Sylvia

Zeer tevreden! Goede service, snelle levering. Mijn bestelling werd ook nog mooi ingepakt met kerstpapier.

Persoonlijke aandacht

Ruime keuze, prompte levering, mooi ingepakt, redelijke prijs

Angela

Altijd super schattige spullen, handige website en de klantenservice is kei goed! Ik zal altijd blijven bestellen hier! :)

De spullen zijn net zo cute op de website als in het echt en er is altijd een snelle bezorging. Heel klantvriendelijk!

Debbie

Leuke winkel, geweldige spulletjes! Snelle levering, goede service, en kadootjes leuk ingepakt!

Via de site heb ik een knuffel voor een zieke vriendin besteld. De order werd heel snel verwerkt. Verder was het geen probleem om het cadeautje mooi in te pakken en er een persoonlijke bericht bij... Via de site heb ik een knuffel voor een zieke vriendin besteld. De order werd heel snel verwerkt. Verder was het geen probleem om het cadeautje mooi in te pakken en er een persoonlijke bericht bij te doen.

Goede service!

Producten in goede staat ontvangen. Snel verzonden en netjes ingepakt met een persoonlijk bericht, erg klantvriendelijk.

Snelle verzending

Zeer goed bevallen, grote kans dat ik hier vaker zal bestellen. :)

Een gezellige en duidelijke site. En heel leuk dat er bij de bestelling een extraatje zat!

De zeer snelle levering en een cadeautje bij de bestelling

Noortje

Wat een super leuke spullen & klantenservice is TOP!

- leuk verpakt
- snelle verzending
- klantvriendelijker kan bijna niet!

Jaap

Leuk ingepakt met wat kleine extra's en een persoonlijk berichtje erbij - erg leuk!