadat we van een andere partij te horen kregen dat ze ineens leveringsproblemen van dakpannen hadden. De klus werd met bijna een jaar (!) naar voren geschoven, met onzekerheid over wanneer en of die uitgevoerd kon worden. Milan van Dakonderhoud op Maat heeft wél goede relaties met zijn leveranciers: binnen enkele weken zit het nieuwe dak er nu op. We zijn heel tevreden over de kwaliteit van uitvoering en de communicatie.

Kay

Super goede service en vriendelijke heren

Fred

Snelle, gratis inspectie en goede probleemanalyse met duidelijke foto's. Offerte helder en snel. Keurige reparatie met heldere uitleg. Kortom goede service en vriendelijke mannen.

John Valkenburg

Top bedrijf!

Gerard

Na de storm zijn een paar nokvorsten van het dak gewaaid, kapot. Dak is 90 jaar oud. Gebeld op zaterdagavond, zijn maandagmorgen komen kijken en maandagavond een offerte in de mail. Dat is snel. Na de storm zijn een paar nokvorsten van het dak gewaaid, kapot. Dak is 90 jaar oud. Gebeld op zaterdagavond, zijn maandagmorgen komen kijken en maandagavond een offerte in de mail. Dat is snel.
Ze zijn zeker niet de goedkoopste maar het was druk in dakdekkersland en de review op internet was goed dus opdracht gegeven. Nu zijn alle nokvorsten mooi in de flexibele dakmortel gezet. Ook nog vergelijkbare oude nokvorsten gevonden en die geplaatst voor de gesneuvelde nokvorsten. Max is echt een vakman met passie.
Ik vind de prijs en kwaliteit in verhouding, ik ben dus bereid iets meer te betalen als het goed wordt uitgevoerd.

Jeroen

Vriendelijk, eerlijk, en vakkundig

Van Schaik

Snelle, gratis inspectie. Snel de offerte. Ook aanpassing daarin op aanvraag. Vakkundig dak gemaakt. Goede uitleg erbij. Goede service en erg vriendelijke mensen.

Sylvia

Vandaag met de storm gebeld, ze waren in onze woonplaats en rijden wel even langs, top! En dat op zo’n drukke dag. Gelukkig was er weinig aan de hand, en fijn dat er dan ook geen rekening werd... Vandaag met de storm gebeld, ze waren in onze woonplaats en rijden wel even langs, top! En dat op zo’n drukke dag. Gelukkig was er weinig aan de hand, en fijn dat er dan ook geen rekening werd gegeven. Vriendelijke betrouwbare mannen! En oh ja belde zelf heel snel terug, zie je ook niet overal😃 ik krijg een glimlach😃

GdJ

Afgelopen zomer hebben ze de schoorsteen behandeld. Goed werk geleverd; duidelijke communicatie en geen lange wachttijd. Deze winter toch nog wat vochtdoorslag op zolder. Waar het exact wegkomt is... Afgelopen zomer hebben ze de schoorsteen behandeld. Goed werk geleverd; duidelijke communicatie en geen lange wachttijd. Deze winter toch nog wat vochtdoorslag op zolder. Waar het exact wegkomt is niet duidelijk maar Milan kwam direct weer langs om een en ander te controleren en heeft nog wat afgekit; kosteloos! Top!