Hilda van Stuivenberg

Voor een offerte reageerde ze nog dezelfde dag. Binnen een week is onze platte dak tussen huis en schuur gemaakt. Gezellige jongens en harde werkers en ook vakkundig in hun vakgebied.

Peter Hartog

Alle daken laten voorzien van nieuwe dakbedekking.
Zeer prettig zaken doen en uiterst vakkundige jongens.
Alle daken laten voorzien van nieuwe dakbedekking.
Zeer prettig zaken doen en uiterst vakkundige jongens.
Milan, Max en Nick..bedankt voor het vakwerk, de service en het uitermate prettige contact.
Zeer zeker aan te bevelen!!!

Steve

Wat een toppers zijn dit! Hard werkende jonge gasten, eerlijk en open! Goede en duidelijke communicatie en een uitstekende prijs. Ga zo door mannen. Heb jullie gegevens gedeeld met de buren!

Gré van Veenendaal-Bosma

Eerlijke informatie, vriendelijk contact.
Eerlijke informatie, vriendelijk contact.
Door slechte ervaring met eerdere bedrijven minder vertrouwen. Ik ga uit van vertrouwen, temeer omdat ik niet het dak op ga en iemand moet kunnen vertrouwenbop zijn blauwe ogen. Deze mannen doen echt wat ze beloven. Ik weet het nu uit ervaring. Bijna 2 jaar geleden zijn ze op ons dak geweest omeen lekkage op te lossen. Ik ga nu na iedere heftige regenbui naar boven om te kijken en het is bij 2 pijpen kurkdroog, nog steeds een aangename verrassing en niet in de laatste plaats omdat jullie doen wat je belooft. Hartelijk dank voor jullie eerlijke verhaal en ik wens jullie een fijne en tevreden klantenkring!!

Gré van Veenendaal-Bosma

Steve

Wat een harde werkers zijn deze jonge gasten. Eerlijk en open en duidelijk in communicatie. Vriendelijk en in voor een praatje. Verschillende bedrijven laten komen maar voor belachelijke prijzen.... Wat een harde werkers zijn deze jonge gasten. Eerlijk en open en duidelijk in communicatie. Vriendelijk en in voor een praatje. Verschillende bedrijven laten komen maar voor belachelijke prijzen. Deze mannen kwamen met de beste prijs en hebben prachtig werk geleverd.

Patrick

Prettige communicatie en snelle terugkoppeling op vragen en offerte aanvraag. Kundig, eerlijk en meedenkend.
Huidige klus even op de lange baan gezet in verband met prio voor andere...
Huidige klus even op de lange baan gezet in verband met prio voor andere verbouwing, maar ga zeker in de toekomt van hun diensten gebruik maken.

Piet

Vriendelijke mensen, hebben bij ons het platte dak gerenoveerd. Wij zijn tevreden met het afgeleverde werk.

Marike Schippers

Het contact met Milan verliep erg vlot prettig. Het overleg en de informatie waren helder. Milan geeft vertrouwen, heeft veel kennis en gaat grondig te werk vanaf het eerste contact. Ook kon er op... Het contact met Milan verliep erg vlot prettig. Het overleg en de informatie waren helder. Milan geeft vertrouwen, heeft veel kennis en gaat grondig te werk vanaf het eerste contact. Ook kon er op korte termijn al gestart worden met de klus. Perfect in het geval van waterschade in huis.

ham ten

Ons bitumen dak van de aanbouw aan de woonkamer was hoog nodig aan een renovatie toe. Nadat meerdere bedrijven geen eens reageerden op aanvragen was dakonderhoud op maat er snel bij met een... Ons bitumen dak van de aanbouw aan de woonkamer was hoog nodig aan een renovatie toe. Nadat meerdere bedrijven geen eens reageerden op aanvragen was dakonderhoud op maat er snel bij met een inspectie van het dak. Gelijk werd de offerte aangeboden en een paar dagen later kwamen ze al voor het renoveren van het dak. Aardige en klantvriendelijke jongens die vakkundig hun werk doen en je duidelijk uitleggen wat voor werkzaamheden er gedaan zijn. Werkzaamheden samen met de buurman laten doen wat nog een leuke korting opleverde.
Was zondermeer allemaal top.

Catherine Wilma

Goede vakmensen! Snelle reacties op vragen. Prettig in contact waardoor het makkelijk was om te overleggen en verschillende opties te bespreken. Betrouwbaar en eerlijk advies gekregen. Offerte in... Goede vakmensen! Snelle reacties op vragen. Prettig in contact waardoor het makkelijk was om te overleggen en verschillende opties te bespreken. Betrouwbaar en eerlijk advies gekregen. Offerte in vergelijking met andere bedrijven meest redelijke prijs.