Daan

Ontzettend aardige en goede vaklui die open en transparant werken. De lekkende schoorsteen is vakkundig aangepakt. Goede communicatie en ze leveren vakwerk!

M Hendrikse

Er wordt een duidelijke omschrijving van de werkzaamheden gegeven. Communicatie verloopt goed en afspraken worden nagekomen.
Alle drie prettige mannen, volle tevredenheid

Brian

Wij hadden last van een lekkage en ze hebben voor ons de dakvorsten vastgezet en het lood vervangen. Supersnelle en fijne communicatie en zeer vakkundig. Ik zou ze zeker aanbevelen!

Gyuri

Wij en onze buren hadden last van lekkage bij oude ontluchting pijpen. Ze waren heel snel beschikbaar en hebben ons goed geadviseerd hoe dit te verhelpen. Super eerlijk mensen. Een top bedrijf.

Ivonne Rietjens

Geweldig. Ze hebben op zeer vriendeijke en deskundige wijze het probleem verholpen. De mannen namen de tijd om alles goed in orde te maken en hebben gedegen vakwerk geleverd. Top gedaan!

Francis

Ze kwamen met 5 man, allemaal aardig en beleefd en ze hebben ons dak in 1 dag lekvrij gemaakt. Heel fijn.

Rob Blijleven

Twee zeer nette kundige mannen die onze loodrand op het dak KEURIG hebben gemaakt. Kwamen snel om te kijken wat de rede van de lekkage kon zijn en kregen een keurige offerte aangeboden. Dit is het... Twee zeer nette kundige mannen die onze loodrand op het dak KEURIG hebben gemaakt. Kwamen snel om te kijken wat de rede van de lekkage kon zijn en kregen een keurige offerte aangeboden. Dit is het 3e bedrijf dat ons dak komt maken en nu hebben we er echt vertrouwen in. En inderdaad alles is keurig gemaakt en zodra wij iets aan ons dak hebben bel ik zeker dit bedrijf. Complimenten aan Milan en Max.

Pascal

Nette jongens die ons goed en snel geholpen hebben.
We hadden last van lekkage van een oude pijp. Ze waren heel snel beschikbaar en hebben ons goed geadviseerd hoe dit te verhelpen.
Bij...
Nette jongens die ons goed en snel geholpen hebben.
Bij de werkzaamheden op het dak kwamen ze helaas nog andere gebreken tegen. Dit hebben ze open en eerlijk gecommuniceerd. Na overleg hebben ze dit ook netjes gerepareerd.

Jan Goudriaan

Alle lof voor dit bedrijf. Omdat ik al goede ervaringen had bij de reparatie van een plat dak, had ik hen gevraagd om naar lekkage bij ons pannendak te komen kijken. Milan kwam heel snel maar hij... Alle lof voor dit bedrijf. Omdat ik al goede ervaringen had bij de reparatie van een plat dak, had ik hen gevraagd om naar lekkage bij ons pannendak te komen kijken. Milan kwam heel snel maar hij moest ons doorverwijzen naar een installateur. De lekkage zit in de schoorsteendoorvoer en daar heeft hij zelf geen bevoegdheid voor. Hij moest ons doorverwijzen naar een installateur. Dus niet alleen goed werk maar ook snelle en eerlijke service.

Frank van Dam

Zeer vriendelijk en behulpzaam. Deskundig en goed vakwerk, Heel blij met het voor de eerste keer dekken van onze fietsenstalling!!