Mike van der Heijden

Snelle en goede service goede communicatie met foto's en leveren heel netjes werk af vriendelijke jongens en inderdaad binnen een week na offerte gestart met werk.

A.Visser

Goed vakmanschap en communicatie. Geven advies en beargumenteren direct alles met bijgeleverde foto's.

Jan

Prima communicatie, prima werk, zou ik zo weer inhuren

jan jorissen

Zeer snelle service goede prijsafspraken en top vakwerk,hij is zelfs op zondag geweest toen er iets mis was.

Zeer goede ervaringen met Milan en zijn professionele team!

sanjai

Betrouwbaar en eerlijk

René de Koff

Vakwerk door Mo en Milan geleverd in prettige samenwerking. Dakgoot en nok renovatie, ziet er goed uit.

I.M van Noort

Na prijsopgave werden we na een week al ingepland, er was goed op het weer gelet. 2 Vriendelijke mannen en helden op het dak. Ook een moeilijk bereikbare plek, werd via een balkon, overstap naar... Na prijsopgave werden we na een week al ingepland, er was goed op het weer gelet. 2 Vriendelijke mannen en helden op het dak. Ook een moeilijk bereikbare plek, werd via een balkon, overstap naar ander balkon genomen, ladder mee en weer naar boven en nog verder, het ging fantastisch. Steeds werden er foto's gemaakt en doorgestuurd, zodat je beneden in de gaten hebt, hoe het er boven uitziet. Er werd serieus gewerkt en ook hard doorgewerkt. Hopelijk hebben wij na deze reparaties geen lekkage meer. De eerste regenbui goed doorstaan. De dakgoot is ook schoongemaakt, de naden voor alle zekerheid extra dichtgemaakt en de hele dakgoot is behandeld met 2 componenten vloeistof, dus die kan er ook weer tegen.
Onze kleine V.V.E is tevreden.

Danny de jong

Zeer goede ervaringen met Dakonderhoud op Maat. Fijne jonge en ambitieuze gasten die weten wat hard werken is!

Gebeld, afspraak ingepland, eerlijk advies! Reparatie naar tevredenheid uitgevoerd.