Roos

Een pakketje van Cuteness ontvangen is echt een cadeautje! Altijd leuke nieuwe producten en snel geleverd.

Het pakketje was erg leuk verpakt en de webshop heeft altijd verassende producten

Prettig en snel!

Snelle reactie, snelle service en belangrijk persoonlijk!

Bella Boer

Super klantvriendelijk! Zeer vriendelijke mevrouw Mai, ging meteen voor mij aan de slag met de order. Ook ontving ik leuke stickers en minienvelopjes cadeau.

Goede website, leuke producten en geweldige service.

Inge

Duidelijke informatie, leuke artikelen en snelle verzending.

Hele snelle verzending
Duidelijke communicatie
Goed aanbod

Marianne

Ik heb alleen maar goede ervaringen met cuteness, ik bestel er best vaak en gaat altijd goed vaak nieuwe dingen ik kijk meerde keren op een dag of er wat nieuws is toegevoegd aan de site. Ik heb een... Ik heb alleen maar goede ervaringen met cuteness, ik bestel er best vaak en gaat altijd goed vaak nieuwe dingen ik kijk meerde keren op een dag of er wat nieuws is toegevoegd aan de site. Ik heb een keer gehad dat er een verkeerd product was geleverd dat heb ik aangegeven meteen reactie gehad en was snel en vriendlijk opgelost! Bestel er nog steeds erg vaak soms (te) vaak hihi

Vriendelijk en een persoonlijke aanpak. Zit altijd een leuk lief hand geschreven briefje bij erg leuk!

Bigsisy

Geweldige ervaring! Heb snel wat besteld voor mijn zusje verjaardag en stuurde een bericht met spoed, haar vriendelijkheid was overwhelming! Ze reageerde snel en het lukte haar en ik kon op tijd de... Geweldige ervaring! Heb snel wat besteld voor mijn zusje verjaardag en stuurde een bericht met spoed, haar vriendelijkheid was overwhelming! Ze reageerde snel en het lukte haar en ik kon op tijd de cadeaus inpakken, mijn zusje was ontzettend blij en dat was het meest belangrijk voor mij (: ook werden sommige cadeaus mooi verpakt met mooi roze glitter papier wat ontzettend mooi en lief was en ik kreeg 2 leuke kaarten erbij namelijk n schattige verjaardag kaart en dat miste ik ook! Alsof ze wist wat ik precies nodig had om een goeie verjaardag te geven! Ben ontzettend tienduizend maal tevreden over alle service het snel reageren is een 10+ voor mij en ook de service had ook n leuke kaart bij gekregen was echt echt tevreden zal zeker weer bestellen in de toekomst (:

Ja

Vriendelijkheid
Samen tot oplossing komen
Geduldheid
Aardig !anders zou je niet 2 extra kaartjes erbij zetten
Af en toe vragen of alles naar wens heel erg fijn is dat!

Snel geleverd en mooi service

Klantvriendelijk

Faye

De spullen kwamen snel binnen, waren precies zoals verwacht en van goede kwaliteit!

Het is makkelijk te bestellen.

Samantha Cresta B.

Goede shopervaring; binnen een dag reactie en verzending order. Hele leuke verpakking, roze glitterpapier, stickertjes, persoonlijk briefje) om mijn bestelling heen, fijn om open te maken. Ook vaak... Goede shopervaring; binnen een dag reactie en verzending order. Hele leuke verpakking, roze glitterpapier, stickertjes, persoonlijk briefje) om mijn bestelling heen, fijn om open te maken. Ook vaak 1extraatje (Rilakkuma envelopjes bijv.) Heel leuk.

Vlugge verzending en reactie op vragen ed en superleuke en persoonlijke aandacht voor iedere, ook de kleine, bestelling.