Derck

Zeer goed! Prima werk en voor een goede prijs! Ze hebben er een vaste klant bij!

Bob

Tot volle tevredenheid dakbedekking van uitbouw vervangen. snelle offerte geen lange wachttijden voor planning. Duidelijke uitleg en goede prijs/kwaliteit verhouding. Top !!!

R Heijne

Vriendelijke heren. Ze werken degelijk en reageren snel. Voorafgaande aan het werk is ter plaatse een offerte opgesteld zodat we wisten waar we aan toe waren. Prima werk!

S.O.

Vriendelijke mensen, betrouwbaar bedrijf en snelle communicatie. Het werk is netjes afgeleverd. Snel geholpen met mij lekkage!

Henk Tamerius

Hele vriendelijke mensen en ze leveren goed werk af!

Arie

Vriendelijke en service gerichte medewerkers. Doen wat ze beloven

Fam. van Snippenberg

Betrouwbaar bedrijf met vriendelijke mensen. Werken netjes en doen wat ze zeggen. Het dak ziet er perfect uit, bedankt mannen!

de Graaf

Aardige hardwerkende mensen.Tijdens de klus laten zij foto's zien van de staat van het dak bij aanvang tot aan de oplevering.
Goed werk voor een scherpe prijs.
Helemaal tevreden.

Prettige, snelle en duidelijke communicatie. Geen wachttijd. Konden meteen aan de slag. Het werk is netjes afgeleverd. Foto's van de werkzaamheden worden naar de klant verstuurd.

Petra

Binnen een heel korte tijd, heel mijn dak gerenoveerd. Kwalitatief super en effectief. En dat allemaal voor een lage prijs! Erg vriendelijk, laat bewijzen (film en foto's) zien, legt uit. Beloofd... Binnen een heel korte tijd, heel mijn dak gerenoveerd. Kwalitatief super en effectief. En dat allemaal voor een lage prijs! Erg vriendelijk, laat bewijzen (film en foto's) zien, legt uit. Beloofd wat hij doet met garantie. Fantastisch!