L. Bruil

Super bedrijf! Snelle service! Ze leveren goed werk af. Max en Milan zijn leuke jongens en fijn qua communicatie. Zeker aan te bevelen!

Collin

Top bedrijf! Na contact direct op locatie kundig advies op maat. Vakkundig personeel denkt mee, informeert en is super vriendelijk. Zeer tevreden met het eindresultaat! Top service!

Snel, vakkundig, betrouwbaar!

Tamara

Kundig en eerlijk advies

Bert van WIngerden

Milan en Max : De Kanjers, de eigenaren van dit bedrijf. Vrijdagavond mail, Milan belt 5 minuten later voor afspraak - de volgende morgen (zaterdag) is hij bij ons, Inspektie lekkage van dak. Onder... Milan en Max : De Kanjers, de eigenaren van dit bedrijf. Vrijdagavond mail, Milan belt 5 minuten later voor afspraak - de volgende morgen (zaterdag) is hij bij ons, Inspektie lekkage van dak. Onder het genot van koffie maakt hij offerte. Ik maak direct de keuze : zij gaan dit doen. Milan en Max, ik heb enorm respect voor jullie vakbekwaamheid en vriendelijkheid en ...als het moet : 7 dagen in de week werken, geen enkele van jullie collega's doen dit.

Met vriendelijke groet
Bert van Wingerden

JB

Dakinspectie kon na contact al de volgende dag plaatsvinden. Duidelijke en eerlijke analyse, vervolgens snel een nette offerte ontvangen. Reparatie kon vervolgens al binnen een week uitgevoerd... Dakinspectie kon na contact al de volgende dag plaatsvinden. Duidelijke en eerlijke analyse, vervolgens snel een nette offerte ontvangen. Reparatie kon vervolgens al binnen een week uitgevoerd worden. Mannen werken efficiënt en netjes, afwerking ziet er keurig uit. Alle vertrouwen dat ons dak er weer voor heel wat jaartjes tegenaan kan dankzij het werk van Max en Milan!

Twan Hendriks

Zeer goed bedrijf alles netjes gemaakt kwamen het afmaken zelfs op zondag ivm het weer

Titia

Prettig zaken doen, snelle reactie , prettig contact en de lekkage goed opgelost.

Richard

Zeer prettige omgang en vakkundige renovatie.
Onze daknok was aan een goede renovatie toe. Professioneel uitgevoerd. Tevens de schoorstenen en het lood meegenomen.
Boden proactief ook aan...
Zeer prettige omgang en vakkundige renovatie.
Boden proactief ook aan om het lood boven de erker te vervangen.

Jan

Reageren snel, duidelijke toelichting op kwaliteit dak en noodzaak van nokrenovatie. Prettige mannen (Max en Milan) met dito communicatie (ook tijdens en na werkzaamheden). Resultaat ziet er goed... Reageren snel, duidelijke toelichting op kwaliteit dak en noodzaak van nokrenovatie. Prettige mannen (Max en Milan) met dito communicatie (ook tijdens en na werkzaamheden). Resultaat ziet er goed uit. Kortom: zeer tevreden.

Riny Hoogedoorn

De heren van Dakonderhoud op Maat ( Milan en Max), reageren snel, maken een scherpe offerte voor vernieuwing van het garage dak én komen de werkzaamheden op korte termijn ook goed uitvoeren. Kortom... De heren van Dakonderhoud op Maat ( Milan en Max), reageren snel, maken een scherpe offerte voor vernieuwing van het garage dak én komen de werkzaamheden op korte termijn ook goed uitvoeren. Kortom vakmensen die verstand van hun werk hebben, een net en goed werk leveren en last but not least ook servicegericht zijn indien nodig. Kortom een aanrader voor iedereen die een juiste en vertrouwde dakbedekker of reparateur zoekt.