Voor de eerste keer iets gekocht bij Cuteness.Ben er erg blij mee,het ziet er heel mooi uit en is met veel aandacht verpakt,echt een kadootje.

Snelle en persoonlijke levering!

Persoonlijk!

Super snel mijn bestelling binnen gekregen met een paar extra'tjes en een leuk berichtje!!!

Vriendelijkheid en dankbaarheid

Prima snelle bezorging. Leuk dag er extra vouwpapiertjes bijzaten! :)

De extra papiertjes

Een hele goede ervaring.

Ze zorgen voor een persoonlijke touch

JoJaMi

Ik heb Lucky Stars besteld. Omdat ik er erg veel had besteld was er per ongeluk één te weinig geleverd. Na contact viel de volgende dag al het ontbrekende pakje in mijn brievenbus.

Erg snel alle producten ontvangen. Goede service!

Echt super leuke dingen waarbij je inderdaad een glimlach krijgt als je je bestelling uitpakt!

Zo leuk die extra stickertjes bij mm bestelling, de decoratie tape op de envelop, ja het is echt zo leuk om te krijgen.

Paar keer besteld

niet speciaal

Een paar weken terug voor het eerst iets gekocht.
De site was duidelijk, de communicatie helder, de levering snel, en wat ik had gekocht was net zo mooi als op de site, dik tevreden dus!

Ik was over alles heel tevreden

Suus

Ik heb nu al een paar keer bij Cuteness besteld. Ontzettend leuk assortiment voor niet grote bedragen.
Bij mijn pakje kreeg ik ook nog iets extra's, het was superleuk verpakt en werd snel opgestuurd.

Snelle verzending, mooie website, leuk assortiment, kleine prijzen voor veel dingen.