Joost

Met name de snelheid van handelen wordt gewaardeerd.

Willemse

Fijn, goed op elkaar ingespeeld team( Milan en Max). Korte tijd tussen offerte en uitvoering werkzaamheden. In zomer onderhoud en reparatie laten verrichten aan dak en garagedak ivm lekkage. Tot op... Fijn, goed op elkaar ingespeeld team( Milan en Max). Korte tijd tussen offerte en uitvoering werkzaamheden. In zomer onderhoud en reparatie laten verrichten aan dak en garagedak ivm lekkage. Tot op heden geen lekkages meer waargenomen.

Gerrit Imminkhuizen

Wij hebben twee platte dak met lichtkoepels laten vervangen.
Wij hebben twee platte dak met lichtkoepels laten vervangen.
En zijn zeer tevreden over het gehele traject. Vanaf offerte tot en met oplevering. Er wordt goed meegedacht, correct in de omgang, prima kwaliteit van geleverde werk en alles opgeruimd en netjes achtergelaten. Zeer aan te bevelen!

PK

Onze beide platte daken zijn op een vakkundige en keurige wijze vernieuwd. Wij zullen, als het nodig is, zeker weer van hun diensten gebruik maken. Aardige mannen die hun afspraken nakomen en alles... Onze beide platte daken zijn op een vakkundige en keurige wijze vernieuwd. Wij zullen, als het nodig is, zeker weer van hun diensten gebruik maken. Aardige mannen die hun afspraken nakomen en alles weer keurig achterlaten.

Peter

Ons platte dak aanbouw woonkamer was na 27 jaar hoog nodig toe aan nieuw bitumen bedekking. Zoekend op internet viel hun overzichtelijke website direct op. Het bleek een goede keuze te zijn geweest... Ons platte dak aanbouw woonkamer was na 27 jaar hoog nodig toe aan nieuw bitumen bedekking. Zoekend op internet viel hun overzichtelijke website direct op. Het bleek een goede keuze te zijn geweest mede gezien de reviews. De communicatie is top te noemen. Beleefde- en klantvriendelijke mannen die vakkundig staan voor hun zaak en stralen dat ook uit. In no-time werd de inspectie, offerte aanbieden en inplannen werkzaamheden afgehandeld. Je weet meteen waar je aan toe bent als opdrachtgever.
Bedankt voor jullie vakkundige inzet en gezelligheid.

Bulten

We hadden een dakgoot die overliep, op zaterdag gebeld en op maandagmiddag was het probleem alweer opgelost. Perfecte service en aardige mannen!

Micha

Ik heb de afgelopen jaren meerdere malen onderhoud aan mijn dk laten doen, een oud jaren 30 huis, zowel dakleer met randen en goten laten vernieuwen en deel pannen dak vervangen. Ook klein onderhoud... Ik heb de afgelopen jaren meerdere malen onderhoud aan mijn dk laten doen, een oud jaren 30 huis, zowel dakleer met randen en goten laten vernieuwen en deel pannen dak vervangen. Ook klein onderhoud laten uitvoeren zoals lood vervangen en nok vosten waterdicht laten maken.Maak altijd gebruik van de perfecte diensten van de mannen van dakonderhoud. Werk is netjes, snel en krijg altijd prima advies. Heb ze ook aanbevolen aan vrienden en familie en iedereen is zeer tevreden met het geleverde werk. Vakmannen!

Ed

Wij zijn naarstig op zoek geweest naar dakdekkers om ons dakkapelletje van een nieuwe bitumen dakje te voorzien. Het dakje was niet lek, maar gezien het aantal jaren vonden wij het raadzaam het... Wij zijn naarstig op zoek geweest naar dakdekkers om ons dakkapelletje van een nieuwe bitumen dakje te voorzien. Het dakje was niet lek, maar gezien het aantal jaren vonden wij het raadzaam het dakje te vervangen. Toen ik belde kwamen ze kort daarna al voor een bezichtiging van het dakje en adviseerden ons wat wij het beste konden laten doen. Er werd precies verteld wat ze gingen doen en op basis daarvan werd een offerte opgesteld. Eenmaal eens met de offerte kwamen ze de week daarop al om de werkzaamheden uit te voeren. Tussen de werkzaamheden door hebben zij foto's gemaakt, zodat wij per fase precies konden zien wat zij hebben gedaan en hoe het dakje er op dat moment uitzag. Zo ook met de volgende fase. Alles zag er keurig uit en was het dakje netjes afgewerkt. Daarna werd de gehele "werkplaats" schoongemaakt achtergelaten. Dus bij deze kunnen wij deze heren van harte aanbevelen. Ze zijn beleefd, werken snel en netjes. Chapeau.

Jakov

Door een lekkage ben ik op zoek gegaan naar dakdekkers. Helaas konden heel veel aannemers niks aannemen door de drukte, echter de mannen van dit bedrijf konden zeer snel ter plaatse zijn. Bij de... Door een lekkage ben ik op zoek gegaan naar dakdekkers. Helaas konden heel veel aannemers niks aannemen door de drukte, echter de mannen van dit bedrijf konden zeer snel ter plaatse zijn. Bij de inspectie die ze uitvoerden, waren ze zeer behulpzaam en hebben ze grondig gekeken naar de oorzaak. Uiteindelijk hebben ze hierover goed advies gegeven en kon ik daarop actie ondernemen. En dat allemaal voor niets!

Zeer vriendelijke en eerlijke lui en een absolute aanrader.

Jan

Vanwege lekkage op zolder ben ik op internet gaan zoeken naar een dakdekkers bedrijf hier in de buurt.
Nadat ik telefonisch contact had opgenomen werd er kort daarop een dak inspectie uitgevoerd.
Gezien de leeftijd van de huidige dakbedekking (22 jaar) was het advies om het hele dak aan te pakken en kon de nieuwe laag zonder problemen over oude heen gelegd worden.
Snel een offerte via de mail ontvangen en na akkoord binnen een week een nieuwe laag dakbedekking op de zolder, de mannen zijn beleeft en ruimen alles netjes op.