RA de Vries

Volledig pannendak (250m2) laten vervangen door Dakonderhoud Op Maat. Milan en Max boden de scherpste offerte en konden ook het snelste aan de slag. Communicatie vóór en tijdens de werkzaamheden was... Volledig pannendak (250m2) laten vervangen door Dakonderhoud Op Maat. Milan en Max boden de scherpste offerte en konden ook het snelste aan de slag. Communicatie vóór en tijdens de werkzaamheden was optimaal. Harde werkers, zeer prettig in de omgang en het meest belangrijk: het resultaat is fantastisch. Op alle details wordt gelet. Een tien met een griffel! We kunnen Dakonderhoud Op Maat bij iedereen van harte aanbevelen.

Ivano Bubani

Deze jongens hebben ons zeer goed geholpen. Goed advies, heel snel handelen en veel geduld bij het voortraject.

Wat ons betreft zeker aan te raden en voor herhaling vatbaar.

Geerts

Een dakinspectie van ons platte dak laten uitvoeren. Duidelijke uitleg gekregen wat er gedaan moest worden en wat nog niet nodig was. Daarna duidelijke prijsopgaaf gekregen. Werk ingepland en... Een dakinspectie van ons platte dak laten uitvoeren. Duidelijke uitleg gekregen wat er gedaan moest worden en wat nog niet nodig was. Daarna duidelijke prijsopgaaf gekregen. Werk ingepland en uiteindelijk netjes uitgevoerd.

Marco Vugts

Vanwege een verbouwing en de installatie van zonnepanelen 2 plattedaken laten voorzien van nieuwe dakbedekking.
Max en Millan zijn 2 jonge vakmannen met passie voor hun vak.
Eerlijk advies...
Max en Millan zijn 2 jonge vakmannen met passie voor hun vak.
Eerlijk advies , prettige en open communicatie en een mooi goed afgewerkt eindproduct.
Tijdens de werkzaamheden bleek een deel van het dakbeschot rot was ook dit hebben ze slagvaardig aangepakt en vernieuwd.

GdJ

Zomer 2022 hebben ze onze nokvorsten en schoorsteen aangepakt. Deze winter toch nog wat vochtdoorslag bij de schoorsteen. Ze kwamen snel weer langs om de boel nog een keer te inspecteren en hebben... Zomer 2022 hebben ze onze nokvorsten en schoorsteen aangepakt. Deze winter toch nog wat vochtdoorslag bij de schoorsteen. Ze kwamen snel weer langs om de boel nog een keer te inspecteren en hebben daarbij ook op lastige plekken nog wat luchtgaatjes gedicht. Dit alles zonder kosten in rekening te brengen. Super!

Marcel

We hadden last van lekkage veroorzaakt door losliggende nokvorsten en onder de bitumen laag op één van de balkons zat water.
Een aantal bedrijven benaderd, dit bedrijf reageerde meteen en het...
Een aantal bedrijven benaderd, dit bedrijf reageerde meteen en het contact verliep prettig. Snelle inspectie, offerte en het werk is snel uitgevoerd.
Voor toekomstige dak zaken gaan we dit bedrijf zeker weer benaderen.

Maarten

Vochtplek op plafond binnen in een (nieuwe) schuur. Ze hadden op korte termijn tijd om kosteloos de plek en het dak te inspecteren. Kwamen tot de conclusie dat het "slechts" een kitrand was en ze... Vochtplek op plafond binnen in een (nieuwe) schuur. Ze hadden op korte termijn tijd om kosteloos de plek en het dak te inspecteren. Kwamen tot de conclusie dat het "slechts" een kitrand was en ze gaven mij het eerlijke advies dat ze dit prima wilden doen, maar dat het voor mij goedkoper was als ik het zelf even deed.

Erg tevreden met de snelheid & eerlijkheid.

Vera

Heel fijn bedrijf, zijn behulpzaam en komen afspraken na. Helaas was de oorzaak van de lekkage bij ons elders gelegen en heeft de reparatie niet het gewenste effect gehad . Dit hebben ze keurig... Heel fijn bedrijf, zijn behulpzaam en komen afspraken na. Helaas was de oorzaak van de lekkage bij ons elders gelegen en heeft de reparatie niet het gewenste effect gehad . Dit hebben ze keurig afgehandeld(kregen ons geld terug) en ons zelfs geholpen aan een andere expert. Ik zou ze zo weer inschakelen.

W van Schaik

Wij zijn ontzettend tevreden over dit bedrijf. Wij hadden met de feestdagen een heftige lekkage en de heren (Milan en Max) kwamen op de dag van bellen gelijk even kijken.
Ons dak is snel weer...
Ons dak is snel weer helemaal in orde gemaakt, wat de schade binnen enorm heeft beperkt.
- Snelle service
- Goede communicatie
- transparant over de werkzaamheden
en de kosten
De heren die langskomen voor de offerte, voeren ook daadwerkelijk de werkzaamheden uit.
Wij hebben ervaren dat dit ook erg belangrijk is.