M. Chow

Vakmensen, werken netjes en snel. 50m2 dakbitumen in een dag klaar. Foto's vooraf en achteraf.

Peter

Milan en Mo komen hun afspraken na, werken netjes. Geheel een professionele indruk. Alles keurig achtergelaten. Zeker aan te bevelen.
Peter

Willemiek

Dakonderhoud op maat is een heel fijn bedrijf. Milan heeft ons dak goed nagekeken en advies gegeven, alles met foto's zodat ook voor ons helder was wat er mis was. Milan en Mo komen keurig hun... Dakonderhoud op maat is een heel fijn bedrijf. Milan heeft ons dak goed nagekeken en advies gegeven, alles met foto's zodat ook voor ons helder was wat er mis was. Milan en Mo komen keurig hun afspraken na en nemen kleine reparaties mee als service zonder extra kosten. Onze platte daken kunnen er weer jaren tegenaan.

Marco Smits

Een meedenkend bedrijf met vakkennis en eerlijke jongens.Prettig zaken mee te doen en ook nog voor hetgeen wat ze maken een scherpe prijs.
Netjes gewerkt en alles schoon achter gelaten.ik zeg...
Netjes gewerkt en alles schoon achter gelaten.ik zeg een topper?

D van Plateringen

Wat een goed bedrijf voor het eerst mee in contact gekomen.
zondag lekkage gemeld Milan komt meteen die dag het dak beoordelen.
Nu vier dagen verder is het netjes gerepareerd door beide...
Wat een goed bedrijf voor het eerst mee in contact gekomen.
zondag lekkage gemeld Milan komt meteen die dag het dak beoordelen.
Nu vier dagen verder is het netjes gerepareerd door beide heren.
Een aanrader.

van der Merwe

Het 2 mannen waren snel om te helpen. Eerst volgende dag al voor offerte en 3 werkdagen later voor uitvoering. Was goed op tijd, goede communicatie ten allen tijden, vriendelijk, werken snel en... Het 2 mannen waren snel om te helpen. Eerst volgende dag al voor offerte en 3 werkdagen later voor uitvoering. Was goed op tijd, goede communicatie ten allen tijden, vriendelijk, werken snel en netjes. Duidelijke informatie verschaf.

Tanju

Na het eerste telefoongesprek, snel op locatie en een prettige wijze van lekdetectie uitgevoerd. Tot slot, twee weken later de reparatie verricht in overleg en naar wensen van ons als klant. Zeer... Na het eerste telefoongesprek, snel op locatie en een prettige wijze van lekdetectie uitgevoerd. Tot slot, twee weken later de reparatie verricht in overleg en naar wensen van ons als klant. Zeer vakkundig en sociale mensen!

Andrea en Andy Kolijn

Na goede ervaringen bij familie hebben wij ook Milan en zijn team ingeschakeld. Deskundig, professioneel, klantvriendelijk, prettige communicatie , prettig in omgang en prettig voor de portemonnee... Na goede ervaringen bij familie hebben wij ook Milan en zijn team ingeschakeld. Deskundig, professioneel, klantvriendelijk, prettige communicatie , prettig in omgang en prettig voor de portemonnee is de manier waarop wij onze ervaring omschrijven. Heldere offerte en al twee dagen later aan de slag. Twee kopjes koffie, harde werkers en alles keurig opgeruimd achtergelaten.

Toppers zijn het. Doen er alles aan om er voor te zorgen dat jouw dak weer in orde is.

Arjan & Bianca Herms

Zeer goede service. Maandag offerte en woensdag gestart met reparatie werkzaam heden. Zeer goede communicatie, fijn personeel echt vakmensen. Goede prijs afspraak, zeer goed werk afgeleverd. Komt... Zeer goede service. Maandag offerte en woensdag gestart met reparatie werkzaam heden. Zeer goede communicatie, fijn personeel echt vakmensen. Goede prijs afspraak, zeer goed werk afgeleverd. Komt zelfs op vrije dagen langs voor klachten.
Top bedrijf 👍