Zoë van den Berg

Cuteness is een webwinkel waar ik schattige spullen koop. De service is snel en in het pakket zit een geschreven bedankt briefje en een extra'tje. Dit maakt het een stuk persoonlijker waardoor ik... Cuteness is een webwinkel waar ik schattige spullen koop. De service is snel en in het pakket zit een geschreven bedankt briefje en een extra'tje. Dit maakt het een stuk persoonlijker waardoor ik vaker wil terug komen naar deze website!

Snelle levering en goeie service!

Bij Cuteness cadeautjes besteld voor mijn beste vriendin haar verjaardag.
Bij Cuteness cadeautjes besteld voor mijn beste vriendin haar verjaardag.
Ik werd persoonlijk aangesproken en kreeg de kans om een leuk briefje in het cadeau achter te laten. De cadeautjes werden prachtig ingepakt. Mijn vriendin was super gelukkig met haar cadeautjes. Zeer tevreden van service en qualiteit

Snelle service

Snelle en goede service.

Snelle en goede levering.

Snelle levering, bestelde artikelen zijn in orde en de persoonlijke brief van de verkoper/eigenaar van de webshop is een leuke toevoeging.

Goede service.

A. Mooij

Het pakketje is snel bezorgd en de inhoud was goed ingepakt. Geen deukje of imperfectie te bekennen. Ook kreeg ik er nog een persoonlijk berichtje bij en wat leuke post-its en ern stikker. Meet dan... Het pakketje is snel bezorgd en de inhoud was goed ingepakt. Geen deukje of imperfectie te bekennen. Ook kreeg ik er nog een persoonlijk berichtje bij en wat leuke post-its en ern stikker. Meet dan tevreden, helemaal top!

Het persoonlijke berichtje erbij deed me heel veel.

Samantha B. C.

Heel goede ervaring, in 1 dag geleverd, lief persoonlijk kaartje erbij en de prijzen zijn conform nl's Kawaii internet shops.

Snelheid bezorging en leuke persoonlijke kaartje van Mai

Mireille Gemke

Superleuke spulletjes, snel geleverd en leuk cadeautje erbij! Ik ben fan!

Jenny Sun

Mai heeft mij op een professionele manier geholpen. Een item was bijvoorbeeld uitverkocht en ik werd hier snel al over geïnformeerd. Ook werd er snel weer antwoord gegeven. Daarnaast is ze zo... Mai heeft mij op een professionele manier geholpen. Een item was bijvoorbeeld uitverkocht en ik werd hier snel al over geïnformeerd. Ook werd er snel weer antwoord gegeven. Daarnaast is ze zo vriendelijk geweest wat extraatjes bij mijn bestelling te stoppen, dat vind ik altijd fijn. Ook was de bestelling goed en veilig verpakt waardoor mijn items op kwaliteit werden geleverd. Dit is zeker van herhaling vatbaar en ik raad iedereen deze site aan! c:

Kwalitatief communiceren en leveren.

Netjes ingepakt en snel geleverd. Prima service!

Zie ervaring

Great purchase for the third time. Thank you for the lovely bonus too :)

Quick shipping. Lovely message from Mai.